Strona 49 z 52

Garrett GTB do TDI PD

: pt sie 03, 2012 16:37
autor: wesol
nierdzewka nie wplywa na korozje zwyklej stali. Mozesz tez pospawac elektroda nierdzewna i tez bedzie git.

Garrett GTB do TDI PD

: sob sie 04, 2012 00:39
autor: Dario84
Seat Ibiza Cupra BUK, modyfikacje:

- GTB2260VK
- DP 3"
- strojenie

Reszta wydechu seryjna 55mm

Obrazek

225KM, 440Nm, 350Nm przy 2000obr

Zdjęcia z przeróbki tutaj: http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 271&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Garrett GTB do TDI PD

: sob sie 04, 2012 08:22
autor: ronuch
a pamietacie moze jaka jest srednica splywu oleju w avf - srednica zewnetrzna rurki

Garrett GTB do TDI PD

: sob sie 04, 2012 09:25
autor: Dario84
ronuch, 12mm na zewnatrz

Garrett GTB do TDI PD

: sob sie 04, 2012 10:50
autor: ronuch
dzieki Dario84 na was z CTR-u zawsze mozna liczyc :)
mozesz mi wytlumaczyc jakie znaczenie ma srednica dp skoro np wyjscie spalin z gtb1756 ma 47mm czyli nie cale 2 cale?

Re: Garrett GTB do TDI PD

: sob sie 04, 2012 11:20
autor: rob555
A tu taka ciekawostka:
Golf ARL z GTB22 soft podpisany - evolution gtb22st1 zagoscil wczoraj u mnie na rolkach:

Nalozylem wykres znajomego ktorego robilem naprawde na kolanie na podobnym setupie i co wieksze ze znikomym dymieniem z dolu.
Jak widac w kwestii budzenia turbiny to ja tu tych magicznych sztuczek nie widze co wiecej auto kopcilo z dolu sporo (a podobno tylko bezdymnie sie robi)...

Obrazek

Wiec gdzie te czary z mleka EVO?

Garrett GTB do TDI PD

: sob sie 04, 2012 13:18
autor: wesol
no bedzie wojna jak nic i pewnie czasowe zamkniecei tematu.
Wstaje tak bo pewnie klient tak chcial itp. Ja tam nie rozumiem tej wojny na wstawanie. Niby chcą ludziska zeby wstawalo wczesnie a za chwile krzcza ze oski ukreca ze dwumasy siadają i sprzegla sie slizgaja po miesiacu albo zaraz suzjaka slupka na wymiane bo sie panewki przekrecaja. Sa jakies zawody na wstawanie tych turbin itp?? Po co ten płacz i lament ja nie kumam, przeciez nie wstaja te suszaryprzy 3600 obr czy cos w tym stylu.

Garrett GTB do TDI PD

: sob sie 04, 2012 13:53
autor: rob555
Tu nie chodzi o wojne...ale kilka stron wczesniej EVO udowadnial ze tylko ON umie to dobrze zrobic ze tylko JEGO patenty sa najlepsze i tylko JEGO soft ogarnia.
Ja nie uwazam by robota EVO byla zla, Zassalem softa i powiem tak ze to bardzo dobry soft na moje skromne oko ale tak samo dobrze robi jeszcze kilka innych firm w polsce (CTR, BRK, Rogal, Dynosoft, EcuProject i inni) i pisanie o tym ze tylko JA JA JA jestem najlepszy to mi sie kojarzy tanim marketingiem....

Garrett GTB do TDI PD

: sob sie 04, 2012 15:01
autor: Dario84
Zapomniałem dodać że te 350nm przy 2000obr jest uzyskane z ciśnienia 1,1b.

Garrett GTB do TDI PD

: sob sie 04, 2012 15:03
autor: Fahoo
gites fajnie ze newton długo sie utrzymuje

budzenie :hmm: soft to pryszcz najwazniejsza jest przeróbka a nie soft soft mozna dopiescic,przeróbke spierniczysz i dowidzenia...nawet szaman nie pomoże

Garrett GTB do TDI PD

: sob sie 04, 2012 21:33
autor: krzys-jeruzal
rob555, ja myślę ze moment był za duży i ośliznęły się koła :) bądź twoja hamowania lub ty zile z hamowałeś auto :)
w końcu mamy wykres z innej hamowni i widać ze wszyscy fachowcy robią podobnie...

Garrett GTB do TDI PD

: sob sie 04, 2012 23:42
autor: evolution
rob555, nie bedzie wojny bo to jak ladnie napisales jest st1 na seryjnym wydechu pod jednomas na wyrazna prosbe klienta zrobiony ze slabym dolem do tego zrobiony w 1 dzien i strojony pozna noca - tez na prosbe klienta i do tego dymnie z dolu - wystarczylo spytac klienta co i jak,
Ja tam nie widze zadnego marketingu, bo na chwile obecna niestety nikt nie pokazal ze potrafi zbudzic dmuchawe
Co do 2 bar i dobrego wstawania jak dorwiesz stage 4 to pogadamy- ale najpierw musisz go odczytac:)
p.s. dziwi mnie ze nie wkleiles kresek ktore dalem klientowi ... chyba widze pewna tendencje... :pub:
a i bym zapomnial auto ma tez katalizator- na wyrazna prosbe klienta...

Re: Garrett GTB do TDI PD

: ndz sie 05, 2012 00:00
autor: rav_tdi
krzys-jeruzal pisze:rob555, ja myślę ze moment był za duży i ośliznęły się koła :) bądź twoja hamowania lub ty zile z hamowałeś auto :)
w końcu mamy wykres z innej hamowni i widać ze wszyscy fachowcy robią podobnie...

A więc tak:

nic nie jest źle zmierzone i nic sie uślizgnęło!

Turbo przerabiał evo i soft pisał evo!!

Po jakimś czasie, gdy dostałem auto pod swoją noge, to odrazu miałem zastrzeżenia, że jest sporo dymu, a przede wszystkim w przedziale 1700-2500rpm.

Soft był zrobiony na seryjnym wydechu wraz z katem i z myślą na ori sprzęgło i 2masa, a mody były robione na 1masie i sprzegle do 550nm!!

Turbo nie wstawało tak jak bym chciał NA BANK i sądze ze nie ma takiego kto by chciał żeby turbo mu późno wstawało...tu jedynie można dopisać, że nie mogło być 500nm przy 2500rpm bo by sie ori sprzegło usrało, a gdyby było chociaż 300nm przy 2000rpm to już byłby tylko lekki niesmak, że nie ma przykładowo 300 przy 1850rpm a 320rpm przy 2000rpm, choć nie wiem, czy jest to możliwe tak to zrobić, żeby późnie przy 2500rpm zbijać ciśnienie zeby nie było wiecej niż 415nm powiedzmy...

W przyszłości miał byc robiony wydech i korekta, ale to sie ma nijak raczej do ori sprzegła i dwumasa, bo niuta większe by i tak nie utrzymało...

Po załozeniu ori sprzegła okazało sie że uślizguje sie przy 2500rpm, no i ten dym (że mi aż ludzie długimi puszczali) wiec zawitałem w Tune-up osobiście, gdzie Robert zdjął troche niuta, pociagnał górę wyżej i dodał pare PS, a dół też polepszył minimalnie...

Ogólnie rzecz biorąc nie krytykuje evo, ale i nie powiem ze jest Eh Oh Ah, tym bardziej ze widziałem kilka wykresów w tune-up, które na bank nie odbiegały od tego zrobionego u mnie, a nawet były też lepsze - chodzi mi głównie o to nieszczęsne wstawanie GTB, gdzie podobno trzeba mieć konkretny łeb na karku, zeby turbo odpowiednio przerobić

Jest jeszcze jedna rzecz, której conajmniej nie CIERPIE (delikatnie mówiac) - przechwalanie sie, kozaczenie... jak zwał tak zwał, każdy wie o co kaman!! Już nie raz pisałem Jackowi anegdotke o polskim niemcu, który chodził i opowiadał jaki to on nie jest inteligętny, gdzie faktycznie chłop nie był tępy, ale i nie był nad wyraz bystry, a inteligętny człowiek nie chodzi i nie opowiada o tym że jest taki mega eh oh ah, bo to jest żenua i automatycznie jedno wyklucza drugie !!

Co do mojego GTB, to można chyba jedynie powiedzieć, że takie pechowe turbo sie trafiło (coś jak w BRD), lub motorownia już klęka, z drugiej strony patrząc na wykresy innych firm na turbinach gtb, to widac, że jest to raczej norma i jedynie ładniej to wstaje, gdy sie zrobi konkretny porting głowicy, dolot jakiś ładny i wydech, a tak to jest to po prostu STANDART!!


Co do wykresu, to jest, ale bracki go zostawił poza granicami kraju na pendrive, który tam został po prostu...