grabiec pisze:auto bylo wtedy wstepnie wystrojone bo pojawily sie nieszczelnosci w IC teraz juz nie kopci tak strasznie troszke ale nie duzo ale przeciez bez dymu przy ponad 200KM raczej sie nie obejdzie
co do trakcji przy 4motion nie ma problemu na suchym bo jak poleje jest inaczej
na to by zrobic z gtb 230 ps bez dymu potrzeba mniej niz 2 bary..... cos tu nie tak jest... kogos fantazja poniosla...
Re: Garrett GTB do TDI PD
: sob cze 02, 2012 14:56
autor: grabiec
evolution pisze:
fasd pisze:evo powiedz mi jakie doładowania masz przy gtb w dolnej czesci obrotów i jak najbardziej optymalnie zrobić zeby turbo sprawnie wstawało
wstawało?
looknij tu [youtube][/youtube] to taki standard do osiagniecia
powiedz mi na jakim biegu to nagrywales ?????
Re: Garrett GTB do TDI PD
: sob cze 02, 2012 15:08
autor: evolution
to 5 bieg
Garrett GTB do TDI PD
: sob cze 02, 2012 15:48
autor: grabiec
z ciekawosci zobacze jak jest u mnie i moze nagram to wrzuce
no i nagralem
[youtube][/youtube]
Garrett GTB do TDI PD
: ndz cze 03, 2012 19:54
autor: fasd
hmmm.... Panowie a co możecie mi powiedzieć na temat GTB2260VKLR ? myślicie ze ma duzo większy potencjał niz GTB2260VK bądź gtb2265VK?
Garrett GTB do TDI PD
: ndz cze 03, 2012 20:07
autor: eden1992
VKLR to znaczy chyba że jest na łożyskach kulkowych i jest chłodzona cieczą.
Z resztą kilka stron wcześniej jest opisane co oznaczają poszczególne litery.
Re: Garrett GTB do TDI PD
: ndz cze 03, 2012 20:29
autor: fasd
eden1992 pisze:VKLR to znaczy chyba że jest na łożyskach kulkowych i jest chłodzona cieczą.
Z resztą kilka stron wcześniej jest opisane co oznaczają poszczególne litery.
eden to akurat wiem, ale chodzi mi o to ze czy da rade wiecej z niej wycisnąć i czy duze sa różnice?
Garrett GTB do TDI PD
: ndz cze 03, 2012 21:32
autor: Dario84
Tutaj jest mój golf, GTB2260VK, do 2000obr 2-6bieg, wskaźnik doładowania po lewej.
[youtube][/youtube]
Garrett GTB do TDI PD
: pn cze 04, 2012 06:29
autor: wesol
co to za rechot przy zdjeciu nogi z gazu? Jakis zawor upustowy czy co?
Re: Garrett GTB do TDI PD
: pn cze 04, 2012 07:19
autor: pavo71
wesol pisze:co to za rechot przy zdjeciu nogi z gazu? Jakis zawor upustowy czy co?
Świst na wydechu spowodowany praca kierownic na turbinie. Chociaż dziwne bo nie powinien on być tak mocno słyszalny przy wydechach typu 3 cale.
Garrett GTB do TDI PD
: pn cze 04, 2012 15:34
autor: Dario84
u mnie jest 2,5" na 3 tlumikach. ten dźwięk to różnica ciśnień w dolocie i wydechu kiedy ujmuje się gaz przy zamkniętych kierownicach
Garrett GTB do TDI PD
: pn cze 04, 2012 16:58
autor: wesol
innymi slowy ten dzwiek jest caly czas ale przy wcisnietym pedale zaglusza go klekot silnika. Bo wyglada to tak jak w turbo benzynie jak pracuje DV.
Re: Garrett GTB do TDI PD
: pn cze 04, 2012 22:27
autor: evolution
grabiec pisze:z ciekawosci zobacze jak jest u mnie i moze nagram to wrzuce
no i nagralem
[youtube][/youtube]
1.5 bara przy 2 krpm to juz zdrowy wynik. pytanko tylko czy ten odglos od 1800 rpm do 2400 to nie surge juz???
Re: Garrett GTB do TDI PD
: pn cze 04, 2012 22:29
autor: evolution
Dario84 pisze:u mnie jest 2,5" na 3 tlumikach. ten dźwięk to różnica ciśnień w dolocie i wydechu kiedy ujmuje się gaz przy zamkniętych kierownicach