: sob cze 02, 2007 21:06
damcio151, oki dziekuje jutro sie chybcia tym zajme ![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Na 16to bitowym sterowniku. Mam wykres hamowni innego 1Z z tym programem, bez innych zmian, 120KM (gdzies tu jest na forum ten wykres). Mam silnik w idealnym stanie, nie wiem czy mam 120KM, moze 115, a moze 125? Jak znajde chwile czasu to zrobie hamowanie i pokaze.covacsxxx pisze:dziechu, a powiedz mi....nie hamowales swego autka..czyli Twoja moc to taka wielka niewiadoma?? no i program ktory masz to na serii?? na 8 bitowym sterowniku?? i na ori wtryskach??
dobre 4.0woojas25 pisze:jak myslice powinienem cofnąc dawke paliwa na 3.5?
woojas25 pisze:bo teraz mam 2.4-2.6
jest ok , nie dymi i ma większą mocwoojas25 pisze:damcio151, a jak ci smiga na 470 ohm?
ladna seriadziechu pisze:Mozna, to ten wykres.
to jest oczywistedziechu pisze:Taka, ze po tuningu AFN dostaniesz jeszcze wiecej:)
Mysle ze typowa dla sinika w dobrej kondycji. Jak wynika z tutejszych opisow i pomiarow, jezeli silnik jest dobrze utrzymany to z reguly ma nieco powyzej danych z ksiazki:) Jezeli VW pisze ze auto ma 90KM, to jest to gwarantowane 90, wiec przewaznie jest wiecej. Inni producenci podaja 'srednio', wiec jedno auto moze miec 94 a inne 86. Ale podobno to dotyczy MK3 i wczesniejszych, jeszcze produkowanych w Niemczech. Teraz kiedy jeden kawalek jest robiony w Hiszpanii, drugi w Portugalii a trzeci w Polsce, to podobno juz nie to. Spadla jakosc wykonania i niezawdnosci. Duzo ludzi uwaza ze dzisiejsze auta nie wytrzymaja takich przebiegow jak te sprzed 10 lat i wczesniejsze.covacsxxx pisze:ladna seria
a ja mam 87 ;( a silnik wydaje sie bys zdrowydziechu pisze: Jezeli VW pisze ze auto ma 90KM, to jest to gwarantowane 90, wiec przewaznie jest wiecej
wywal katalizatorolek256 pisze:a ja mam 87 ;(