Strona 5 z 52

Re: Garrett GTB do TDI PD

: wt maja 24, 2011 15:10
autor: --Andree--
Fahoo pisze:--Andree--, rozpiska pinów bedzie w srodku tygodnia :-)
czekam z niecierpliwością jak masz jakieś sugestie na temat ogarnięcia tematu też pewnie się przydadzą :pub:

Garrett GTB do TDI PD

: wt maja 24, 2011 22:48
autor: Fahoo
--Andree--,
1-motor
2-motor
3-Ground to power sensor
4-Analogue Signal 0,25-4,75V full stroke
5-+5vdc to power sensor

nie chce i sie tego rozkminiać ..daliśmy actuator z garetta i wyregulowaliśmy sztangę na otwartym vnt i działa
odradzam montaż IC z aut seryjnych typu T5 ,megane

Garrett GTB do TDI PD

: ndz maja 29, 2011 15:33
autor: cobreti
ma ktos wykres gtb2260vk? Bo jak moje GT2256 padnie to trzeba zakaldac cos takiego :food:

Garrett GTB do TDI PD

: ndz maja 29, 2011 15:33
autor: cobreti
ma ktos wykres gtb2260vk? Bo jak moje GT2256 padnie to trzeba zakaldac cos takiego :food:

Garrett GTB do TDI PD

: pn maja 30, 2011 02:06
autor: Fahoo
cobreti, to twoje 2gie turbo znów szwankuje?
Mam nadzieje że ogarniemy strojenie szybciej niż planowaliśmy...
Nie napalajcie się na te turbiny bo samo zrobienie flanszy to jest pryszcz przy jej montażu....

Garrett GTB do TDI PD

: pn maja 30, 2011 19:37
autor: arwam
Fahoo,

gdbybym miał dodatkowe 5cm miejsca między silnikiem a przednią ścianą kabiny to takie turbo już by u mnie siedziało. i nie strasz że takie trudne jest założenie takiej turbiny. bo jak zrobisz flanszę a masz w domu flex'a i migomtat to masz wszystko co Ci potrzeba żeby takie turbo założyć.

łatwiej jest takie założyć niż K14 z opla omegi 2.3TD a jakoś na takim jeźdżę.
i coś Ci powiem moje następne turbo to będze właśnie GTB2260VK lub większe

Garrett GTB do TDI PD

: pn maja 30, 2011 22:47
autor: Fahoo
arwam, tu nie chodzi o flansze
turbo wymaga przeróbek w środku i na zewnatrz
teraz przyszła gtb1756vk zobaczymy co sie da ulepić

zainwestuj 1600zl, weź turbo na stół to zobaczysz o co mi chodzi .,..nie jestem jakimś mega tunerem czy nie wiadomo kim ale troche znam się na tym co piszę ...poprostu weź jakie kolwiek gtb i zobacz o co mi chodzi


jako ciekawostke napiszę ze gtb22 po wyłaczeniu zapłonu z 903 rpm zchodzi do zera przez ok 10s :hmm:

Re: Garrett GTB do TDI PD

: wt maja 31, 2011 00:17
autor: przemeku1
zabba88 pisze:cobreti, masz wykres w 1 temacie. Ostatni moj projekt :bajer:
ten wykresik 225/427 jest na GTB 2260vk? ponoć to miało lepiej wstawać od zwykłych Gt2256v?

Garrett GTB do TDI PD

: wt maja 31, 2011 11:32
autor: arwam
Fahoo pisze:turbo wymaga przeróbek w środku i na zewnatrz


chyba nie montowałeś tych turbin.
GTB można dowolnie przekręcać jak się chce.
po zdjęciu gorącej muszli tylko jeden kołek ustalający usuwasz i składasz. i już można dowolnie ustawiać obydwie muszle wzgędem rdzenia.

Garrett GTB do TDI PD

: wt maja 31, 2011 14:32
autor: Fahoo
arwam, akurat tak sie składa ,ze ta turbina GTB 2260vk jeździ juz 2 tyg w aucie .
Mój sympatyczny kolego arwam powiedz mi jak założyć siłownik podciśnieniowy zamiast seryjnego serwo mechanizmu sterującego vnt w tej turbinie

i to chyba ty nie montowałeś tych turbin, bo pierdzielisz takie bajki ze sie zaraz wyrzygam trocinami....

Garrett GTB do TDI PD

: śr cze 01, 2011 07:05
autor: arwam
jeśli masz ograniczoną ilość miejsca w aucie między turbiną a grodzią to robisz dźwignię kątową a to jest max 30min pracy.


a z jakiego auta adotptowałeś turbinę.
ja mówię o turbinie z Audi 3.0TDI

a jeśli Twoim zdaniem mój poprzedni post jest bajką to zapytaj mrozoo. on uczestniczył w projekcie do którego poszła moja turbinka.
również w jego aucie jeździ turbo ode mnie.

rozumiem że masz na stanie sporo turbin uznawane za kultowe do tuningu 1.9TDI.
nie martw się. tylko nieliczni skuszą się na tak duże turbiny bo przewymiarowanie turbin nie ma sensu jak ktoś celujew 170-190KM zakładać ich chyba że auto niemal cały czas jest upalane bo wtedy mamy spory zapas wytrzymałości.
jeśli według Ciebie turbo GTB2260VK z audi 3.0TDI jest trudne w aplikacji to śmiem twierdzić że nie miałeś jej w rękach być może miałeś miec okazję instalować podobne turbo z tym że z całkowicie inego auta.

tak jak np GT18V z reni i z opla to całkowicie dwie różne turbiny które żeby zamienić trzeba dużego nakładu prac.


a wracając do siłownika to powiem że jak odpowiednio poskładasz turbinę to nawet zamocujes na ori wsporniku po małej zabawie wiertarką i pilnikiem.

Garrett GTB do TDI PD

: śr cze 01, 2011 09:27
autor: Fahoo
arwam, dalej nie dociera do Ciebie o czym mowa i na siłe chcesz kazdego prostować po swojemu
Nie wmawiaj mi co montowałem gdzie u kogo i jak bo robiłem to JA nie TY!!!!
Obrazek

[youtube][/youtube]



Montuj sobie co tam chcesz


ps.
Jeśli jestes taki mądry i obcykany to dlaczego nie jesteś bogaty.... :jaja:


Od tej pory jestes jak dla mnie HERETYKIEM TUNIONGOWYM robiącym tylko szum na forum :smirk:
W zasadzie jesteś znany tu na tym forum z tego że jesteś tylko znany, żadnych projektów.
Sama heretycka teoria-mistrz wypracowań!!!!

Zainwestuj pare tyś zł w sprzęt i części tak jak My i zacznij coś składać z głową a nie z g ó w n a składasz helikopter ,który i tak nigdy nie poleci
Do widzenia

tuner od HWDm-tdi :rotfl:

Garrett GTB do TDI PD

: śr cze 01, 2011 12:04
autor: Ral1n
Panowie, spokojnie. Nie widzę sensu podnoszenia głosu. :los2:

Powiedzcie lepiej, gdzie można nabyć takie turbo nowe, jakieś linki, adresy stron. Z Europy 2260 jest za €650. Chyba taniej nie będzie, co? :chytry: :chytry: