Strona 5 z 7

Zamiana martwego ASZ na BLT

: pn lut 17, 2014 20:19
autor: Fahoo
Detektor, zastanawiales sie o ile sa słabsze ba od al ze nazywasz je slabszymi?

Zamiana martwego ASZ na BLT

: pn lut 17, 2014 20:43
autor: Detektor
Nigdy się nad tym nie zastanawiałem bo i po co :grin:
Ja napisałem tylko to co kiedyś nie raz wyczytałem na naszym forum. Oczywiście domyślam się ,że różnice są
zapewne bardzo niewielkie bo w przeciwnym razie BLT miałby ze 120KM w serii a nie 130.
Skoro napisałeś do mnie w taki sposób to powiem Ci, że bardzo chętnie wysłucham twojej opinii na ich temat :bajer:

Zamiana martwego ASZ na BLT

: pn lut 17, 2014 21:15
autor: Fahoo
6%

Zamiana martwego ASZ na BLT

: pn lut 17, 2014 21:29
autor: Detektor
Na pierwszy rzut oka różnica wydaje się niewielka lecz tak naprawdę jest na tyle znaczna ,że śmiało można w takim razie
nazywać je słabszymi od AL-ek. Uważasz ,że nie mam racji ?

Zamiana martwego ASZ na BLT

: pn lut 17, 2014 22:32
autor: zgredd
Można napisać ze Ba i AL są podobne wydajnościowo. Przy robieniu mocy powyżej 200km, dużo wynika z kondycji silnika i pompek.

Zamiana martwego ASZ na BLT

: wt lut 18, 2014 07:02
autor: owieczka
Na racingforum forum wyczytałem, że wirniki w tym turbo są ciut mniejsze niż w gt1749va i szału ta turbina nie robi :/ 170/360 to podobno maks. Jedyny plus to taki że w tych kkk podobno nie zapiekała się zmienna geometria?

Zamiana martwego ASZ na BLT

: wt lut 18, 2014 07:57
autor: Jing
Przerabiałem ostatnio czyszczenie turbiny w moim AXR i powiem mam że oddałem to do CTR Tuning, dobrze że to Garrett bo KKK to mozna rozkręcić i nie koniecznie da się skręcić, jednak KKK są słabsze i widać to robiąc program ;)

Zamiana martwego ASZ na BLT

: wt lut 18, 2014 17:13
autor: zgredd
Kolega ma około 400nm na turbinie KKK i nie mniej niż 170km ponieważ z ASZ na 176km jedzie równo. Niestety nie wypowiem się jeśli chodzi o zapiekanie geometrii ponieważ ani w KKK ani w garecie nigdy się to u nich nie stało może dlatego że żaden nie uprawia eco jazdy. Twierdze ze jest dużo niuta na KKK ponieważ auto mocno gniecie od dolnego zakresu obrotów koła zapalają się nawet na 3 biegu a założone opony nie są 10 letnimi ogórkami.

Zamiana martwego ASZ na BLT

: wt lut 18, 2014 18:41
autor: Detektor
owieczka pisze:Jedyny plus to taki że w tych kkk podobno nie zapiekała się zmienna geometria
Jak kupiłem swoje auto to przy okazji zafundowałem sobie fabrycznie nówkę Garretta z gwarancją oczywiście i powiem Ci, że
po za jednym przypadkiem gdzie celowo zapiekłem zmienną geometrię bo robiłem sobie pewne doświadczenia to nigdy wcześniej ani później nie miałem problemów ze zmienną geometrią w tej 1749VA. Na razie zrobiłem na niej około 80tyś.km.

Zamiana martwego ASZ na ARL

: sob mar 29, 2014 15:06
autor: MK42003r
witam. Kolatam sie z takim problem otoz moj zmodzony ASZ strasznie sie wali.... jak nie pompki to uszczelka to wycieki spod uszczelki wsadzilem w ten silnik w same remonty okolo 2.7tys... Mam okazje kupic ARL z przebiegiem 180tys z pompkami AL za 2400 i teraz takie pytanie czy jak wsadze tego arl to trzeba wrzucac kompa od arl czy od ASZ moze zostac?? czy wogole jest sens robic podmianke z ASZ na ARL?? pomozcie panowie ;p

Zamiana martwego ASZ na BLT

: ndz mar 30, 2014 10:50
autor: Detektor
Sterownik zostaje twój stary bo oczywiście mówimy o wymianie samego słupka. Po za tym czy taka wymiana ma sens ? To zależy,
jeżeli znasz osobiście ten silnik lub bierzesz go z pewnego żródła to może i ma. W innym przypadku weż pod uwagę że te silniki
były wsadzane w tym samym czasie co ASZ i mogą być w podobnej kondycji. Po prostu krótko mówiąc to może być loteria.

Zamiana martwego ASZ na BLT

: pn mar 31, 2014 00:25
autor: xander_88
MK42003r, teraz juz chyba za pozno, skoro wsadziłeś 2.700 w remonty :) jak zmieniałeś uszczelke to mogłeś kupić swierzą głowice (czesem mozna trafić w śmiesznej kasie) bo to juz chyba ostatnia rzecz, ktora moze Ci sie sypnąć . 2400+przekładka+oleje,plyny filtry = +-3.500 , stary silnik moze sprzedasz za 1300-1500 z pompkami, chyba, ze Ci nie zalezy na czasie to, jak kogoś przycisnie... za cene z portali aukcyjnych. pozdr

Zamiana martwego ASZ na BLT

: pn mar 31, 2014 05:34
autor: MK42003r
i kupilem swieza glowice nie plantowalem swoja kupilem z walkiem i cala gora bez pompek za 500zl swoja mam w kartonie w garazu. gosc oddaje mi za 2100 silnik z pompkami AL gwarancja rozruchowa. podjade jeszcze do Fahoo jak bedzie mial chwile to mi mojego ASZ zobaczy konkretnie ;p

Re: Zamiana martwego ASZ na BLT

: sob cze 07, 2014 10:17
autor: paulinka646
Panowie a Mi co byscie doradzili?mam mk4 ARL i padła Mi głowica.niechce juz tego robic bo koszt remontu głowicy a dokładnie całego srodka to 1.350zł. wiec postanowiłem poszukac samego slupka.
Jaki bedzie najlepszy i najmłodszy pasujący słupek zamiast mojego ARL-A?
czy szukac tez BLT czy BTB bo juz sam niewiem.