Strona 47 z 93

: wt cze 12, 2007 01:12
autor: kuba82wroc
ja dzis podlaczylem rezystor 390 ohm do mojego AFNa! Zrobilem to jednak dosyc dyskretnie uzywajac dodatkowego wlacznika ogrzewania tylnej szyby. Jak wrazenia? Powiem tak...golf zwariowal! Zupelnie jakby wcielil sie w niego diabel! Jakbym jezdzil innym samochodem. Na dwojce normalnie sie rozpedzajac pali gumy, a na trojce ma na to taka ochote jak bez rezystora na dwojce! Nie myslalem, ze rezystor az tyle zdziala! No nic....na plus!
Koledzy podchodzacy do tego z dystansem po przejazdzce maja ochote na TDI i REZOTUNNING ;p

Pozdrawiam,
Kuba

[ Dodano: 12 Cze 2007 01:15 ]
marcin3 pisze:A jak dorwac te oporniki z jakis starych urzadzen, skad mam wiedziec jaki ma opor dany opornik,bo chyba sa oznaczane kolorowymi paskami.

polecam http://serwis-tv.com/opornik.html


ps. Jestem zainteresowany skorzystaniem z hamowni we wroclawiu i okolicach badz kedzierzynie-kozlu i okolicach? czy moze ktos z Was orientuje sie gdzie tanio moge z niej skorzystac?

: wt cze 12, 2007 17:49
autor: mikolo
Bylem w telewizyjnym i dostalem oporniczek za free :P:P zamontowalem i dalej klapa :(:( Jeszcze kable sprawdze. Jak nie pomoze to trza bedzie sie pod kompa podpiac, moze sie uodpornil na oportuning :(:(

: wt cze 12, 2007 17:52
autor: damcio151
mikolo pisze:Bylem w telewizyjnym i dostalem oporniczek za free :P :P zamontowalem i dalej klapa :( :( Jeszcze kable sprawdze. Jak nie pomoze to trza bedzie sie pod kompa podpiac, moze sie uodpornil na oportuning :( :(
ja bym obstawiał zabrudzony nastawnik , lub coś z zaworkiem n108

: wt cze 12, 2007 19:44
autor: mikolo
Sprawa zalatwiona :):) Wszystko sprawdzilem wiec zostalo zrestartowanie kompa :P i pomoglo :P:P chodzi jak przeciag :P:P:P Musial wystapic jakis krytyczny blad bo wtedy gdy padl to wciskalem gaz do dechy i walczelm w tym samym czasie. Na poczatku myslalem ze wybuch silnik ale na szczescie tylko myslalem :P:P:P

[ Dodano: 12 Cze 2007 19:46 ]
A co to jest ten zaworek n108?? Bo ja jeden zatkalem ale to od recyrkulacji.

: wt cze 12, 2007 19:48
autor: kuba82wroc
hmm...kiedys gdzies ktos pisal o wlaczniku rezystora pod pedalem gazu a`la kick down w automatach. Niestety nie moge juz nic na ten temat znalezc? Czy ktos moze ma do tego fotoporade? badz chociaz typ wlacznika i sposob jego montarzu? bede bardzo wdzieczny za pomoc!

: wt cze 12, 2007 19:51
autor: damcio151
mikolo pisze:A co to jest ten zaworek n108?? Bo ja jeden zatkalem ale to od recyrkulacji.
n108 to zaworek odcinający paliwo i ma jeszcze kilka funkcji , znajduje się w pompie
mikolo pisze:Bo ja jeden zatkalem ale to od recyrkulacji.
to jest n18 , ale radzę w ogóle zaślepić EGR ( karbowaną rurkę )

: wt cze 12, 2007 20:28
autor: mikolo
damcio151 pisze:to jest n18 , ale radzę w ogóle zaślepić EGR ( karbowaną rurkę )
To po zaslepieniu wezuka egr dalej moze dzialac?? Czym go zaslepiac??

: wt cze 12, 2007 22:24
autor: kamyk
Mam prośbe czy mógłby mi ktos powiedziec jak sie resetuje ten komputer :bajer: bo jedna metode niby znam ale niewiem czy to tak dzieki

: wt cze 12, 2007 22:54
autor: eku_suci
mikolo pisze:To po zaslepieniu wezuka egr dalej moze dzialac?? Czym go zaslepiac??
kawalek blaszki i po problemie ;)

: wt cze 12, 2007 23:59
autor: DANIEL LHR
witam
mysle ze pozytywne efekty dało by jeszcze wpięce jednej lub kilka diód krzemowych szeregowo z opornikiem.chodzi o to zeby opornik działał tylko na wyższych obrotach silnika a na biegu jałowym miał jak najmniejszy wpłym na wielkośc dawki paliwa. Normalnie jak sie wepnie sam opornik to dawka na wolnych moze spaść nawet do zera i praca silnika może być niestabilna szarpać itp. Taka jest moja teoria

MK4 + R problem przy 2700 , 3000 obr szarpie

: śr cze 13, 2007 00:48
autor: stani20
witam zamontowalem dzis rezystor w MK4 w trakcie testowania zauwazylem
ze kakretnie kopci (z tym sobie poradze inny opornik) i szarpie przy 2700 i wyzszych obrotach zamontowalem mikro wlacznik pod pedal gazu wczesniej go sprawdzalem i dzialal ale dziwnie tak jak by raz chodzil raz nie czasami nawet potrofil sie zaciac
moze to przez niego szarpie
ale sprawdzilem tez jak dziala owy opornik gdy turbo nie laduje i czuc roznice po wcisnieciu guzika a co wazniejsze nie szarpie na wyzszych obrotach
wiec tak jakby mikro wlacznik dzialal
musze nad tym jeszcze podumac ale jezeli ktos mial podobny przpadek to prosze o pomoc
pozdro stani20

: śr cze 13, 2007 06:20
autor: twardy
kuba82wroc pisze:hmm...kiedys gdzies ktos pisal o wlaczniku rezystora pod pedalem gazu a`la kick down w automatach. Niestety nie moge juz nic na ten temat znalezc? Czy ktos moze ma do tego fotoporade? badz chociaz typ wlacznika i sposob jego montarzu? bede bardzo wdzieczny za pomoc!
kiedys chce sobie zamontowac włacznik (opornika) pod pedałem ,
jak go tam zamontować jeszcze nad tym nie myślałem ale pewnie bedzie trzeba cos wymyslic prostego.(może do tej sruby pod pedalem)
W czasie wyprzedzania właczanie i wyłanczanie opornika jest troche kłopotliwe , odwraca nasza uwage i dlatego taki włacznik pod pedałem powinien być lepszy.
opornik włanczamy tylko z wcisnietym na max pedałem gazu.
Włacznik nie moze być monostabilny , lecz rozłanczajacy.

: śr cze 13, 2007 06:26
autor: stani20
a i jeszcze jedno z obrotow schodzi normalnie


pozdro stani20

: śr cze 13, 2007 07:25
autor: damcio151
eku_suci pisze:mikolo napisał/a:
To po zaslepieniu wezuka egr dalej moze dzialac?? Czym go zaslepiac??

kawalek blaszki i po problemie ;)
:bigok:
stani20 pisze:witam zamontowalem dzis rezystor w MK4 w trakcie testowania zauwazylem
ze kakretnie kopci (z tym sobie poradze inny opornik) i szarpie przy 2700 i wyzszych obrotach zamontowalem mikro wlacznik pod pedal gazu wczesniej go sprawdzalem i dzialal ale dziwnie tak jak by raz chodzil raz nie czasami nawet potrofil sie zaciac
moze to przez niego szarpie
ale sprawdzilem tez jak dziala owy opornik gdy turbo nie laduje i czuc roznice po wcisnieciu guzika a co wazniejsze nie szarpie na wyzszych obrotach
wiec tak jakby mikro wlacznik dzialal
musze nad tym jeszcze podumac ale jezeli ktos mial podobny przpadek to prosze o pomoc
pozdro stani20
na początek zmień opornik na jakieś 400-500 ohm i sprawdź czy wszystko dobrze podłączyłeś ( nie chodzi mi o piny we wtyczce od pompy)