Strona 42 z 60

Katalizator out

: śr maja 23, 2012 00:09
autor: m3rcin
a są jakieś minusy w wywaleniu kata w silniku 1.9 110km. Aha i czy zostawić puchę czy wstawić rurkę ??

Katalizator out

: śr maja 23, 2012 06:34
autor: wesol
Tak minusy moga byc za 3 lata jak zaczna sprawdzac na SKP bo wejda takie wymogi w uni. Po co kastrowac cos co jeszcze jest sprawne?? Rozumiem jak sie zapchał i wtedy jest taka koniecznosc.

Re: Katalizator out

: czw maja 24, 2012 00:33
autor: m3rcin
No chyba przy przebiegu 315 tys przydało by się wyciąć tz zostawić tylko puszkę

Katalizator out

: czw maja 24, 2012 06:32
autor: wesol
mysle ze nawet przy 900 tys ja bym nie kastrował. Nie jest powiedziane ze bedzie przypchany. Mocy od tego nie przbedzie napewno.

Katalizator out

: czw maja 24, 2012 17:12
autor: jaro789
a co do sprawdzania na skp to zaraz ktoś mądry coś wymyśli i nie będzie problemów :bigok:
taki kraj
zresztą nadal podbijają dowody w ciemno, więc na pewno wiele się nie zmieni
ja traktuję stację jako próbę, co jeszcze muszę poprawić by czuć się bezpiecznie na drodze

Re: Katalizator out

: czw maja 24, 2012 17:49
autor: Lampart
jaro860929 pisze:a co do sprawdzania na skp to zaraz ktoś mądry coś wymyśli i nie będzie problemów :bigok:
taki kraj
zresztą nadal podbijają dowody w ciemno, więc na pewno wiele się nie zmieni
ja traktuję stację jako próbę, co jeszcze muszę poprawić by czuć się bezpiecznie na drodze

zabrać prawo jazdy połowie ludzi w Polsce.

Ja wywaliłem w ALH kata, dziś miałem w ATD wywalać ale w korki wpadłem i lipa nie wyrobiłem się. Jeszcze teścia namowie w swoim Passacie wytnie tam największy przelot 308 tyś. same plusy

Katalizator out

: czw maja 24, 2012 18:23
autor: spawacz
Panowie po co to bicie piany? Teamt juz tyle razy walkowany ze odpowiedzi na wszystkie pytania na na 5-ciu stronach, a tu 40 ponad o tym samym, bo nikomu sie nie chce szukac.

Katalizator out

: pt maja 25, 2012 10:30
autor: Shmatan
wesol pisze:Tak minusy moga byc za 3 lata jak zaczna sprawdzac na SKP bo wejda takie wymogi w uni. Po co kastrowac cos co jeszcze jest sprawne?? Rozumiem jak sie zapchał i wtedy jest taka koniecznosc.
Następny co nie rozumie...

Na skp sprawdzają zadymienie spalin na które kat nie ma wpływu - tyle w temacie

Katalizator out

: pt maja 25, 2012 16:54
autor: wesol
Gdzies ty to wyczytał kolego. Po pierwsze mialem zajecia na SKP a po drugie pracowalem w warsztacie gdzie mielismy odrazu stacje diagnostyczna i robione byly przeglady. Wiadomo sprawa jest oczewiscie to ze pod innym kontem jest sprawdzany silnik benzynowy a inaczej diesla. Co by nie bylo w dieslu chodzi o zawartosc tlenu wegla CO czyli sadzy. Z tym ze nie chodzi mi tu bardziej o sprawdzanie spalin sprzetem tylko to ze bedzie poprostu wymóg posiadania kata jesli byl seryjnie w aucie.

Katalizator out

: pt maja 25, 2012 17:50
autor: twromek
Tlenek węgla, jeśli mówisz o CO, to czad, bezwonny, przejrzysty gaz, sadza chyba wygląda z leksza inaczej :)

Re: Katalizator out

: pt maja 25, 2012 17:57
autor: spawacz
Shaman na racje , nie ma czegos takiego jak czystosc spalin dla diesla, jest przejzystosc spalin, czyli ilosc sadzy to wszystko, nie ma wbite w dowod KAT wiec good bye, osobicie jak robilem przeglad u siebie, zapytalem diagnosta zapytal czy Pan sobie szuka kwadratowch jaj?

Re: Katalizator out

: pt maja 25, 2012 18:20
autor: toffic
spawacz pisze:Shaman na racje , nie ma czegos takiego jak czystosc spalin dla diesla, jest przejzystosc spalin, czyli ilosc sadzy to wszystko, nie ma wbite w dowod KAT wiec good bye, osobicie jak robilem przeglad u siebie, zapytalem diagnosta zapytal czy Pan sobie szuka kwadratowch jaj?
Weź tylko pod uwagę, że normy które zaczną obowiązywać nie kończą się tylko na stopniu zadymienia spalin, ale także na składzie niektórych szkodliwych składników. I tego bez kata nie da się obejść, ba nawet z katem i wyłączonym EGRem też nie, sprawdzone na ASZie :chytry:

Katalizator out

: pt maja 25, 2012 18:52
autor: wesol
i to z ekat nie jest wbity w dowód to nie jest istotne. A czy w nowszych masz wpisany w dowód ze jest DPF. Nie jest to istotne. W niemcowni sprawdzaja w mądrej ksiazce co to za silnik jest w aucie co powinien miec i jaka norme spelnia. Co masz w papierach nikogo nie obchodzi. Chyba ze masz odpowiednie zaswiadczenie o dokonaniu przeróbki i np podniesieniu normy. Poza tym w niemcowni zmieniajac silnik w aucie mozesz wymienic na inny ale o normie tej samej lub wyzszej. Po wymianie takze juz nie mozesz wrócic do ori z nizsza norma jak byl fabrycznie.

Katalizator out

: wt maja 29, 2012 10:39
autor: xwodas
Mój katalizator sam prosi się o wywalenie, puścił spaw za katem i wszystko lata luźno i pierdzi. Mam pytanie, ile mniej więcej kosztuje wycięcie go i wspawanie rurki bo nie chciał bym przepłacać u pierwszego lepszego tłumikarza. Dzięki z góry za odpowiedź :bigok: