Mocniejsza Pompa do 1z

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Mocniejsza Pompa do 1z

Post autor: spawacz » wt paź 04, 2011 07:24

Ksenon, 41 ma nominalnie ten ster , 51 bylo u mnie + nastawnik - a wlasciwie (-) bo na 6.4 daje jakies 49-50mg, nie wiem co mi sie jakies 57 ubzduralo, a dziwna akcja 1.35 w mapie a 1.55 zaly czas dmuchala i NL trafial sie bardzo rzadko. Powiem ci ze przy normalniej jezdzie 0 dymu bylo tylko gorace opary, fakt przy mocnieszym depie lekko zakopcil i dym za 1s urwany.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Daron7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw maja 06, 2010 20:18
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Re: Mocniejsza Pompa do 1z

Post autor: Daron7 » wt paź 04, 2011 08:51

spawacz pisze:51 bylo u mnie + nastawnik - a wlasciwie (-) bo na 6.4 daje jakies 49-50mg
Kilka mg wiecej, bo jeszcze napięcie na nastawniku masz wieksze.



ksenon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob kwie 23, 2011 20:27

Mocniejsza Pompa do 1z

Post autor: ksenon » wt paź 04, 2011 21:41

bocian19, pompa z afn'a jest o około 15 koni wydajniejsza,składa się na to kilka elementów,a najważniejszym z nich jest fala.
Do 216'tek,to tylko afn'owska,ewentualnie przeróbka,ale to praktycznie koszt zakupu takiej ...969,...986.
bocian19 pisze:Chce wycisnac moc 130-140 koni nie jest to jakis rekord ale mi wystarczy.
Uwierz,nie na długo :hmm: .
bocian19 pisze:Czy zmiana pompy AHU na AFN cos da,
Chociażby większy moment obrotowy w całym zakresie,o mocy nie wspomnę.
bocian19 pisze:czy moze do takiej mocy ktora chce uzyskac wystarzy mi obecna?
Wystarczy,ale na pompie z afn'a będzie lepszy faun z jazdy,a to w przypadku coraz większego apetytu rzecz bezcenna
bocian19 pisze: Moze wladowac jednomas i sprzeglo G60
W ahu,nie wiem,czy we wszystkich,montowano sprzęgła,które są takie same,jak te z g60,1wszego agr'a,t4 1.9td,więc jeżeli masz sztywne koło zamachowe,to po jaką cholerę wymieniać sprzęgło 3000 331 001,na takie samo ...,no chyba,że już jest zużyte.
Dociski w ahu,są identyczne,jak te w g60,czy vr6.
Zapytaj w sklepie o numer sprzęgła który podałem,to sam się przekonasz gdzie je ładowali.
bocian19 pisze:IC i leciec na program???
Bezwzględnie,bo przy doładowaniu bodajże 0.85 bara nie będzie nic,poza kupą dymu.

Numer do Pana Bogdana z Mielca:
17 583 12 27/609 478 033

Robi dobre,sprawdzone i bezawaryjne turbiny.
Szczerze polecam.
mewa2002 pisze:Za te pieniadze to i BRD mozna wyrwac.
Z tymi,to dopiero loteria.
Jak chcesz brd,to ma i takie.



dack23
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 21:58
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Mocniejsza Pompa do 1z

Post autor: dack23 » pt paź 07, 2011 21:41

Ja do swojego 1z wrzuciłem BRD/11/230/fmic, doładowanie 1,65 bara, ( 181ps/405 nm ) przy pełnym bucie kopci, EGT jak jadę 160km/h utrzymuje się mniej więcej na 400 st, maksymalnie jakie miałem to 600 z malutkim groszem, co zrobić aby pozbyć się tego kopcenia, bardzo możliwe że wtryski nie są idealnie ustawione na 220/300 tylko poniżej ciśnienia, będzie to powodem kopcenia czy dawka i pompa 11 ??


był golf mk1
był golf mk3
jest golf mk5

ksenon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob kwie 23, 2011 20:27

Mocniejsza Pompa do 1z

Post autor: ksenon » sob paź 08, 2011 12:42

dack23, jakie masz dawki paliwa,soft i nastawnik?
Bo co jak co,ale to akurat najbardziej wpływa na ilość dymu.
dack23 pisze:co zrobić aby pozbyć się tego kopcenia,
Zdjąć paliwa,bo dmuchnąć w sumie na 1.7 można,ale to niewiele zmieni.

Jaki problem wyjąć wtryski i sprawdzić ciśnienia.
Takie sprawdzenie zaleca się robić chociaż raz do roku.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Mocniejsza Pompa do 1z

Post autor: spawacz » sob paź 08, 2011 19:00

Z czego ta 11? Ja sadze ze wydolnosc jest jej za slaba.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ksenon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob kwie 23, 2011 20:27

Mocniejsza Pompa do 1z

Post autor: ksenon » sob paź 08, 2011 19:42

Chyba z ahh.
spawacz pisze: Ja sadze ze wydolnosc jest jej za slaba.
Jak w przypadku 99'ciu % tych pomp.
Dzisiaj te pompy,to już niestety wydajnościowo zdrowe 10'tki,nie 11'tki.
Ale ceny trzymają,szkoda,że moc już mniej.

Swoją drogą,to jak to możliwe,że auto strojone w tak dobrej firmie kopci.
Przecież oni zawsze robią bezdymne programy,a tu taki zonk.



dack23
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 21:58
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Mocniejsza Pompa do 1z

Post autor: dack23 » sob paź 08, 2011 22:19

dawki na pompie czy w sofcie bo chyba to różnica jak się nie myle ??

soft robiony przez Wojtka z Dynosoftu, sam mi powiedział że trochę kopci przy odbiorze samochodu.

nastawnika nie ruszałem z 11, jedynie wtyczkę przerobiłem

11 107J z ahh


był golf mk1
był golf mk3
jest golf mk5

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Mocniejsza Pompa do 1z

Post autor: spawacz » ndz paź 09, 2011 09:42

hmm, sprawdzilbym jej wydajnosc, aczkolwiek cisnienie na cyl. tez.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ksenon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob kwie 23, 2011 20:27

Mocniejsza Pompa do 1z

Post autor: ksenon » ndz paź 09, 2011 12:47

dack23, zarówno w sofcie,jaki i na nastawniku.
Sprawdź i to,i to.
Dawka w sofcie pomimo,że powiedzmy będzie wynosiła 48mg,to te 48 będzie zależne od tego,co będzie ustawione nastawnikiem.
Więc albo będzie więcej,albo mniej.
Dlatego potrzebne są wartości dawek,o które pytałem.

Odnośnie wydajności tej pompy,to nawet nie ma sensu jej sprawdzać,wynik mówi sam za siebie.
Nawet gdyby miał na cylindrach te 25,to i tak powinno być lepiej.
Swoją drogą warto by sprawdzić korekcje,ale wcześniej dał bym do sprawdzenia wtryski,bo można się pomylić :jezor: .



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości