Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???
: ndz lis 13, 2011 14:37
Domyślam się,że skoro ma problemy z kątem to tarczke oporową założył z pompy 988
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
spawacz pisze:jabys dal na 3.5 to egt by bylo takie ze doslownie turbina by sie stopila
Do wolnych obrotów schodzi normalnie bez jakichkolwiek problemów, nawet obroty nie falująspawacz pisze:Daron7 2mg na 12 tak tak i zwolnych obortow schodzi 2H,- to mozesz koniowej mamie zameldowac, na 11 daje sie jak chipujesz 5-5,5 mg max 4.5 a ty o 2mg na 12 , zgroza!!! Osbiscie sam probowem na 216 i org. ASV pompie 2.5mg, to auto schodzilo z obrotow jakbys hamowal 4 biegiem. Jezeli wy tak musicie solic dawkami to macie w rewelacyjnym stanie pompy jak widac, albo piszecie jakies piedoly z kosmosu wziete , k... az film zrobie jaki dym jest, a raczej jak go nie ma. To ze u mnie byl problem z katem, to dlatego ze tlokorozdziwlacz z fala i mechanizmem przyspieszania poszedl, i wiadomo ze nastawa bedzie inna, teraz na opozninowyn potrafi wyprzedzic wiecej niz jest zadane przez fabryke , a na zblokowanym od czasu cos tam drgnie o punkt i tyle. Najlpeiej jakby ktos kto to przerabia na bierzaco cos powiedzac, bo ja te forumowe porady i wskazowki bokiem wychodza ... , a pozniej gadki to niemozliwe, tak sie nie da, taka mala dawka i tak jedzie i niskie doladowanie, no kur... zal!
Z takim kątem wtrysku to nierealne,trzeba bowiem pamiętać,że aby n 108 mógł prawidłowo sterować przestawiaczem,to w tdi timng wartość musi być jak najbliżej niebieskiej linii.Daron7 pisze:(bo wiem, że oczekujesz tego że po sofcie bedzie auto jechało mega mocno i nie bedzie trakcji na 3ce
Poszedł,czyli padł,czy co?spawacz pisze:To ze u mnie byl problem z katem, to dlatego ze tlokorozdziwlacz z fala i mechanizmem przyspieszania poszedl
napięcie to 3,726 V a powietrza jest nawet i 0,924 jeśli wszystkie warunki zostaną spełnioneDaron7 pisze:AHU (36mg przy 4V) i 0.85b