krzys-jeruzal pisze:rob555, ja myślę ze moment był za duży i ośliznęły się koła
bądź twoja hamowania lub ty zile z hamowałeś auto
w końcu mamy wykres z innej hamowni i widać ze wszyscy fachowcy robią podobnie...
A więc tak:
nic nie jest źle zmierzone i nic sie uślizgnęło!
Turbo przerabiał evo i soft pisał evo!!
Po jakimś czasie, gdy dostałem auto pod swoją noge, to odrazu miałem zastrzeżenia, że jest sporo dymu, a przede wszystkim w przedziale 1700-2500rpm.
Soft był zrobiony na seryjnym wydechu wraz z katem i z myślą na ori sprzęgło i 2masa, a mody były robione na 1masie i sprzegle do 550nm!!
Turbo nie wstawało tak jak bym chciał NA BANK i sądze ze nie ma takiego kto by chciał żeby turbo mu późno wstawało...tu jedynie można dopisać, że nie mogło być 500nm przy 2500rpm bo by sie ori sprzegło usrało, a gdyby było chociaż 300nm przy 2000rpm to już byłby tylko lekki niesmak, że nie ma przykładowo 300 przy 1850rpm a 320rpm przy 2000rpm, choć nie wiem, czy jest to możliwe tak to zrobić, żeby późnie przy 2500rpm zbijać ciśnienie zeby nie było wiecej niż 415nm powiedzmy...
W przyszłości miał byc robiony wydech i korekta, ale to sie ma nijak raczej do ori sprzegła i dwumasa, bo niuta większe by i tak nie utrzymało...
Po załozeniu ori sprzegła okazało sie że uślizguje sie przy 2500rpm, no i ten dym (że mi aż ludzie długimi puszczali) wiec zawitałem w Tune-up osobiście, gdzie Robert zdjął troche niuta, pociagnał górę wyżej i dodał pare PS, a dół też polepszył minimalnie...
Ogólnie rzecz biorąc nie krytykuje evo, ale i nie powiem ze jest Eh Oh Ah, tym bardziej ze widziałem kilka wykresów w tune-up, które na bank nie odbiegały od tego zrobionego u mnie, a nawet były też lepsze - chodzi mi głównie o to nieszczęsne wstawanie GTB, gdzie podobno trzeba mieć konkretny łeb na karku, zeby turbo odpowiednio przerobić
Jest jeszcze jedna rzecz, której conajmniej nie CIERPIE (delikatnie mówiac) - przechwalanie sie, kozaczenie... jak zwał tak zwał, każdy wie o co kaman!! Już nie raz pisałem Jackowi anegdotke o polskim niemcu, który chodził i opowiadał jaki to on nie jest inteligętny, gdzie faktycznie chłop nie był tępy, ale i nie był nad wyraz bystry, a inteligętny człowiek nie chodzi i nie opowiada o tym że jest taki mega eh oh ah, bo to jest żenua i automatycznie jedno wyklucza drugie !!
Co do mojego GTB, to można chyba jedynie powiedzieć, że takie pechowe turbo sie trafiło (coś jak w BRD), lub motorownia już klęka, z drugiej strony patrząc na wykresy innych firm na turbinach gtb, to widac, że jest to raczej norma i jedynie ładniej to wstaje, gdy sie zrobi konkretny porting głowicy, dolot jakiś ładny i wydech, a tak to jest to po prostu STANDART!!
Co do wykresu, to jest, ale bracki go zostawił poza granicami kraju na pendrive, który tam został po prostu...