Strona 42 z 52

Re: Garrett GTB do TDI PD

: sob cze 02, 2012 14:53
autor: evolution
grabiec pisze:auto bylo wtedy wstepnie wystrojone bo pojawily sie nieszczelnosci w IC teraz juz nie kopci tak strasznie troszke ale nie duzo ale przeciez bez dymu przy ponad 200KM raczej sie nie obejdzie

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=MVU ... =endscreen

co do trakcji przy 4motion nie ma problemu na suchym bo jak poleje jest inaczej :D
na to by zrobic z gtb 230 ps bez dymu potrzeba mniej niz 2 bary..... cos tu nie tak jest... kogos fantazja poniosla...

Re: Garrett GTB do TDI PD

: sob cze 02, 2012 14:56
autor: grabiec
evolution pisze:
fasd pisze:evo powiedz mi jakie doładowania masz przy gtb w dolnej czesci obrotów i jak najbardziej optymalnie zrobić zeby turbo sprawnie wstawało
wstawało?
looknij tu [youtube][/youtube] to taki standard do osiagniecia
powiedz mi na jakim biegu to nagrywales ?????

Re: Garrett GTB do TDI PD

: sob cze 02, 2012 15:08
autor: evolution
to 5 bieg

Garrett GTB do TDI PD

: sob cze 02, 2012 15:48
autor: grabiec
z ciekawosci zobacze jak jest u mnie :D i moze nagram to wrzuce

no i nagralem

[youtube][/youtube]

Garrett GTB do TDI PD

: ndz cze 03, 2012 19:54
autor: fasd
hmmm.... Panowie a co możecie mi powiedzieć na temat GTB2260VKLR ? myślicie ze ma duzo większy potencjał niz GTB2260VK bądź gtb2265VK?

Garrett GTB do TDI PD

: ndz cze 03, 2012 20:07
autor: eden1992
VKLR to znaczy chyba że jest na łożyskach kulkowych i jest chłodzona cieczą.
Z resztą kilka stron wcześniej jest opisane co oznaczają poszczególne litery.

Re: Garrett GTB do TDI PD

: ndz cze 03, 2012 20:29
autor: fasd
eden1992 pisze:VKLR to znaczy chyba że jest na łożyskach kulkowych i jest chłodzona cieczą.
Z resztą kilka stron wcześniej jest opisane co oznaczają poszczególne litery.

eden to akurat wiem, ale chodzi mi o to ze czy da rade wiecej z niej wycisnąć i czy duze sa różnice?

Garrett GTB do TDI PD

: ndz cze 03, 2012 21:32
autor: Dario84
Tutaj jest mój golf, GTB2260VK, do 2000obr 2-6bieg, wskaźnik doładowania po lewej.


[youtube][/youtube]

Garrett GTB do TDI PD

: pn cze 04, 2012 06:29
autor: wesol
co to za rechot przy zdjeciu nogi z gazu? Jakis zawor upustowy czy co?

Re: Garrett GTB do TDI PD

: pn cze 04, 2012 07:19
autor: pavo71
wesol pisze:co to za rechot przy zdjeciu nogi z gazu? Jakis zawor upustowy czy co?
Świst na wydechu spowodowany praca kierownic na turbinie. Chociaż dziwne bo nie powinien on być tak mocno słyszalny przy wydechach typu 3 cale.

Garrett GTB do TDI PD

: pn cze 04, 2012 15:34
autor: Dario84
u mnie jest 2,5" na 3 tlumikach. ten dźwięk to różnica ciśnień w dolocie i wydechu kiedy ujmuje się gaz przy zamkniętych kierownicach

Garrett GTB do TDI PD

: pn cze 04, 2012 16:58
autor: wesol
innymi slowy ten dzwiek jest caly czas ale przy wcisnietym pedale zaglusza go klekot silnika. Bo wyglada to tak jak w turbo benzynie jak pracuje DV.

Re: Garrett GTB do TDI PD

: pn cze 04, 2012 22:27
autor: evolution
grabiec pisze:z ciekawosci zobacze jak jest u mnie :D i moze nagram to wrzuce

no i nagralem

[youtube][/youtube]
1.5 bara przy 2 krpm to juz zdrowy wynik. pytanko tylko czy ten odglos od 1800 rpm do 2400 to nie surge juz???

Re: Garrett GTB do TDI PD

: pn cze 04, 2012 22:29
autor: evolution
Dario84 pisze:u mnie jest 2,5" na 3 tlumikach. ten dźwięk to różnica ciśnień w dolocie i wydechu kiedy ujmuje się gaz przy zamkniętych kierownicach
a ja bym obstawil flutering slyszalny z dolotu:)