Strona 45 z 93

: ndz cze 03, 2007 15:09
autor: damcio151
olek256 pisze:czyzby samo wyjecie kata cos podnioslo??
tak :)
olek256 pisze:pasuje tez poczyscic dolot...
też coś pomoże :)

: ndz cze 03, 2007 16:29
autor: cowboy
damcio151 pisze:olek256 napisał/a:
czyzby samo wyjecie kata cos podnioslo??

tak
olek256 napisał/a:
pasuje tez poczyscic dolot...

też coś pomoże
u mnie po pomiarze na hamowni dało to 0 KM :P

: ndz cze 03, 2007 16:46
autor: olek256
no wlasnie ciekawe ze niektore maja powyzej serii a niektore ponizej...mowa o zrowych silnikach.

: ndz cze 03, 2007 17:50
autor: damcio151
cowboy pisze:u mnie po pomiarze na hamowni dało to 0 KM :P
:P jak oczyści się kolektor ssący z tego świństwa to na wyższych obrotach powinno pomóc z wiadomych powodów :)

: ndz cze 03, 2007 18:42
autor: dziechu
olek256 pisze:niektore maja powyzej serii a niektore ponizej...mowa o zrowych silnikach
W wiekszosci zdrowe maja powyzej 90, jezeli jest ponizej to nie jest zdrowy:) To ze latwo zapala, rowno chodzi, oleju nie bierze jeszcze nie znaczy ze zdrowy. Trzeba sprawdzic katalizator czy nie zapchany, czy dolot nie zapchany z powodu EGRa, czy wszystkie parametry na VAGu sa idealne (cisnienie doladowania, sygnal przeplywki). Tak naprawde rzadko ktory silnik po 10 latach jest zdrowy, jezeli nie sprawdzi sie wszystkiego i nie usunie czasem drobnych usterek. Dopiero wtedy mozna powiedziec 'zdrowy' :)

: ndz cze 03, 2007 19:19
autor: olek256
dziechu pisze:sprawdzic katalizator czy nie zapchany
juz go nie mam
dziechu pisze:czy dolot nie zapchany z powodu EGRa
zamierzam wyczyscic
dziechu pisze:czy wszystkie parametry na VAGu sa idealne (cisnienie doladowania, sygnal przeplywki).
czyli logi z kanalow 3,8 i 11?

co jeszcze?

: ndz cze 03, 2007 20:22
autor: mikolo
dziechu pisze:czy dolot nie zapchany z powodu EGRa
To wkoncu lepiej miec podłaczony wezyk wlaczjacy EGR czy nie ??

: ndz cze 03, 2007 22:52
autor: marecki_vitor
ja mam pytanie czy na benzyniakach tez to podziala ?? czy tylko na TD

: pn cze 04, 2007 08:06
autor: damcio151
mikolo pisze:To wkoncu lepiej miec podłaczony wezyk wlaczjacy EGR czy nie ??
najlepiej mieć zaślepiony cały EGR , nie tylko odczepinony wężyk od N18
marecki_vitor pisze:ja mam pytanie czy na benzyniakach tez to podziala ?? czy tylko na TD
Ani na benzyniakach , ani na TD , to działa tylko na TDI

: pn cze 04, 2007 14:46
autor: twardy
damcio151 pisze:benzyniakach ,
w benynce ponoć podpina sie opornik do czujnika (lub zamiast) temperatury powietrza IAT , można cos tam znależć w necie .

: pn cze 04, 2007 14:53
autor: damcio151
twardy pisze:w benynce ponoć podpina sie opornik do czujnika (lub zamiast) temperatury powietrza IAT , można cos tam znależć w necie .
też coś tam kiedyś czytałem , ale nie wypowiadam się na ten temat :P

pozdrawiam

: pn cze 04, 2007 17:13
autor: grzesiu 1975
Mam pytanko co to własciwie jest za silnik tdi AHU ja taki mam czy jest róznica medzy nim a 1z i który jest lepszy??

: pn cze 04, 2007 17:18
autor: damcio151
grzesiu 1975 pisze:Mam pytanko co to własciwie jest za silnik tdi AHU ja taki mam czy jest róznica medzy nim a 1z i który jest lepszy??
AHU jest nowszym silnikiem od 1z , produkowany jest od roku '96
Jeżeli chodzi o to czy możesz do siebie założyć opornik , to odpowiedź brzmi tak :)

: pn cze 04, 2007 17:21
autor: grzesiu 1975
tak o oporniczku wiem tylko musze dopasowac bo na jednym szrpie a znoeu na drugim miga lampeczka od świec i dymi :bajer: Ale nurtował mnie ten silniczek bo wszyscy znajomi maja 1z i nikt nie wiedział o ahu dzieki