Strona 5 z 7

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: pn paź 27, 2014 12:59
autor: VW_seller
ja mam kąt specjalnie ustawiony na 55 bo silnik juz nie nowy choć w bdb stanie ,dla silnika to lepiej lekko przyśpieszony ,dodatkowo ma wieksze cisnienie na takim kącie i wiadomo lepiej odpala ,ze spalaniem nigdy nie przelroczyłem 7l nawet w zime i przy ostrym traktowaniu gdzie np w takim AHF po mocnym traktowaniu spalanie było nawet 9l ON. też teraz szukam tego hdk 248 bo jestem ciekawy jak na tym jezdzi i jakie to daje dawki i jak rsw oscyluje

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: pn paź 27, 2014 13:00
autor: KLICHO
Co do nastawnika napisz do kolegi Sagona :) On mi wyczyścił i przylutował wtykę. Nie modził go. Jak coś mam na sprzedaż HDK 248 ale zmodzony ^^

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: pn paź 27, 2014 13:12
autor: VW_seller
wyczyścić i przelutować wtyczke to dla mnie banał. a ile chcesz za ten modzony ,jestem ciekaw co tam modzonego może być ,w razie czego rsw można ori z 1z założyć i bedzie jak ori hdk 248

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: pn paź 27, 2014 13:15
autor: KLICHO
To pisz na PW to pogadamy wtykę mam 7 pin

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: pn paź 27, 2014 20:29
autor: dzygit
Przeczytałem temat i się zastanawiam czy warto do AFN-a założyć taki nastawnik HDK 248. Czy będzie jakaś poprawa w stosunku do serii czy nie? Czy orientuje się ktoś w jakiej pompie z Reni siedzi tłoczek 11mm?

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: pn paź 27, 2014 23:06
autor: Cesarz
Tłoczek 11mm jest w pompach 0 460 414 982/983/984/988/ lepszy 993/996 gorszy.
Jakie macie napięcie zwrotne HDK 248 ? Ja mam 0.700 - 4.440V

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: wt paź 28, 2014 00:28
autor: KLICHO
Ja mam 0.720

Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: wt paź 28, 2014 16:59
autor: VW_seller
dzygit pisze:Przeczytałem temat i się zastanawiam czy warto do AFN-a założyć taki nastawnik HDK 248. Czy będzie jakaś poprawa w stosunku do serii czy nie?
szkoda sie paprac bo nic ci to nie da na serii chyba ,że coś jeszcze bedziesz dłubał

Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: pt paź 31, 2014 20:18
autor: karol26
A czy przy programie i wtryskach 216 warto pcgac się w tę pompę z reni? Dużo jest zabawy żeby ja dopasować?

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: pt paź 31, 2014 20:22
autor: palio
Jeżeli chcesz iść dalej w moc to jak najbardziej warto.

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: wt sty 06, 2015 12:53
autor: bzdzioch1
testował ktoś nastawnik HDK 253 z pompy reni 983 :hmm:

Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: ndz lut 11, 2018 20:08
autor: tzebrowski
JABcok20 pisze:Można zmienić nie tylko napięcie maksymalne ale również minimalne, więcej wtedy wykorzystasz nawet z nastawnika 10mm. Wolne obroty ma na 1500mv , dać np. 1000mv zyskujesz wtedy 500mv w górze...
Kolego @JABcok20 czy moglbys rozwinac mysl ?

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: ndz lut 11, 2018 21:03
autor: JABcok20
To juź mało wartościowe rozwiązanie. Każdy nastawnik da się stosunkowo łatwo przerobić że nigdy nie wykorzystasz jego potencjału. Długość wtrysku będziesz zwiększał do woli. U mnie nie ma sensu tego stosować bo kompresor 53mm jest tak wielki że muszę ujmować paliwa śmiało dmucha 3 bary poniżej 5000rpm i egt jest poniżej 950c przy takiej temp 0c a turbo nie dławi. Jedynym problemem zostaje później soft który trzeba troche pogłówkować żeby auto nie szalało.
Ktoś to zastosował po mojej namowie ale dobry tuner mu tego z braku czasu albo z niewiedzy nie ogarnął ;)
Nie mogę powiedzieć bo to nie mój patent :/

Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: ndz lut 11, 2018 21:48
autor: tzebrowski
Dzieki za odpowiedz, wydaje mi sie ze czytalem kiedys na tdiclub porade podbna do twojej, ale tez byla lakonicznie wytlumaczona. Ogolnie mam wrazenie ze mi brakuje paliwa, stad moje pytanie. Glowice mam 12mm z napieniciem 4,5v przy 18 stopniach, w zasadzie jezdze bezdymnie przy 1.65b na gtb20.