Strona 5 z 111
wszystko o wtryskach/pompowtryskach
: ndz lis 20, 2011 16:57
autor: GoNzO !!!
Panowie jaki jest kres możliwości 230, ze zdrowa pompom 11 i GT22. Ile można wogule maksymalnie wyciągnąć z takimi gratami z silnika VP.
Re: wszystko o wtryskach/pompowtryskach
: ndz lis 20, 2011 17:12
autor: czarodziej6969
GoNzO !!! pisze:Panowie jaki jest kres możliwości 230, ze zdrowa pompom 11 i GT22. Ile można wogule maksymalnie wyciągnąć z takimi gratami z silnika VP.
dawaj 260 i bedzie 200
tu masz temat, co prawda nie z asv'a ale z afn'a
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964" onclick="window.open(this.href);return false;
kolega na turbo BRD przekroczyl 200KM. Pompowtryski latwiej modzic
wszystko o wtryskach/pompowtryskach
: ndz lis 20, 2011 18:37
autor: GoNzO !!!
Ze na pompo wtryskach lepsze wyniki wychodzą to wiem. Ale nadal nie mam odpowiedzi ile można osiągnąć na 230, pompie 11 i GT22, a na forum jeszcze u nikogo nie spotkałem takiej konfiguracji w VP
wszystko o wtryskach/pompowtryskach
: ndz lis 20, 2011 18:39
autor: evolution
213 ps z afn
wszystko o wtryskach/pompowtryskach
: ndz lis 20, 2011 18:46
autor: GoNzO !!!
evolution, a jest różnica czy to będzie AFN, czy np. ASV. Bo ten pierwszy to trochę starsza konstrukcja
wszystko o wtryskach/pompowtryskach
: ndz lis 20, 2011 18:55
autor: evolution
GoNzO !!!, podalem ci wartosc ktora udalo mi sie wykonac z afn na gtb22 i 230 plus 11 pompie. wiec czy to bedzie asv czy inny vp ze zdrowej jednostki 2 peknie
wszystko o wtryskach/pompowtryskach
: ndz lis 20, 2011 18:57
autor: Fahoo
GoNzO !!!, afn bedzie miał wiecej moto godzin naklepane
wszystko o wtryskach/pompowtryskach
: ndz lis 20, 2011 20:52
autor: italiano_83
GoNzO !!! pisze:ze zdrowa pompom 11
Tylko gdzie w środowisku naturalnym takie występuję w "normalnej" cenie
wszystko o wtryskach/pompowtryskach
: pn lis 21, 2011 11:57
autor: tomek08
Witam, tak jak koledzy piszą ponad 200KM zrobisz na 230tkach. Co do turbo GT 22... to poczytaj to
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=371570" onclick="window.open(this.href);return false;.
Pozdrawiam.
Re: wszystko o wtryskach/pompowtryskach
: pn lis 21, 2011 20:22
autor: GoNzO !!!
Ogólnie ciężki temat z tym GT22, bo widzalem parę wykresów i moce się wąchają w granicach nawet od 193KM 410NM do 220KM 430NM. Jest wogule sens kłaść takie graty do slupka po przebiegu 300 000km
Re: wszystko o wtryskach/pompowtryskach
: pn lis 21, 2011 21:24
autor: evolution
GoNzO !!! pisze:Ogólnie ciężki temat z tym GT22, bo widzalem parę wykresów i moce się wąchają w granicach nawet od 193KM 410NM do 220KM 430NM. Jest wogule sens kłaść takie graty do slupka po przebiegu 300 000km
sens jest jesli chcesz miec moc, jak chodzi ci o bezawaryjnosc przy tych przebiegach i mocach... jezdzij seria
Re: wszystko o wtryskach/pompowtryskach
: śr lis 23, 2011 00:54
autor: luzur
evolution pisze:GoNzO !!! pisze:Ogólnie ciężki temat z tym GT22, bo widzalem parę wykresów i moce się wąchają w granicach nawet od 193KM 410NM do 220KM 430NM. Jest wogule sens kłaść takie graty do slupka po przebiegu 300 000km
sens jest jesli chcesz miec moc, jak chodzi ci o bezawaryjnosc przy tych przebiegach i mocach... jezdzij seria
Może bez przesady z serią
jak ma być bezawaryjnie to większe wtryski + mądry tuner = najlepszy stosunek cena/moc
Re: wszystko o wtryskach/pompowtryskach
: pn lis 28, 2011 12:31
autor: trzeci5
Witam zastanawiam się nad zmiana PD w moim MK V 1,9 BKC w seri (105)KM po programie 159KM i 343Nm,mocy zaczyna brakować,jakie PD najlepiej złożyć , jakie turbo i do jakiej mocy można krecić taki silnik,auta używam na co dzień,pozdrawiam
Re: wszystko o wtryskach/pompowtryskach
: pn lis 28, 2011 16:39
autor: bvw08
Po co chcesz zmieniać silnik? chyba że masz nalatane >300tyś km. Ładujesz turbo gtb do tego wydech odpowiedni dolot porządny fimic i pompki mocniejsze oraz sprzęgło