Strona 5 z 5

Re: Mocniejsza Pompa do 1z

: wt paź 04, 2011 07:24
autor: spawacz
Ksenon, 41 ma nominalnie ten ster , 51 bylo u mnie + nastawnik - a wlasciwie (-) bo na 6.4 daje jakies 49-50mg, nie wiem co mi sie jakies 57 ubzduralo, a dziwna akcja 1.35 w mapie a 1.55 zaly czas dmuchala i NL trafial sie bardzo rzadko. Powiem ci ze przy normalniej jezdzie 0 dymu bylo tylko gorace opary, fakt przy mocnieszym depie lekko zakopcil i dym za 1s urwany.

Re: Mocniejsza Pompa do 1z

: wt paź 04, 2011 08:51
autor: Daron7
spawacz pisze:51 bylo u mnie + nastawnik - a wlasciwie (-) bo na 6.4 daje jakies 49-50mg
Kilka mg wiecej, bo jeszcze napięcie na nastawniku masz wieksze.

Mocniejsza Pompa do 1z

: wt paź 04, 2011 21:41
autor: ksenon
bocian19, pompa z afn'a jest o około 15 koni wydajniejsza,składa się na to kilka elementów,a najważniejszym z nich jest fala.
Do 216'tek,to tylko afn'owska,ewentualnie przeróbka,ale to praktycznie koszt zakupu takiej ...969,...986.
bocian19 pisze:Chce wycisnac moc 130-140 koni nie jest to jakis rekord ale mi wystarczy.
Uwierz,nie na długo :hmm: .
bocian19 pisze:Czy zmiana pompy AHU na AFN cos da,
Chociażby większy moment obrotowy w całym zakresie,o mocy nie wspomnę.
bocian19 pisze:czy moze do takiej mocy ktora chce uzyskac wystarzy mi obecna?
Wystarczy,ale na pompie z afn'a będzie lepszy faun z jazdy,a to w przypadku coraz większego apetytu rzecz bezcenna
bocian19 pisze: Moze wladowac jednomas i sprzeglo G60
W ahu,nie wiem,czy we wszystkich,montowano sprzęgła,które są takie same,jak te z g60,1wszego agr'a,t4 1.9td,więc jeżeli masz sztywne koło zamachowe,to po jaką cholerę wymieniać sprzęgło 3000 331 001,na takie samo ...,no chyba,że już jest zużyte.
Dociski w ahu,są identyczne,jak te w g60,czy vr6.
Zapytaj w sklepie o numer sprzęgła który podałem,to sam się przekonasz gdzie je ładowali.
bocian19 pisze:IC i leciec na program???
Bezwzględnie,bo przy doładowaniu bodajże 0.85 bara nie będzie nic,poza kupą dymu.

Numer do Pana Bogdana z Mielca:
17 583 12 27/609 478 033

Robi dobre,sprawdzone i bezawaryjne turbiny.
Szczerze polecam.
mewa2002 pisze:Za te pieniadze to i BRD mozna wyrwac.
Z tymi,to dopiero loteria.
Jak chcesz brd,to ma i takie.

Mocniejsza Pompa do 1z

: pt paź 07, 2011 21:41
autor: dack23
Ja do swojego 1z wrzuciłem BRD/11/230/fmic, doładowanie 1,65 bara, ( 181ps/405 nm ) przy pełnym bucie kopci, EGT jak jadę 160km/h utrzymuje się mniej więcej na 400 st, maksymalnie jakie miałem to 600 z malutkim groszem, co zrobić aby pozbyć się tego kopcenia, bardzo możliwe że wtryski nie są idealnie ustawione na 220/300 tylko poniżej ciśnienia, będzie to powodem kopcenia czy dawka i pompa 11 ??

Mocniejsza Pompa do 1z

: sob paź 08, 2011 12:42
autor: ksenon
dack23, jakie masz dawki paliwa,soft i nastawnik?
Bo co jak co,ale to akurat najbardziej wpływa na ilość dymu.
dack23 pisze:co zrobić aby pozbyć się tego kopcenia,
Zdjąć paliwa,bo dmuchnąć w sumie na 1.7 można,ale to niewiele zmieni.

Jaki problem wyjąć wtryski i sprawdzić ciśnienia.
Takie sprawdzenie zaleca się robić chociaż raz do roku.

Mocniejsza Pompa do 1z

: sob paź 08, 2011 19:00
autor: spawacz
Z czego ta 11? Ja sadze ze wydolnosc jest jej za slaba.

Mocniejsza Pompa do 1z

: sob paź 08, 2011 19:42
autor: ksenon
Chyba z ahh.
spawacz pisze: Ja sadze ze wydolnosc jest jej za slaba.
Jak w przypadku 99'ciu % tych pomp.
Dzisiaj te pompy,to już niestety wydajnościowo zdrowe 10'tki,nie 11'tki.
Ale ceny trzymają,szkoda,że moc już mniej.

Swoją drogą,to jak to możliwe,że auto strojone w tak dobrej firmie kopci.
Przecież oni zawsze robią bezdymne programy,a tu taki zonk.

Mocniejsza Pompa do 1z

: sob paź 08, 2011 22:19
autor: dack23
dawki na pompie czy w sofcie bo chyba to różnica jak się nie myle ??

soft robiony przez Wojtka z Dynosoftu, sam mi powiedział że trochę kopci przy odbiorze samochodu.

nastawnika nie ruszałem z 11, jedynie wtyczkę przerobiłem

11 107J z ahh

Mocniejsza Pompa do 1z

: ndz paź 09, 2011 09:42
autor: spawacz
hmm, sprawdzilbym jej wydajnosc, aczkolwiek cisnienie na cyl. tez.

Mocniejsza Pompa do 1z

: ndz paź 09, 2011 12:47
autor: ksenon
dack23, zarówno w sofcie,jaki i na nastawniku.
Sprawdź i to,i to.
Dawka w sofcie pomimo,że powiedzmy będzie wynosiła 48mg,to te 48 będzie zależne od tego,co będzie ustawione nastawnikiem.
Więc albo będzie więcej,albo mniej.
Dlatego potrzebne są wartości dawek,o które pytałem.

Odnośnie wydajności tej pompy,to nawet nie ma sensu jej sprawdzać,wynik mówi sam za siebie.
Nawet gdyby miał na cylindrach te 25,to i tak powinno być lepiej.
Swoją drogą warto by sprawdzić korekcje,ale wcześniej dał bym do sprawdzenia wtryski,bo można się pomylić :jezor: .