Strona 5 z 15
: wt lis 24, 2009 16:34
autor: psikuta19
KanedA pisze:Witam Panowie,
Nie chcę pisać osobnego tematu, dlatego zapytam tutaj - z uwagi iż planuję podobny setup, jak wygląda sprawa z FMIC? Jaki najlepiej dobrać?
ja kupilem chinczyka(ok 400zl) orurowanie z kwasiaka kilka lacznikow
i gotowe
Pozdro,
: wt lis 24, 2009 16:53
autor: KanedA
psikuta19, bardziej mi chodzi o rozmiary takiego FMIC, może coś jak w tej aukcji?
http://allegro.pl/item821174735_interco ... ic_pl.html
bo wydaje mi się że większego nie trzeba będzie, ale wole to zweryfikować
Pozdro,
: wt lis 24, 2009 16:59
autor: psikuta19
KanedA pisze:psikuta19, bardziej mi chodzi o rozmiary takiego FMIC, może coś jak w tej aukcji?
http://allegro.pl/item821174735_interco ... ic_pl.html
bo wydaje mi się że większego nie trzeba będzie, ale wole to zweryfikować
Pozdro,
ja wlasnie mam dokladnie taki
koledzy jako ze przymierzyłem dziś na silniku gt2256v na kolektorze 1,6 td z planszą (własnej produkcji) okazało się ze jest do niczego gruszka turbo nie mieści mi sie kolo poduszki silnika jest jakiś 1 cm miedzy gruszka a łapa
montował kto to turbo tj gt2256v do góry? tzn na kolektorze od 1,6 zamontowanym prawidłowo nie odwrotnie (w moim przypadku)
przymierzając na oryginalnym kolektorze ssącym z afn (ja mam awx ale odsadzenie od głowicy jest chyba takie samo) wlazło by to na tzw styk widziałem fotki Aw69 asz z gt2260v w mk3 i tam się Mu zmieściło.
oczywiście musiał bym przekręcić o 120" stronę gorąca(wydechowa) aby smarowanie było mniej więcej pionowo
przerabial to ktos
: śr lis 25, 2009 09:50
autor: Dario84
zabba88, a skad miales turbo ??
: śr lis 25, 2009 17:16
autor: psikuta19
ja kupiłem z rozbiórki wizualnie wygląda git okaże się po montażu ile polata .
: pt lis 27, 2009 22:31
autor: SzymonMKIV
psikuta19
mam pytanie,ile cie kosztowała taka modyfikacja?:)
: pt lis 27, 2009 23:33
autor: psikuta19
SzymonMKIV pisze:psikuta19
mam pytanie,ile cie kosztowała taka modyfikacja?:)
ogólnie od serii?
troszkę wyszło?
w każdym razie turbo przygotowane obrócona strona gorąca
flansza dorobiona spływ oleju tez jutro jeszcze jaka podporę turbo wyrzeźbię i gotowe
a tak to wygląda na silniku (przydaj się 2 silniczek do dopasowywania
: sob lis 28, 2009 11:49
autor: arwam
psikuta19 pisze:chcialbym 100km z 1l
to zmień wtryski na 0,230mm
: sob lis 28, 2009 12:11
autor: psikuta19
arwam pisze:psikuta19 pisze:chcialbym 100km z 1l
to zmień wtryski na 0,230mm
taki mam wlasnie zamiar na wiosne
pozdrawiam
: sob lis 28, 2009 12:19
autor: arwam
psikuta19, ten silnik nafotkach to TD czy TDI.
wydaje mi sie że to TDI ale pewien nie jestem.
ewentualnie ile za niego być chciał i w jakim jest stanie?
: sob lis 28, 2009 13:17
autor: psikuta19
arwam pisze:psikuta19, ten silnik nafotkach to TD czy TDI.
wydaje mi sie że to TDI ale pewien nie jestem.
ewentualnie ile za niego być chciał i w jakim jest stanie?
tdi afn ok 200tys nalatane
99r doł
gora 96r (trzeba by ja sprawdzic bo glowa z mojego golfa szlo mi cisnienie do chlodzenia)
brak pompy oleju
uszkodzona misa
ile oferujesz?
: sob lis 28, 2009 13:33
autor: arwam
narazie się zastanawiam nad jakimś silnkiem który mi posłuży jako baza do zbudowania TD z big turbem bo jakoś TDI do mnie nie trafia bo za nisko się kręci. a ewentualnie ile byś chciał.
żłopał olej?