Strona 46 z 52

Garrett GTB do TDI PD

: śr lip 11, 2012 20:03
autor: caro86wlkp
http://vaglog.rtnet.pl/caro86wlkp_84704.html" onclick="window.open(this.href);return false;

co sądzicie o tych logach?

Garrett GTB do TDI PD

: śr lip 11, 2012 21:52
autor: Dario84
caro86wlkp, wg mnie dziwny troche ten program, można by jeszcze podciągnąć dół i trzeba dopracować górę bo ciśnienia się rozbiegają.

Zgadzam się z evolution, w sprawie dobitych turbin.

Re: Garrett GTB do TDI PD

: śr lip 11, 2012 23:42
autor: eden1992
JohnyWalker pisze:A ktoś coś powie o olek_wroc,bo myślę od Niego zakupić gtb:)
kolega traksio z forum passata ma turbo od niego i na razie wyciągnął na niej 224KM.

Garrett GTB do TDI PD

: czw lip 12, 2012 14:27
autor: Dario84
Ponieważ zrobił się zament odnośnie naszej firmy prostuję pewne informacje dotyczące cen:

Turbo GTB2260VK: 2300zł, turbo przerobione na podciśnienie, zamontowane na samochodzie, podłączone zasilanie, spływ oleju, wyjście ciśnieniowe, dolot do turbo, zaślepiony EGR, zrobiona podpora turbo, jeśli klient chce podłączony seryjny wydech, cena łącznie z turbiną używaną, nie regenerowaną.

DP 2,5 lub 3" (dla GTB2260 3"): 400zł, kwasówka, DP łączony z seryjnym wydechem w okolicach seryjnego katalizatora,

Strojenie GTB2260VK: 1200zł

Nie ma żadnych dodatkowych kosztów związanych z montażem GTB.

Garrett GTB do TDI PD

: pt lip 20, 2012 11:58
autor: ronuch
A ma ktos z was moze logi z dobrze przerobionego gtb ale na seryjnym programie - przed strojeniem?

Garrett GTB do TDI PD

: pt lip 20, 2012 12:47
autor: Dario84
ronuch, samo przerobienie to jedno, ale na wstawanie turbiny mają wpływ też inne czynniki takie jak:

- sposób montażu GTB na kolektorze wydechowym
- stan głowicy (dla PD głównie chodzi o wałek i popychacze)
- DP i wydech
- szczelny dolot
- sprawne podciśnienie
- sprawny N75
- dolot do turbo

i pewnie jeszcze innych kilka czynników o których zapomniałem.

Jedna sprężarka może mieć 1,5b przy 2000obr, wsadzisz ją do innego silnika i może być 0,8b.

Dlatego do każdego samochodu podchodzi się indywidualnie.

Garrett GTB do TDI PD

: pt lip 20, 2012 13:13
autor: hugo00
Mi przy gtb 2260, dmuchało 2 bar przy 2100. Ale też nie widziałem sensu dmuchac tyle poniżej 2000obr.
Tak jak Dario84, napisał indywidualna sprawa silnika , montażu turbawy, sposobu jej przerobienia na podnisnienie i oczywiscie strojenia.

Garrett GTB do TDI PD

: pt lip 20, 2012 14:21
autor: Passat944
Ja w dupowozie będę wkładał ASZ + GTB17 + DP 2.5 cala reszta wydechu seria, turbo osadzone na kolektorze z AWX-a + fmic 230/550/65. Panowie czy na seryjnym sofcie z ASZ-ta ta turbina po przeróbce (zakładam, że prawidłowej bo kierownice chodzą w całym zakresie + ogranicznik żeby kierownice nie były zamknięte) powinna stabilnie pompować zadane 1.35b bez jakiś skoków ciśnienia czy przeładowań ? Czy bez poprawnego wystrojenia pod to konkretnie turbo prostu nie będzie to działało jak trzeba ?
Liczę na szybkie wstawanie turbiny, okolice 200KM i 400NM (oczywiście już po strojeniu).

Garrett GTB do TDI PD

: pt lip 20, 2012 14:41
autor: ronuch
Dario84 pisze:ronuch, samo przerobienie to jedno, ale na wstawanie turbiny mają wpływ też inne czynniki takie jak:

No tak to wiem ze zbiera sie wiele czynnikow a tym bardziej jesli chodzi o efekt koncowy. Mi chodzi glownie o to jak powinna sie zachowywac dobrze przerobiona turbina na seryjnym sofcie.

Re: Garrett GTB do TDI PD

: pt lip 20, 2012 18:13
autor: ronuch
zabba88 pisze:powinna miec ciut slabszy dol od serii(brak odpowiedniej ilosci paliwa+ustawienie n75pod o ori turbo), ale gora powinna pracowac w miare stabilnie bez duzych over boost-ow:)

no i to jest konkretna odpowiedz :)

Garrett GTB do TDI PD

: pt lip 20, 2012 20:20
autor: Fahoo
ale jak bedzie dowiesz sie po zamontowaniu a obstawiam ze bedzie sraka

Garrett GTB do TDI PD

: sob lip 21, 2012 11:55
autor: ronuch
ja akurat bede porownywal do gtb1756

Garrett GTB do TDI PD

: sob lip 21, 2012 18:16
autor: Dario84
Dziś na strojeniu mieliśmy 2,0b przy 2100obr, ale tylko testowo :)