Strona 49 z 93

: czw cze 14, 2007 11:58
autor: cowboy
voss pisze:znalazlem tu nawet informacje ktore wyszly odemnie
za przyzwoleniem :bigok: :P

witamy na forum :)

: czw cze 14, 2007 12:18
autor: voss
cowboy,


tak oczywiscie za przyzwoleniem, niemam najmniejszych pretesi
sam uznaje zasade ze wiedza to nie wlasnosc, a jak nic nie dasz to nic nie dostaniesz

: czw cze 14, 2007 12:19
autor: damcio151
voss pisze:sam uznaje zasade ze wiedza to nie wlasnosc, a jak nic nie dasz to nic nie dostaniesz
świetnie powiedziane :bigok: :pub:

: czw cze 14, 2007 15:53
autor: DANIEL LHR
voss
niestety starsze 1z nie mają chyba adaptacji kąta wtrysku 4 kanału .tak jest przynajmniej u mnie.
pozdr

: pt lip 20, 2007 12:36
autor: gwóźdź
witam wie ktoś gdzie można kópić takie kostki które łączą pompe paliwową i kable w z1 chciałbym zrobić opornik w obydowie i z oryginalnymi kostkami , muj kolega z niemiec takie cudo chce załorzyć ale na przeglondach technicznych w niemczech będzie maiał problem a tak tylko by wypioł chipa i po kłopocie

: pt lip 20, 2007 12:39
autor: voss
gwóźdź,

wtyczki i piny dostaniesz w ASO

: pt lip 20, 2007 13:01
autor: gwóźdź
oriętujeszsie jakie są ceny

: pt lip 20, 2007 13:24
autor: voss
gwóźdź,

cen niepamietam ale przedewszystkim trzeba wiedziec jaka masz wtyczke 8 pin czy 10 pin

mozesz spokojnie zadzwonic do ASO to ci wyszukaja

: sob lip 21, 2007 21:02
autor: gwóźdź
potrzebuje 8 pin , w ASO kosztuje od 20 do 50 zł zalerzy od modelu kostki i plus piny po 10 zł szt. więc troche mija cię to z celem morze ktoś wie gdzie morzna takie kostki i piny kupić w przystępniejszej cenie ?

: ndz lip 22, 2007 10:52
autor: voss
gwóźdź,
gwóźdź pisze:ięc troche mija cię to z celem morze ktoś wie gdzie morzna takie kostki i piny kupić w przystępniejszej cenie ?
no tu masz racje, ale jesli chodzi tylko o "odpowiednie ukrycie" tego, to dlaczedo niewlutujesz sie do wtyczki ECU ? Wszystko ladnie schowane szczelnie i do kabiny mozna se podciagnac i pokretelko zrobic - "masz tuning" regulowany :bigok:

DANIEL LHR,

gadalem z madra glowa i chba jest sposub na mechaniczno-elektryczne przestawienie tego kata. Jesli cie to jeszcze interesuje to pisz.

: ndz lip 22, 2007 11:05
autor: Seba-golf2GTD
gwóźdź pisze:potrzebuje 8 pin , w ASO kosztuje od 20 do 50 zł zalerzy od modelu kostki i plus piny po 10 zł szt. więc troche mija cię to z celem morze ktoś wie gdzie morzna takie kostki i piny kupić w przystępniejszej cenie ?
Poszukaj może w jakimś sklepie elektryczno-elektronicznym, może tam dostaniesz, b w serwisach VW ładnie za to zabulisz.

: pn lip 23, 2007 21:02
autor: DANIEL LHR
voss
mozesz napisac co to za sposób?

: wt lip 24, 2007 09:15
autor: voss
DANIEL LHR,

podlacz rownolegle do G80 uklad RC zlozony z opornika 470 ohm + kondensator 100nF

to powinno spowodowac takie opoznienie sygnalu ze ecu bedzie zmuszony przyspieszyc kat wtrysku. Podobno o ~2° przy ~4000 obr.

jest ci to za duzo zmniejsz wartosc opornika, chcez przestawic wiecej mozesz sprobowac z wiekszym kondensatorem

Ja tego nie testowalem ale wydaje sie logiczne i powinno dzialac

: czw lip 26, 2007 15:32
autor: jacekr
voss pisze:DANIEL LHR,

podlacz rownolegle do G80 uklad RC zlozony z opornika 470 ohm + kondensator 100nF

to powinno spowodowac takie opoznienie sygnalu ze ecu bedzie zmuszony przyspieszyc kat wtrysku. Podobno o ~2° przy ~4000 obr.

jest ci to za duzo zmniejsz wartosc opornika, chcez przestawic wiecej mozesz sprobowac z wiekszym kondensatorem

Ja tego nie testowalem ale wydaje sie logiczne i powinno dzialac
CZy możesz podpowiedzieć gdzie znajdę punkt G80?? :pub: :pub: