Strona 44 z 184

: pn mar 16, 2009 18:28
autor: cowboy
Mozemy sie tego podjac, dolot z kwasa i fmic customowy :)
Dario84, dzieki za info... zapytam kolegi czy moze podjechac do Krapkowic... temat do ogarniecia w jeden dzień ?

: wt mar 17, 2009 00:51
autor: Dario84
W jeden dzien moze byc ciasno ale jak bysmy mieli materialy wczesniej to caly dzien moze wystarczyc, tylko musial by sie okreslic jakiej wielkosci fmic itp.

Polerowanie oczywiscie we wlasnym zakresie.

: wt mar 17, 2009 11:53
autor: cowboy
Dario84 pisze:tylko musial by sie okreslic jakiej wielkosci fmic
taki żeby styknał do 170KM w PD (silnik ATD) oraz żeby nie wystawał ze zderzaka

wyjścia najlepiej na jedną stronę to wtedy mało rzeźby z rurami, chyba że masz opykane popropwadzenie rur przy klasycznym FMICu - jak bedzie ładnie zrobione to kolega kładzie dukaty na stół i po temacie :)

: wt mar 17, 2009 14:14
autor: Dario84
18cm powinien starczyc, wyjscia w 1 strone to albo fmic z cupry bpx (ok 700zl :crazy: ) albo przerabianie customa, za przerobke tez trzeba duzo zaplacic takze raczej nieoplacalne.

Jedynym rozsadnym wyjsciem jest poprowadzenie rur tak jak aw69 pokazal w tym mk4 ahf, jak widac lewa rura bedzie lekko wystawac.

: wt mar 17, 2009 14:25
autor: cowboy
Dario84 pisze:tak jak aw69 pokazal w tym mk4 ahf, jak widac lewa rura bedzie lekko wystawac.
mozesz wrzucic fotke

ja bym widział to tak:

Obrazek

Obrazek

: wt mar 17, 2009 14:28
autor: Dario84
Oczywiscie ze da sie zrobic i bedzie ladnie wygladalo, ale zwiekszy to koszty, po drugie ciezko dostac ic z bpx.

custom wyszedl by tak:

Obrazek

: czw mar 19, 2009 16:33
autor: MaNo
Panowie przymierzam sie do FMIC pod turbo od ARL i teraz powstaje moje pytanie z jakiej srednicy rurek to zrobic 51mm czy 57mm scianki 1,5mm?? Dodam ze wyjscie z IC mam miec 57mm. Dzis wpadla mi w rece rurka 51 i wydaje mi sie jakas taka waska :|

: czw mar 19, 2009 20:11
autor: Dario84
51 starczy

: czw mar 19, 2009 22:18
autor: MaNo
Dario84 pisze:51 starczy
a powiedz mi jakie skutki mialo by zastosowanie 57mm ?? Mialo by to jakis niegatywny wplyw ?? Ogolnie chodzi mi o to ze wtedy nie musialbym sosowac sylikonowych lacznikow redykcyjnych bylo by to troche taniej :P Dodam ze docelowo licze na jakies 190-200 KM

: czw mar 19, 2009 23:14
autor: Dario84
51 jest wystarczajaco, na 57 moze byc wiekszy lag tylko tyle.

Nie radze spawac calego dolotu bez silikonow.

: pt mar 20, 2009 00:09
autor: MaNo
Dario84 pisze:51 jest wystarczajaco, na 57 moze byc wiekszy lag tylko tyle.

Nie radze spawac calego dolotu bez silikonow.
Nie nie.... chodzilo mi o to ze nie musilbym stosowac lacznikow redukcyjnych ktore sa duzo drozsze od lacznikow sylikonowych prostych :D Ale lag przekonuje mnie zeby jednak zastosowac 51 :D

: pt mar 20, 2009 08:24
autor: Dario84
daj silikon na 56 i mocna opaske, bez problemu scisnie na 51 ;)

: pt mar 20, 2009 13:23
autor: xander_88
Ogolnie do mk4 ktore w przyszlosci ma miec ok 200 ps ... taki custom moze byc ???

Wysokość rdzenia 140 mm.

Szerokość rdzenia 550 mm.

Grugość rdzenia 65 mm.

Wysokość całkowita 140 mm.

Szerokość całkowita 700 mm.

Grubość całokwita 65 mm.

Średnica wejść 57 mm. / 2 1/4"

: pt mar 20, 2009 13:44
autor: Dario84
14cm moim zdaniem bedzie za malo na 200KM