Strona 48 z 184

: śr kwie 08, 2009 14:27
autor: Szumal
dario, jak zalozysz do tego seryjna kratke to bedzie naprawde kawal dobrej roboty,
A czy przypadkiem ASZ w golfie IV nie ma innego wzmocnienia pod zderzakiem niż VP np ALH ?

: śr kwie 08, 2009 15:41
autor: Dario84
grzegorzp, oczywiscie z kilma golf
Szumal pisze:A czy przypadkiem ASZ w golfie IV nie ma innego wzmocnienia pod zderzakiem niż VP np ALH ?
Wydaje mi sie ze wzmocnienia sa te same ale na 100% nie wiem.

Kratke bede zakladal na koncu, teraz czas na dolot z kwasa :).

: śr kwie 08, 2009 18:24
autor: PvD
Dario84, a skąd załatwiałeś FMIC jeśli można wiedzieć to jest od jakiegoś auta czy samoróbka?

: śr kwie 08, 2009 20:12
autor: To_mas
Fido_dido pisze:Tomas ucieles mocowanie pasa musisz to przerobic bo teraz pas przedni i masaka trzyma sie tylko na 4 srobach ktore przykreca sie do fartucha
dzięki pokombinuje nad tym jutro :)) bardzo słuszna uwaga a nawet o tym nie pomyślałem qrcze.... wstawię tam pasek blachy między ic i chłodnicą w dół co powinno załatwić sprawę

: śr kwie 08, 2009 22:43
autor: Dario84
Fmic z re5pect.pl. Dzisiaj zrobilem jedna strone dolotu, musze jeszcze dospawac mocowanie.

: czw kwie 09, 2009 19:02
autor: aadasiek
cowboy pisze:a ja potrzebuje kolanko aluminiowe fi 50mm ma ktoś na zbyciu ?

aadasiek, ładnie ten FMIC ale ten jeden tank troche kiepsko przerowbiłeś, trzeb było go obciąć i przyspawać odwrotnie tak żeby wlot był z tej szerszej strony - dzięki temu byłoby lepsze rozprowadzenie powietrza po całym FMICu
powiem szczerze że nie myślałem o tym i raczej juz nie bede go przerabiał
To_mas pisze:aadasiek, za ile te 2 kolanka ?? :D bo u mnie to takiej hurtowni nie ma :/
szukałem i zostało mi tylko jedno kolonko także kwestia dogadania

: czw kwie 09, 2009 22:51
autor: andy_czarny
dario powiedz dokladnie co to za IC i jak go zalozyles bo na fotach nei wiele widac...

: czw kwie 09, 2009 22:59
autor: To_mas
aadasiek pisze:szukałem i zostało mi tylko jedno kolonko także kwestia dogadania
rzuć jakąś ceną z wysyłką razem na PW :)

: pt kwie 10, 2009 00:34
autor: andy_czarny
panowie czy jak juz wcisne pod zderzak jakis fmic to moge sie nowymi rurami podpiac pod te seryjne czy musze wszystko nowe wsadzac?? mowie o mk4.

: pt kwie 10, 2009 08:56
autor: arwam
andy_czarny pisze:panowie czy jak juz wcisne pod zderzak jakis fmic to moge sie nowymi rurami podpiac pod te seryjne czy musze wszystko nowe wsadzac?? mowie o mk4.
możesz się podpiąć po te stare ale najlepiej by było jak byś całość zrobił bez żadnych przewężeń bo oryginały trochę ich mają ale narazie możesz pod te się zapiąć i na spokojnie rzeźbić resztę ukladu a uto dzięki temu będzie całyczas na chodzie

: pt kwie 10, 2009 15:48
autor: czajaa22
Cos dla oka i dla tych ktorzy chca przerobic belke przednia pod duzego FIMC.

Obrazek Obrazek Obrazek

: pt kwie 10, 2009 15:59
autor: bradley
Pytanie. Czym kierowac sie w wyborze IC? Jego wielkoscia (pole powierzchni), objetoscia czy moze tym, ze wiekszosc IC bedzie wystawala pod zderzakiem to tam powietrze bedzie na niego dmuchac, reszta IC nie ma znaczenia. Bo zastanawiam sie czy taki np. z megane bedzie odpowiedni czy moze jednak szukac np. takiego pokroju octavii 2 BKD gdzie IC jest prawie taki duzy jak chlodnica plynu.
I jak to jest z lagiem ;)

: pt kwie 10, 2009 18:34
autor: misiowaty
A jak wplynie na wydajnosc takie ustawienie intercoolera kroccami do gury jak na zdjeciu ktore wstawil czajaa22

: pt kwie 10, 2009 18:49
autor: Dario84
misiowaty, to nie ma na nic wplywu