Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
nic nie dotykaj. potem problemy sie zaczna i po co ci to. Czy jak w starszych silnikach spalił ktos sprzego to jakis mechs sciaga zamach z walu?? nie to po co usilujesz poprawic fabryke.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Velthar
- Użytkownik
- Posty: 338
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
- Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Nie. Kolega mechanik zakładał już zestaw z vr6. Evolution pisał mi aby nie ruszać jak jest w dobrym stanie
wkleję fotki aby obadać 


Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Mój zamach miał taki jakby kraterek średnicy 0.5mm - pewnie był uderzony o coś. W tym miejscu delikatnie zrównałem rant krateru papierem. Zabielanie/toczenie/odchudzanie koła do normalnej jazdu nie ma żadnego sensu - tak mówili mi wszyscy mechanicy/znajomi. Chyba że mówimy o benzynie nastawionej tylko na wysokie obroty (agresywny wałek, 1/4mili) - wtedy warto się w takie rzeczy bawić
- Velthar
- Użytkownik
- Posty: 338
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
- Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Nie, ja mam zamiar tylko tak do 150 dojść
więcej nie robię bo pompę 11 trzeba by kupić itp. 


- Velthar
- Użytkownik
- Posty: 338
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
- Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Wiadomo
a zwłaszcza, że i tak marzenie to kupić zdrową budę od mk2 i wsadzić mojego AFNa do tej budy
bo golfik 2 to cud autko
sentyment
mk2 to było moje pierwsze auto.




- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
korfanty,
Oczywistym jest tez to ze takie zestaw od vr6 będzie sporo głośniejszy ale coś za coś jeśli uderzamy w takie moce to albo ten zestaw albo Radzik co jest już droższa sprawą.
nie no pewnie ze trzymają ale nie z g60 powyżej 350 widomym jest ze trzeba wsadzić zestaw mocniejszy od vr6 i nie będzie problemów nawet do 400 nm. U mnie narazie jest 185 ps na 360 nm i nie ma żadnego poślizgu wkrótce moc podskoczy a moment uzyska kolo 400nm i wtedy zobaczymy czy będzie uślizgże te sprzęgła powyżej 350Nm nie trzymają już jak należy

R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
- --Andree--
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: pn kwie 30, 2007 18:21
- Lokalizacja: Hajnówka
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
kolego może i Vr6 wytrzyma 400Nm albo i nie wytrzyma. Różne opinie... budowa sprzęgła minimalnie różni się od g60 chyba tyko sprężynkami tłumika drgań dlatego komfort mniejszy bo bardziej słychać twardsze sprężynki.czajaa22 pisze:korfanty,nie no pewnie ze trzymają ale nie z g60 powyżej 350 widomym jest ze trzeba wsadzić zestaw mocniejszy od vr6 i nie będzie problemów nawet do 400 nm. U mnie narazie jest 185 ps na 360 nm i nie ma żadnego poślizgu wkrótce moc podskoczy a moment uzyska kolo 400nm i wtedy zobaczymy czy będzie uślizgże te sprzęgła powyżej 350Nm nie trzymają już jak należyOczywistym jest tez to ze takie zestaw od vr6 będzie sporo głośniejszy ale coś za coś jeśli uderzamy w takie moce to albo ten zestaw albo Radzik co jest już droższa sprawą.
LUDZIE POWIEDZCIE COŚ O SACH PERFORMERS miał to ktoś w aucie słyszał jak to się sprawuje ?
czym różni się wzmocnione g60 od wzmocnionego VR6 oczywiście poza ceną...
vr6 wzmocnione 883000 000655
wzmocnione g60 sachs 3000 960 801

SPRZEDAM:
SILNIK AVB 1.9TDI PD; Napęd, zawieszenie,tunel i podłoga do SYNCRO; skrzynia GGU; SILN.1P-220zł; GŁOWICA 1Z; wszystkie części wtrysk 1.3 DIGIJET.
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
ze sprzęgłem g60 podobnie u mnie, po włożeniu 216 i przechipowaniu, musiałem dużo ropy odbierać aby sprzęgło się nie ślizgało :/ jednym słowem jak ktoś planuje 216 bez zmiany ecu to moze i g60 wystarczy ale jeśli chcesz wykorzystać moc 216 i przerobic ecu to niestety zapomnij o g60, nie wiem czy tez vr6 jest okej,
tak w ogóle natknąłem się też na błąd kupiłem g60 od luka(niby sahs to samo) ale jestem 3-cia osobą której sprzęgło się ślizga i to właśnie od luka z sachsa nie ma tak, więc jeśli wymienić to odrazu sachsa nie patrzcie na nic innego !
tak w ogóle natknąłem się też na błąd kupiłem g60 od luka(niby sahs to samo) ale jestem 3-cia osobą której sprzęgło się ślizga i to właśnie od luka z sachsa nie ma tak, więc jeśli wymienić to odrazu sachsa nie patrzcie na nic innego !
EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
admin911 pisze:tak w ogóle natknąłem się też na błąd kupiłem g60 od luka(niby sahs to samo) ale jestem 3-cia osobą której sprzęgło się ślizga i to właśnie od luka z sachsa nie ma tak, więc jeśli wymienić to odrazu sachsa nie patrzcie na nic innego !
nie od Dziś pisałem że sprzęgła z Luk'a są warte tyle ile ważą i to po cenie złomu.
- --Andree--
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: pn kwie 30, 2007 18:21
- Lokalizacja: Hajnówka
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
no tylko że sprzedają całe komplety jeśli chodzi o Sachs performersFahoo pisze:--Andree--, j abym wzial z performance tylko docisk
a co do luka i Sachs to ładnie ktoś kiedyś wytłumaczył niby producent ten sam ale jakość inna jak i cena...


SPRZEDAM:
SILNIK AVB 1.9TDI PD; Napęd, zawieszenie,tunel i podłoga do SYNCRO; skrzynia GGU; SILN.1P-220zł; GŁOWICA 1Z; wszystkie części wtrysk 1.3 DIGIJET.
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
wesol, no ale 100zł to i tak 2x za dużo jak się czeka na okazje 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości