Strona 5 z 15

: wt lis 24, 2009 16:34
autor: psikuta19
KanedA pisze:Witam Panowie,

Nie chcę pisać osobnego tematu, dlatego zapytam tutaj - z uwagi iż planuję podobny setup, jak wygląda sprawa z FMIC? Jaki najlepiej dobrać? :)
ja kupilem chinczyka(ok 400zl) orurowanie z kwasiaka kilka lacznikow
i gotowe


Pozdro,

: wt lis 24, 2009 16:53
autor: KanedA
psikuta19, bardziej mi chodzi o rozmiary takiego FMIC, może coś jak w tej aukcji?
http://allegro.pl/item821174735_interco ... ic_pl.html

bo wydaje mi się że większego nie trzeba będzie, ale wole to zweryfikować :)

Pozdro,

: wt lis 24, 2009 16:59
autor: psikuta19
KanedA pisze:psikuta19, bardziej mi chodzi o rozmiary takiego FMIC, może coś jak w tej aukcji?
http://allegro.pl/item821174735_interco ... ic_pl.html

bo wydaje mi się że większego nie trzeba będzie, ale wole to zweryfikować :)

Pozdro,

ja wlasnie mam dokladnie taki

koledzy jako ze przymierzyłem dziś na silniku gt2256v na kolektorze 1,6 td z planszą (własnej produkcji) okazało się ze jest do niczego gruszka turbo nie mieści mi sie kolo poduszki silnika jest jakiś 1 cm miedzy gruszka a łapa
montował kto to turbo tj gt2256v do góry? tzn na kolektorze od 1,6 zamontowanym prawidłowo nie odwrotnie (w moim przypadku)
przymierzając na oryginalnym kolektorze ssącym z afn (ja mam awx ale odsadzenie od głowicy jest chyba takie samo) wlazło by to na tzw styk widziałem fotki Aw69 asz z gt2260v w mk3 i tam się Mu zmieściło.
oczywiście musiał bym przekręcić o 120" stronę gorąca(wydechowa) aby smarowanie było mniej więcej pionowo
przerabial to ktos

: śr lis 25, 2009 09:50
autor: Dario84
zabba88, a skad miales turbo ??

: śr lis 25, 2009 17:16
autor: psikuta19
ja kupiłem z rozbiórki wizualnie wygląda git okaże się po montażu ile polata .

: pt lis 27, 2009 22:31
autor: SzymonMKIV
psikuta19
mam pytanie,ile cie kosztowała taka modyfikacja?:)

: pt lis 27, 2009 23:33
autor: psikuta19
SzymonMKIV pisze:psikuta19
mam pytanie,ile cie kosztowała taka modyfikacja?:)
ogólnie od serii?

troszkę wyszło?


w każdym razie turbo przygotowane obrócona strona gorąca
flansza dorobiona spływ oleju tez jutro jeszcze jaka podporę turbo wyrzeźbię i gotowe
a tak to wygląda na silniku (przydaj się 2 silniczek do dopasowywania
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: sob lis 28, 2009 11:49
autor: arwam
psikuta19 pisze:chcialbym 100km z 1l
to zmień wtryski na 0,230mm

: sob lis 28, 2009 12:11
autor: psikuta19
arwam pisze:
psikuta19 pisze:chcialbym 100km z 1l
to zmień wtryski na 0,230mm
taki mam wlasnie zamiar na wiosne
pozdrawiam

: sob lis 28, 2009 12:19
autor: arwam
psikuta19, ten silnik nafotkach to TD czy TDI.
wydaje mi sie że to TDI ale pewien nie jestem.
ewentualnie ile za niego być chciał i w jakim jest stanie?

: sob lis 28, 2009 13:17
autor: psikuta19
arwam pisze:psikuta19, ten silnik nafotkach to TD czy TDI.
wydaje mi sie że to TDI ale pewien nie jestem.
ewentualnie ile za niego być chciał i w jakim jest stanie?
tdi afn ok 200tys nalatane
99r doł
gora 96r (trzeba by ja sprawdzic bo glowa z mojego golfa szlo mi cisnienie do chlodzenia)
brak pompy oleju
uszkodzona misa
ile oferujesz?

: sob lis 28, 2009 13:33
autor: arwam
narazie się zastanawiam nad jakimś silnkiem który mi posłuży jako baza do zbudowania TD z big turbem bo jakoś TDI do mnie nie trafia bo za nisko się kręci. a ewentualnie ile byś chciał.

żłopał olej?