Strona 5 z 6

1.9TDI ARL - modyfikowany Kingsoft 300KM 455NM

: wt mar 15, 2016 19:24
autor: PiterMK95
Sory, że odkopuje ale tak mnie zastanawia, jak podkręci się taki silnik do tych +300km to ile taki silnik wytrzyma? 50tys? 20tys km?

1.9TDI ARL - modyfikowany Kingsoft 300KM 455NM

: wt mar 15, 2016 21:05
autor: tomek08
Witam, jak będziesz używał z głową tej mocy to i 100, albo więcej wytrzyma. :hmm:
Pozdrawiam.

1.9TDI ARL - modyfikowany Kingsoft 300KM 455NM

: wt mar 15, 2016 21:32
autor: PiterMK95
Czyli jednak tak na weekendy najlepiej używać :D
A jak ze spalaniem ? wiecie może mniej więcej?

1.9TDI ARL - modyfikowany Kingsoft 300KM 455NM

: wt mar 15, 2016 21:34
autor: tomek08
Spalanie przy tym samym stylu jazdy, jak przed modyfikacjami, jak nie takie samo, to bardzo podobne, a przy pałowaniu, to już wszystko zależy od kierownika. :bigok:

Re: 1.9TDI ARL - modyfikowany Kingsoft 300KM 455NM

: wt mar 15, 2016 22:53
autor: matisim
U mnie spalanie między 6 a 9 litrów. 6/7 spalił w trasie nad morze, lewy pas i wszystko jak szło wyprzedzałem ale nie z pedałem w podłodze tylko tak na spokojnie. A 9 to spali albo i nawet więcej, jak się świruje po mieście z kumplami :-P
Dla porównania, mam bore 145km i spala 6 litrów przy normalnej jeździe, więc można powiedzieć że dużo bo koni jednak ma mniej :-)

napisano ołówkiem Z1

Re: 1.9TDI ARL - modyfikowany Kingsoft 300KM 455NM

: wt mar 15, 2016 23:26
autor: PiterMK95
matisim pisze: silnik ARL:
porting głowicy
świeże pompowtryski AL
turbina Garrett GTB 2260 vk
DP 3"
przelotowy wydech 2.5"
Map sensor 3bar
kompletny doloty + duży IC
Ile obecnie masz km? :D Czy cos zmieniałeś czy ciągle tak samo?
Jakieś naprawy byly? :D

Re: 1.9TDI ARL - modyfikowany Kingsoft 300KM 455NM

: śr mar 16, 2016 10:41
autor: matisim
240km aktualnie. Ale są plany na więcej bo już brakuje :-)

Po odpaleniu tego silnika, miałem pierw sprzęgło vr6, kwestia tygodnia i zaczęło puszczać wiec musiałem kupić Sachs Racing czy coś tam podobnego. Po kilku miesiącach pękła lapa trzymająca silnik z przodu jak chwycił trakcje na 3biegu, a na koniec sezonu poszło coś w skrzyni- chyba zmieliło dwójkę po starcie z krzyżówki :-) a przy silniku nic się nie działo ale wtryski już zaczęły się kończyć (mam nadzieję że to wtryski) bo na zimnym puszcza trochę za dużo siwego dymu.

napisano ołówkiem Z1

1.9TDI ARL - modyfikowany Kingsoft 300KM 455NM

: śr mar 16, 2016 12:15
autor: PiterMK95
Łeeeee to nie jest źle :D
A jak zawieszenie? Ja mam golfa 2 i właśnie przy takiej mocy nwm czy z mk3 będzie dobrze :D myślę żeby powsadzać z mk4 i chyba lepiej, ale więcej roboty przy tym raczej?

Re: 1.9TDI ARL - modyfikowany Kingsoft 300KM 455NM

: śr mar 16, 2016 15:43
autor: matisim
Z przodu mam kit -80 weitec a z tyłu gwint ap. Przód jest rewelacyjny, jak miałbym kasę to kupił bym gwint z tej firmy. Wszystkie tuleje mam poli czerwone więc o pękające gumy itp się nie boję :-)

napisano ołówkiem Z1

1.9TDI ARL - modyfikowany Kingsoft 300KM 455NM

: sob mar 19, 2016 10:36
autor: stefano189
matisim, Hf 100% i 2260vklr i atakuj pan 300 kuni :D

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=57507F02" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 1.9TDI ARL - modyfikowany Kingsoft 300KM 455NM

: sob mar 19, 2016 10:59
autor: matisim
Bardziej myślałem o 125% :-) ale jeszcze trzeba zadbać o hamowanie.

napisano ołówkiem Z1

1.9TDI ARL - modyfikowany Kingsoft 300KM 455NM

: sob mar 19, 2016 11:13
autor: stefano189
Obrazek

R32 + brembo. Hamowałem z 180 do 0 po 3 razy i cisza. Ledwo ciepły :D

1.9TDI ARL - modyfikowany Kingsoft 300KM 455NM

: ndz mar 20, 2016 17:52
autor: monopolowy
Ja tam nie wiem, ale brembo wywaliłem nawet szybciej niż ate powerdisc...

1.9TDI ARL - modyfikowany Kingsoft 300KM 455NM

: ndz mar 20, 2016 18:10
autor: stefano189
monopolowy pisze:Ja tam nie wiem, ale brembo wywaliłem nawet szybciej niż ate powerdisc...
Tarcze EBC, a brembo to firma zacisków. Wiem że tarcze brembo są do :ass: :ass: :hehe: