Strona 46 z 93

: pn cze 04, 2007 17:24
autor: damcio151
grzesiu 1975 pisze:tak o oporniczku wiem tylko musze dopasowac bo na jednym szrpie a znoeu na drugim miga lampeczka od świec i dymi
czyli masz coś nie tak ....... podłącz pod Vag , może coś pokaże , ja bym obstawiał zabrudzony nastawnik

: pn cze 04, 2007 17:29
autor: grzesiu 1975
Wszystko jest ok był na Vag bo jest po remonciku małym obróciło sie kolo zebate na wale korbowym i było po zabiegu.Ale juz jest wszystko nowe i jest ok

[ Dodano: 04 Cze 2007 17:30 ]
nie miałem czasu ale najwiekszy oporniczek jaki mątowałem to 400 ohm i na tym staneło zobaczymy wiekszy

: pn cze 04, 2007 17:40
autor: marcin3
Niech mi ktos powie czy do afn-a tez mozna zalozyc opornik.
Chodzi o to czy ktos tego probowal

: pn cze 04, 2007 20:54
autor: Gitner
marcin3 pisze:Niech mi ktos powie czy do afn-a tez mozna zalozyc opornik.
Ja dzis zalozylem w A6 AFN, przyspieszenie do setki spadlo o 3s.. Opor ustawiony na 430, mniejsze kopcenie..

Pozdro
Gitner

: pn cze 04, 2007 22:09
autor: marcin3
A jak dorwac te oporniki z jakis starych urzadzen, skad mam wiedziec jaki ma opor dany opornik,bo chyba sa oznaczane kolorowymi paskami.

: pn cze 04, 2007 22:10
autor: Gitner
marcin3 pisze:A jak dorwac te oporniki z jakis starych urzadzen, skad mam wiedziec jaki ma opor dany opornik,bo chyba sa oznaczane kolorowymi paskami.
Zmierz omomierzem, w sklepie nowe grosze kosztuja..

Pozdro
Gitner

: śr cze 06, 2007 18:07
autor: mikolo
Mam problema. Po wlaczeniu opornika gasnie mi silnik. Na postoju testowalem co sie stalo i jak wlacze i silnik zgasnie to jeszcze pare sekund cos tika jak by sie cos przelaczalo. Czy ktos ma jakas rade?? Czy wymienic opornik na nowy ??

: śr cze 06, 2007 19:34
autor: olek256
zwieksz opor opornika i zobacz czy bedzie tez gasna...

: śr cze 06, 2007 19:48
autor: damcio151
mikolo pisze:Mam problema. Po wlaczeniu opornika gasnie mi silnik. Na postoju testowalem co sie stalo i jak wlacze i silnik zgasnie to jeszcze pare sekund cos tika jak by sie cos przelaczalo. Czy ktos ma jakas rade?? Czy wymienic opornik na nowy ??
1. Jaki masz opornik :?: ( wartość )
2. Sprawdź czy dobrze jest wszystko podłączone

: śr cze 06, 2007 22:55
autor: mikolo
olek256 pisze:zwieksz opor opornika i zobacz czy bedzie tez gasna...
Ja ma regulowana kostke wiec wnioskuje ze sie zepsula bo nie wytrzymala skrajnych warukow w komorze silnika :(

[ Dodano: 06 Cze 2007 23:06 ]
damcio151 pisze:1. Jaki masz opornik ( wartość )
2. Sprawdź czy dobrze jest wszystko podłączone
Wartosc ustawiona na 400
wlacznik dziala, kabelki tez siedza dobrze.

Sie zdziwilem jak biore sie za auto do wyprzedzania a tu nagle buuuuuuuuuuu

: czw cze 07, 2007 09:03
autor: marcin3
Witam a niech mi ktos powie jak podlaczyc pod ten potencjometr kable od wtyczki i od wlacznika bo sa 3 cypelki w potencjometrze. Obrazek Obrazek

: czw cze 07, 2007 09:08
autor: olek256
marcin3, na 100% bedzie to srodkowy bolec polaczony z ktoryms z zew.mam taki sam ale to musisz sprawdzic miernikiem . pamietaj , przykladasz do srodkowego bolca jeden kabelek od miernika a drugim szukasz podanej wartosci na jednym z zew. miernik ustaw sobie na 2000OHM.

: czw cze 07, 2007 12:47
autor: santana13
witajcie a do silniczka 2.5 tdi v6 150 kucy -jak podpiąć oporniczek? chodzi mi o kostkę w aucie.

: pn cze 11, 2007 16:09
autor: matnun
A czy probował ktoś takiego rozwiązania w silniku w pompowtryskiwaczami?? Jest tam inna wtyczka z mniejsza ilościa kabli, ale w tym niemieckim artykule jest cos opisane odnasie PD. Tylko moj niemiecki jest na niezbyt wysokim poziomie i nie bardzo rozumie...