Strona 5 z 6

: ndz lis 08, 2009 23:17
autor: Rogalotti
Nie ma u STD GT2256V nie ma tam takze kolektora od 1.6 :grin:

I nie jest seryjne bo w zyciu tak nie wstanie :hmm:

Pozdrawiam.

: ndz lis 08, 2009 23:31
autor: CrocodileReggae
to co tam w końcu jest?

: pn lis 09, 2009 00:49
autor: GMS
z bmw to prawda jest najgorsze lag straszny nic się nie dzieje do 3 tysi i po zmianie biegu dalej się zastanawia czy jechać czy nie generalnie porażka straszna, zmieniłem to na takie z mercedesa, korekta programu i klient był obsrany jak to chodzi...

: pn lis 09, 2009 08:21
autor: morfeusz86r
Rogalotti, to co tam siedzi?

: pn lis 09, 2009 21:22
autor: Rogalotti
Niestety zbyt duzo czasu poswiecilismy oraz troszke pracy nas to kosztowało aby dobrac odpowiednie turbiny, zmodyfikowac je oraz podporzadkowac pod odpowiednie typy silników i na koniec sie tym dzielic na forum ogólnym.

Trosze wiecej zapału Panowie i kazdy moze miec taka wiedze.

Co do turbiny od BMW to swietnie sie spisuja i potrafia pracowac bardzo podobnie do dużo mniejszych tylko wymaga to odpoweidniej budowy silnika/oprogramowania.

Pozdrawiam.

: pn lis 09, 2009 21:27
autor: morfeusz86r
Rogalotti, to zapytam inaczej. jaka cena takiej turbiny.
opdowiedz może być na pw jeśli nie lubisz pisać na forum co ile kosztuje

jakie turbo do atd gdy arl po 1000 km wybuchna

: wt mar 31, 2015 13:28
autor: Harnold
proszę koledzy możecie mi powiedzieć ile ten silnik ATD wytrzyma??korby,tłoki panewki i wszystko? planuje robić właśnie turbo ARL,wtryski AL,i FMIC,silnik ma przeletane 230k km,z tego 70% trasy i nie pałowane do spodu a 30% miasto-tu już bardziej szybka dynamiczna jazda,na razie jest 150 km i 333NM i spisuje się bardzo dobrze,wydala osprzęt i wszystko jest okej,sprzęgło mam od VR6 i nie wiem czy jak nie wpakuje mocy więcej niż ok 190KM i ok 400NM czy nie będzie ślizgać... ;/

jakie turbo do atd gdy arl po 1000 km wybuchna

: czw kwie 02, 2015 09:21
autor: zgredd
Wszystko będzie działać spokojnie pakuj turbo z arl. Sa miałem 188/400 w ATD

jakie turbo do atd gdy arl po 1000 km wybuchna

: ndz maja 10, 2015 00:14
autor: subito
Witam szanowne grono profesorskie! Chciałbym odświeżyć nieco temat i przedstawić Wam moją sytuację. Jako że jestem nowy na forum proszę o wyrozumiałość i cierpliwość. ;) Mianowicie. Od pewnego czasu noszę się z zamiarem wprowadzenia kilku istotnych modów w swojej maszynowni. Konkretnie motor ATD. Jako że kilka dni temu wysypała mi się suszarka nie mogę już ze swoimi zamiarami dłużej zwlekać. Zacznijmy od tego czy w wyżej wspomnianym motorze konkretniejsze modyfikacje są w ogóle wskazane. Silnik ma już konkretny przebieg, aktualnie 270kkm, aczkolwiek do tej pory nie miałem z nim większych problemów. Nie kopci, nie spija oleju, mocy do wysypki turbiny też mu nie brakowało (relatywnie... ;P). Co radzicie? Chciałbym zacząć od zmiany turbiny z racji zaistniałej sytuacji. Natomiast w dalszej kolejności (w drugiej połowie roku, jeśli fundusze pozwolą) pod skalpel poszedłby wydajniejszy IC i ewentualnie pompki. Radźcie co robić bo jestem w kropce i bije się z myślami...

jakie turbo do atd gdy arl po 1000 km wybuchna

: ndz maja 10, 2015 02:34
autor: zgredd
Ile masz kasy? chcesz okolice 160km, 200km czy 250km?

jakie turbo do atd gdy arl po 1000 km wybuchna

: pn maja 11, 2015 13:42
autor: subito
Siema zgredd. W tym momencie nie mam wygórowanych wymagań, głownie dlatego że na tą chwilę mam ograniczone finanse (około 2k). Także w tym momencie priorytetem jest postawienie samochodu na koła, gdyż póki co zalega na kanale. Zastanawiam się po prostu czy regenerować starą turbinę, czy kupić już teraz większą (ASZ czy ARL?)... Oczywiście wiąże się to z ingerencją w program tak? Nie ma tutaj mowy o P&P?

jakie turbo do atd gdy arl po 1000 km wybuchna

: wt maja 12, 2015 04:12
autor: zgredd
Zmiana turbiny nie wymaga zmiany programu po prostu nie przybędzie mocy. Musisz odpowiedzieć sobie na pytanie czy w niedalekiej przyszłości będziesz celować w 200km czy 250km czy zadowoli Cię 160-170km. Najtańszym rozwiązaniem będzie włożenie turbiny z ASZ plus program. Turbo Arl bardzo ciężko znaleźć a połowa z nich to śmieci. Ja bym nie regenerował ponieważ wolę używaną niż grzebaną. Po 2 ceny dobrych turbin od 130 są w okolicach 400-700zł.

jakie turbo do atd gdy arl po 1000 km wybuchna

: wt maja 12, 2015 06:59
autor: subito
Na ta chwilę wydaje mi się że okoloce 160-170km wystarczą. Aczkolwiek pewnie z czasem i tak dojdę do wniosku że mi mało... Normalna kolej rzeczy. :P Czyli mówisz że w ARL-a nie ma się co pakować? Z tego co widziałem wybór na allegro jest spory, tylko właśnie jak trafić w zdrowy egzemplarz? Toż to chyba loteria. Jak już wspominałem w najbliższym czasie mam zamiar zrobić kilka dodatkowych modów łącznie z wymianą dwumasu gdyż również zaczął się odzywać. ASZ będzie miał zapas przy 170km?

jakie turbo do atd gdy arl po 1000 km wybuchna

: wt maja 12, 2015 20:08
autor: zgredd
Asz będzie na styk ale i tak na więcej nie ugrasz na swoich pompkach. Jak masz gdzieś w okolicy możliwość kupienia Arl to bym wkładał. Dwumase wywal wrzuć sztywne koło plus g60 ewentualnie jak będziesz chciał dużo momentu to można tarcze kevalrem obić.