Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
jezeli dolot bez nagaru, nie ma nieszczelności w dolocie to pewnie pompa... moze ewentualnie szklanki
Re: Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
No przecież to może być masa rzeczy jeszcze.
Zapchany dolot, zapchany katalizator, EGR puszcza, filtr powietrza mający 6 lat, filtr paliwa mający tyle lat co samochód
Pozdr.
Zapchany dolot, zapchany katalizator, EGR puszcza, filtr powietrza mający 6 lat, filtr paliwa mający tyle lat co samochód
Pozdr.
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
Nieszczelnosci wg tych logow chyba nie ma:
http://vaglog.rtnet.pl/mwilenski_20800.html" onclick="window.open(this.href);return false; - pierwszy log przed wymiana wtryskow, 2 nastepne po wymianie.
Szklanki wymieniane w tamtym roku. Filtr paliwa i powietrza w czerwcu wymieniany, kata nima. Dzis jedynie zobaczylem ze troche sie przypocilo olejem miejsce laczace egr z ta rurka 20cm do kolektora. Po drugiej stronie rurki przy kolektorze dana jest blaszka. Probowalem zlokalizowac ten gwizd- pomruk, z przodu samochodu go nie ma, slychac go tak jaby z rury wydechowej, ale czasem jak sie podejdzie do rury to tam tez nic nie slychac, tylko znowu w innym miejscu:)
http://vaglog.rtnet.pl/mwilenski_20800.html" onclick="window.open(this.href);return false; - pierwszy log przed wymiana wtryskow, 2 nastepne po wymianie.
Szklanki wymieniane w tamtym roku. Filtr paliwa i powietrza w czerwcu wymieniany, kata nima. Dzis jedynie zobaczylem ze troche sie przypocilo olejem miejsce laczace egr z ta rurka 20cm do kolektora. Po drugiej stronie rurki przy kolektorze dana jest blaszka. Probowalem zlokalizowac ten gwizd- pomruk, z przodu samochodu go nie ma, slychac go tak jaby z rury wydechowej, ale czasem jak sie podejdzie do rury to tam tez nic nie slychac, tylko znowu w innym miejscu:)
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
ja bym obstawail filtr paliwa mialem kiedys tak podobnie. jade nagle bym i na biało kopcił jak wymieniłem filtr paliwa jak ręka odjął.
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
luzur, przeciez mowie ze dana jest blaszka tam od strony kolektora. Filtr paliwa zmienialem 2 miesiace temu. I tu nie kopci na bialo tylko na czarno. Czyli albo za slabe rozpylenie paliwa, albo za malo powietrza. Tak mi sie wydaje. Arturkw, z tego co pamietam tez miales problem z pompa, mimo ze 216 kopcil na czarno i malo mocy bylo?
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
miałem ale to nie w tym rzecz. mocy było 111 koni i dymek mały. ale po chipie ktory nie doszedl do skutku było 115 koni straszny batory a doladowanie 1,25 wiec padlo na pompe kotra tez cos nie domagala:) teraz jest z afna i jest jeszcze lepiej a ja jeszcze przed wymiana wtrysków miałem ten objaw wymieniłem filtr i wszystko wróciło do normy.mewa2002 pisze:Arturkw, z tego co pamietam tez miales problem z pompa, mimo ze 216 kopcil na czarno i malo mocy bylo?
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
mewa2002, wtryski dobrze rozpylają, w takim razie pompa jest przyczyną moim zdaniem
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
Dzis zajrzalem w dolot. Odkrecilem kolektor ssacy i okazalo sie ze jest po centymetrze nagaru na scianach. Wyczyscilem go wymylem do czysta i wszystko zmontowalem. Myslalem ze wszystko juz bedzie dobrze i bedzie moc. Wyjechalem na szose, na mokrym asfalcie zaczal rwac na dwojce. Myslalem ze juz po problemie i ze to bylo przyczyna braku mocy. Jednak sprawdzilem czasy ktore sprawdzam i sie przerazilem. Nic sie nie zmienilo. Malo tego, cos jest nie tak bo dmucha gdzies z okolic egra, przy lekkim przyspieszeniu slychac syk/swist/szum. Przy wylaczaniu i wlaczaniu samochodu cos prycha. Przy pedale w podlodze nie ma nic. Rowniez gdy na postoju po 2 minutach zawor sie zamknie rowniez nic nie bucha i jest ok. Gdzie ta nieszczelnosc moze byc bo nie moge znalezc, a wszystkie sruby dokrecilem. Czy moze cos zepsulem?
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
mewa2002, zaslep ten EGR w cholere ...
EGR własnie uchyla się przy ustalonych parametrach pracy ewentulanie bardzo delikatnym przyspieszaniu
a zawór EGR czyściłeś? moze sie nie domyka bo obrósł nagarem ?
EGR własnie uchyla się przy ustalonych parametrach pracy ewentulanie bardzo delikatnym przyspieszaniu
a zawór EGR czyściłeś? moze sie nie domyka bo obrósł nagarem ?
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
Przeciez mowie ze mam zaslepiony blaszka w tej rurce harmonijce od strony kolektora wylotowego. Czyscilem wczoraj i egr i kolektor. Jutro zaslepie moze ten podcisnieniowy wezyk, wtedy chyba egr bedzie ciagle zamkniety- tak mi sie wydaje? Nie wiem do konca jak jest z dymieniem po tej operacji bo jeszcze nie mialem okazji sprawdzic w dzien, ale chyba sie polepszylo. No i znowu chyba tylko dół sie polepszyl bo na mokrym rwal wczoraj na 2 ostro. Wczesniej chyba tego nie bylo. Ale czasy 80-120, 120-160 nic a nic sie nie zmienily.
Re: Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
zaslep od dolotu równiez...jak masz nieszczelnosc EGR-a to moze powietrze z dolotu ladowac do EGR-a i stad ten swist powietrza
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
Zaslepilem wezyk podcisnienia do egru i juz wszystko dobrze jest. Suma sumarum, po czyszczeniu dolotu i 216 poprawily sie logi 003, dawki mapy dymienia w 008, i 011 laduje lepiej przy wyzszych obrotach >4000rpm. Czuc poprawe "dołu", dwumas zaczal telepac juz nawet na 3 biegu, jednak czas na 4 biegu 80-120km/h pozostal mniej wiecej taki sam - 6.4-6.6sek jak przed wymiana wtryskow. Dymienie pewnie za sprawa wyczyszczenia dolotu zmniejszylo sie. Czyli dalej cos nie tak i problem braku mocy dalej aktualny.
Po zamontowaniu 216 -boom przy wysokich obrotach
panowie w TDI prxeważnie jak się zawiesi wtryskiwacz to o ile nie jest na pełnym gazie to nie będzie dymu bo jest do układu paliwowego wpychane powietrze z cylindra bo w nurnikach nie ma zaworków.
i dymu wtedy nie ma
i dymu wtedy nie ma
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości