Strona 45 z 60

Katalizator out

: pt cze 15, 2012 22:58
autor: wesol
Chyba nie rozumiesz skad sie bierze moc. Wszystko bedzie po staremu. Nic nie trzeba robic bo kat nie jest kontrolowany przez zadne czujniki.

Re: Katalizator out

: pt cze 15, 2012 23:28
autor: Paviarotti
monopolowy pisze:Paviarotti, NIE. Bierz takie bez zasłony w przelocie
Czyli coś takiego by zdało egzamin? http://moto.allegro.pl/tlumik-przelotow ... 29639.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Brać średnicę 55mm i 400mm długości?

Katalizator out

: sob cze 16, 2012 00:03
autor: monopolowy
55mm, co do długości to nie pamiętam, ale tak, to taka pucha.

Katalizator out

: ndz cze 17, 2012 10:16
autor: KoJ@K
A nie łatwiej zwykłą prostą rure wspawac ? Za 100zł z kwasiaka podobno wspawają w Zabrzu. Czy teraz chodzi Wam o kwestię przeglądu ? ;)

Katalizator out

: ndz cze 17, 2012 11:52
autor: Paviarotti
Ja głównie dla tego żeby mieć spokojne sumienie posiadając coś katalizatoro-podobnego ;)

Katalizator out

: ndz cze 17, 2012 12:14
autor: KoJ@K
Iiii tam,to jak tylko dla sumienia to chyba bez sensu. ;) Myślałem,że chodzi o kwestie przeglądowe.

Katalizator out

: ndz cze 17, 2012 12:22
autor: Paviarotti
O to się raczej nie martwię, bo na stacji u mnie w mieście mnie puszczą. Tylko jak pytałem w Kraku diagnostę "czy diesel musi mieć kata?" to mówi, że auto musi być zgodne ze stanem fabrycznym, ale potwierdził, że bada się tylko zadymienie, na co kat przecież nie wpływa :)

Katalizator out

: sob cze 23, 2012 00:53
autor: marszal12321
Witam, jaką grubość sobie wybrać z oferty i czy lepiej 54mm czy 57mm srednica?:
http://www.teskosteel.com.pl/oferta,rur ... rne,2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Autko 1.9 TDI ALH. I czy da radę zwyklą elektrodowa spawarką wspawać?

Katalizator out

: ndz cze 24, 2012 08:20
autor: wesol
Tak da rade ale skoro juz rury nierdzewki chcesz to kup elektrody nierdzewne. Ja spawalem takie cos i nie jest najgorzej. ODrazu ci powiem z enierdzewka jest strasznie ciezka wiec bierz jak cos cienkoscienna a i tak bedzie duzo wieksza waga jak seryjnego wydechu. Druga sprawa to to ze nie da rady tego nagiać czy na gietarce wygiąć. trzecia sprawa to szlifierka kontowa z tarczakami cieniutkimi ( duzo sztuk tych tarczek bo dwa ciecia i po tarczy).

Katalizator out

: ndz cze 24, 2012 11:57
autor: marszal12321
Właśnie o elektrodach już poczytałem i jutro jadę kupić. A trzeba giąć? Bo z tego co pamietam jak ostatnio bylem pod autem to raczej prosto jest ten katalizatorem wiec myslałem, że rura przelotówka prosta wejdzie bez giecia. Myliłem się? Tarczki tez juz przygotowane :D

Katalizator out

: ndz cze 24, 2012 16:20
autor: wesol
myslalem ze chcesz caly wydech z nierdzewki walnac wiec dlatego wyskoczylem z tym gieciem itp. W takiej firmie co tez sprzedaje nierdzewke - ASKO-TECH tez dostaniesz i rury ze szwem i bez szwa, kolanka i inne ksztaltki. Mozna wyspawac samemu wydech bez problemu.

Katalizator out

: pt cze 29, 2012 16:46
autor: Paviarotti
No i kat wycięty, tłumik przelotowy wspawany :) 30zł zapłaciłem za całą operację :D
Różnicy nie ma praktycznie żadnej (chociaż zobaczymy później, bo na razie zrobiłem tylko małą rundkę), jedynie troszkę bardziej turbo słychać.

Katalizator out

: pt cze 29, 2012 19:22
autor: monopolowy
Jakby co, to wczoraj miałem przegląd. Wydech R32, układ bez kata (tylko z imitującą puszką), auto potrafi zadymić - zero problemów :) A diagnosta w łapę nie bierze i uczciwie sprawdza auto

Katalizator out

: pn lip 02, 2012 19:12
autor: QQxQ
Hej właśnie jestem po zabiegu.
Jeśli się zastanawiasz a masz zapchany katalizator to polecam ten zabieg :D
Nie dość że autko jakoś fajniej pracuje to jeszcze trochę grosza wpadnie.

I pytanko ile to jest warte??
Katalizator Golf IV TDI ALH 045178AC B DD-3266