Strona 44 z 93

: sob cze 02, 2007 21:06
autor: grzesiu 1975
damcio151, oki dziekuje jutro sie chybcia tym zajme :bigok:

: sob cze 02, 2007 21:57
autor: dziechu
covacsxxx pisze:dziechu, a powiedz mi....nie hamowales swego autka..czyli Twoja moc to taka wielka niewiadoma?? no i program ktory masz to na serii?? na 8 bitowym sterowniku?? i na ori wtryskach??
Na 16to bitowym sterowniku. Mam wykres hamowni innego 1Z z tym programem, bez innych zmian, 120KM (gdzies tu jest na forum ten wykres). Mam silnik w idealnym stanie, nie wiem czy mam 120KM, moze 115, a moze 125? Jak znajde chwile czasu to zrobie hamowanie i pokaze.

: sob cze 02, 2007 23:37
autor: covacsxxx
dziechu, dzieki bardzo za odpowiedz :pub: czyli na samym sterowniku 16 bitowym mozna osiagnac okolo 120 km..no i widzialem wykres 1Z na oporniku i wyszlo prawie seria AFN....i tak dalo mi to do myslenia ..jaka jest roznica

: ndz cze 03, 2007 11:13
autor: dziechu
Obrazek

Mozna, to ten wykres.

[ Dodano: 03 Cze 2007 11:18 ]
covacsxxx pisze:....i tak dalo mi to do myslenia ..jaka jest roznica
Taka, ze po tuningu AFN dostaniesz jeszcze wiecej:)

opornik

: ndz cze 03, 2007 13:36
autor: woojas25
czesc mam pytanko ,bo mysle zapodac taki opornik jak myslice powinienem cofnąc dawke paliwa na 3.5? bo teraz mam 2.4-2.6

: ndz cze 03, 2007 13:39
autor: damcio151
woojas25 pisze:jak myslice powinienem cofnąc dawke paliwa na 3.5?
dobre 4.0
woojas25 pisze:bo teraz mam 2.4-2.6
:otepienie: duża , za duża

: ndz cze 03, 2007 13:42
autor: woojas25
a jak ci smiga na 470 ohm?

[ Dodano: Nie Cze 03, 2007 13:43 ]
damcio151, a jak ci smiga na 470 ohm?

: ndz cze 03, 2007 13:46
autor: damcio151
woojas25 pisze:damcio151, a jak ci smiga na 470 ohm?
jest ok , nie dymi i ma większą moc :)

: ndz cze 03, 2007 13:57
autor: woojas25
mam przejechane 320 tys silnik raczej w dobrej kondycji mysle ze nie powinno mu to zaszkodzic

: ndz cze 03, 2007 13:59
autor: covacsxxx
dziechu pisze:Mozna, to ten wykres.
ladna seria
dziechu pisze:Taka, ze po tuningu AFN dostaniesz jeszcze wiecej:)
to jest oczywiste :)

: ndz cze 03, 2007 14:22
autor: dziechu
covacsxxx pisze:ladna seria
Mysle ze typowa dla sinika w dobrej kondycji. Jak wynika z tutejszych opisow i pomiarow, jezeli silnik jest dobrze utrzymany to z reguly ma nieco powyzej danych z ksiazki:) Jezeli VW pisze ze auto ma 90KM, to jest to gwarantowane 90, wiec przewaznie jest wiecej. Inni producenci podaja 'srednio', wiec jedno auto moze miec 94 a inne 86. Ale podobno to dotyczy MK3 i wczesniejszych, jeszcze produkowanych w Niemczech. Teraz kiedy jeden kawalek jest robiony w Hiszpanii, drugi w Portugalii a trzeci w Polsce, to podobno juz nie to. Spadla jakosc wykonania i niezawdnosci. Duzo ludzi uwaza ze dzisiejsze auta nie wytrzymaja takich przebiegow jak te sprzed 10 lat i wczesniejsze.

: ndz cze 03, 2007 14:56
autor: olek256
dziechu pisze: Jezeli VW pisze ze auto ma 90KM, to jest to gwarantowane 90, wiec przewaznie jest wiecej
a ja mam 87 ;( a silnik wydaje sie bys zdrowy

: ndz cze 03, 2007 15:01
autor: damcio151
olek256 pisze:a ja mam 87 ;(
wywal katalizator :bigok:

: ndz cze 03, 2007 15:07
autor: olek256
juz dawno to zrobilem ale nie bylem na hamowni...czyzby samo wyjecie kata cos podnioslo?? pasuje tez poczyscic dolot...