jakbym tak kombinowal to bym elektrownie atomowa w ecu wytworzył
Każdy robi tak jak umie
Garrett GTB do TDI PD
: pn maja 28, 2012 20:50
autor: evolution
Daron7 pisze:Każdy robi tak jak umie
owszem tyle ze nikt o zdrowych zmyslach nie montowałby takiego zestawu mogac to zrobic na jednej pamieci i kilku elementach przeciwzakloceniowych. Rozwiazanie na dwoch pamieciach to tak jakbys probowal jechac z warszawy do berlina przez NY
Garrett GTB do TDI PD
: wt maja 29, 2012 00:56
autor: fasd
evo powiedz mi jakie doładowania masz przy gtb w dolnej czesci obrotów i jak najbardziej optymalnie zrobić zeby turbo sprawnie wstawało
wstawało?
Re: Garrett GTB do TDI PD
: wt maja 29, 2012 16:50
autor: Daron7
evolution pisze:to tak jakbys probowal jechac z warszawy do berlina przez NY
Robię tak jak umiem ale jak wiadomo człowiek całe życie się uczy. Nieraz trzeba "pojechać" przez NY żeby dojechać do Berlina
Re: Garrett GTB do TDI PD
: wt maja 29, 2012 22:07
autor: evolution
fasd pisze:evo powiedz mi jakie doładowania masz przy gtb w dolnej czesci obrotów i jak najbardziej optymalnie zrobić zeby turbo sprawnie wstawało
wstawało?
looknij tu [youtube][/youtube] to taki standard do osiagniecia
Garrett GTB do TDI PD
: wt maja 29, 2012 22:16
autor: fasd
Evo powiedz mi dlaczego przy 2000 sa 2 bary a potem cisnienie spada do 1,5?
Garrett GTB do TDI PD
: wt maja 29, 2012 22:45
autor: evolution
czytaj forum, sprzeglo sie slizgalo w tym zakresie wiec odjete jest boostu na wysokich biegach w taki sposob by na niskich biegach trzymal rame 2 bar, wszyscy wiemy ze sprzegło siada najszybciej na wysokich biegach, a na niskich daje rade mimo ze teoretycznie ciagnie duze wartosci
Garrett GTB do TDI PD
: śr maja 30, 2012 10:30
autor: grabiec
a ja mam na wyzszych obrotach i na wyzszych biegach 2.3bara i taka wartosc sie utrzymuje non stop rosnie stopniowo dovhodzi do 2.3 i tak trzyma
bede mial chwilke to nagram jak cisnienie rosnie na poszczegulnych biegach moze nie budzi sie jak evo ale jest
Re: Garrett GTB do TDI PD
: śr maja 30, 2012 19:34
autor: evolution
grabiec pisze:a ja mam na wyzszych obrotach i na wyzszych biegach 2.3bara i taka wartosc sie utrzymuje non stop rosnie stopniowo dovhodzi do 2.3 i tak trzyma
bede mial chwilke to nagram jak cisnienie rosnie na poszczegulnych biegach moze nie budzi sie jak evo ale jest
co ty masz w aucie 300 ps ze takie cisnienie???
Garrett GTB do TDI PD
: sob cze 02, 2012 13:34
autor: pavo71
Grabca golf 300 ps nie ma ale batory jak u mało kogo " onclick="window.open(this.href);return false;
Garrett GTB do TDI PD
: sob cze 02, 2012 13:38
autor: wesol
ten program pod te mody to racjz enie za dobrze zlepiony jest.
Garrett GTB do TDI PD
: sob cze 02, 2012 14:07
autor: arwam
ja bym nieco opuźnił przy dolnych obrotach kąt wtrysku i albo nieco ujął paliwa albo dorzucił szczyptę powietrza.
ale setup nie jest najgorszy.
jak z trakcją?
Garrett GTB do TDI PD
: sob cze 02, 2012 14:12
autor: wesol
Nieco ujac paliwa. Z dolu i tak nie poszalejesz bo i po co a napewno ulzy tarczy sprzeglowej no i mi sie wydaje mniej wstydu jak ten batory sie zmniejszy.
Garrett GTB do TDI PD
: sob cze 02, 2012 14:47
autor: grabiec
auto bylo wtedy wstepnie wystrojone bo pojawily sie nieszczelnosci w IC teraz juz nie kopci tak strasznie troszke ale nie duzo ale przeciez bez dymu przy ponad 200KM raczej sie nie obejdzie