Strona 5 z 5

: ndz sty 17, 2010 15:09
autor: TuneFORCE
PLS zamknijcie ten temat i wywalcie gdzieś do kosza....założyciel tematu nic się nie odzywa, widać że założył go pod wpływem...może % może czegoś innego :kac:

Już się zaczęła jałowa wymiana argumentów pomiędzy zwolennikami ,,łodzi'' a ,,gdańska'' więc po co to kontynuować?

: ndz sty 17, 2010 15:28
autor: phanteon
Już się zaczęła jałowa wymiana argumentów pomiędzy zwolennikami ,,łodzi'' a ,,gdańska'' więc po co to kontynuować?
Dokładnie.

A więc koniec - jeśli któraś ze stron ma ew coś do dodania to proszę pw.

Pozdrawiam

:bigok:

: pn sty 18, 2010 15:31
autor: cowboy
dostałem na PW kilka słów od właściciela auta, więc wklejam część z wyjaśnień:
michaljag502 pisze:odpowiedz na pytanie W JAKICH OKOLICZNOŚCIACH USZKODZIŁA SIE TURBINA w temacie USZKODZONA TURBINA ZAKŁADANA I STROJONA W TUNE-UP GDAŃSK.
Na wstępie opisze zjawisko które od zakupu auta mnie niepokoiło.
Przy ostrym przyspieszaniu na dwóch biegach pod żąd np.na dwujce do 3,5 k i odrazu na trujce ok 3,5 k,na trujce przy tych obrotach 3,5 k auto zachowywało sie tak jak bym gwałtownie zdjoł noge z gazu tak jak by brakowało paliwa przez moment wtedy zdejmowalem noge z gazu i po chwili moglem przyspieszać dalej.Tak samo sie działo robiąc to samo na trzecim i czwartym biegu (na czwartym było to zjawisko przy tych obrotach). I właśnie w takiej sytuacji uszkodziła sie turbina (gwałtownie pdcięcie mocy na biegu 4 tylko ze nie zdążyłem zdjąć nobi z gazu auto po sekundzie kichło i było po turbinie.pisze na PW bo temat został zamknięty a przez w sobote i niedziele nie było mnie w domu i nie mogłem uczestniczyć w dyskusji.
moim zdaniem cisnienie oleju do skontrolowania, a te zdławienia powodowały zawieszające się szklanki, tez tak miałem czasem u siebie w AFN-ie

: pn sty 18, 2010 15:33
autor: cowboy
tamat otwarłem, żeby rozwiązać problem ale ja bym sprawdził zaworek na pompie oleju...

: pn sty 18, 2010 16:01
autor: phanteon
tamat otwarłem, żeby rozwiązać problem ale ja bym sprawdził zaworek na pompie oleju...
To chyba właściciel powinien to zrobić i to na dziale technicznym, szczególnie, że nieuczciwe jest ciągnięcie tego tematu wobec chłopaków z TUNE-UP (i chciałbym zaznaczyć, że nie są to moim znajomi i korzystam z usług konkurencji).

pozdrawiam

: pn sty 18, 2010 16:17
autor: cowboy
phanteon pisze:To chyba właściciel powinien to zrobić i to na dziale technicznym
OK, w takim razie zamykam, choć cisnienie oleju to bardzo częsta bolaczka mocniej zmodzonych AFN-ów

własciciel wie gdzie szukać potencjalnej przyczyny..

ja bym zmienił szklanki (jesli nadal seryjne) i oblukał pompe oleju