pompowtryski / pompowtryskiwacze AL vs ???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Mateusz GTD
- Mały gagatek
- Posty: 50
- Rejestracja: sob lut 13, 2010 00:44
- Lokalizacja: Jawor
- Kontakt:
pompowtryski / pompowtryskiwacze AL vs ???
Witam mam pytanie co do wymiany wtryskiwaczy w silniku AAZ 1.9 TD na wydajniejsze. Jakie można zastosować ? Z jakiego silnika ?
Mateusz GTD
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: sob lip 23, 2011 21:41
pompowtryski / pompowtryskiwacze AL vs ???
Witam
Czy przy wymianie końcówek należy coś ustawiać.
Wymieniłem w swoich uszczelniacze a przed tym pompowtryski były myte w wannie ultradźwiękowej i po przeczytaniu tego tematu zastanawiam się czy nie wymienić przy okazji końcówek
Czy przy wymianie końcówek należy coś ustawiać.
Wymieniłem w swoich uszczelniacze a przed tym pompowtryski były myte w wannie ultradźwiękowej i po przeczytaniu tego tematu zastanawiam się czy nie wymienić przy okazji końcówek
pompowtryski / pompowtryskiwacze AL vs ???
Grzesiek244 pisze:Czy przy wymianie końcówek należy coś ustawiać.
trzeba przeprowadzić procedure testową przewidzianą przez boscha, trzeba miec do tego specjalne urządzenie do testów i tabele, reguluje sie cisnienie otwarcia i dawki
inna sprawa że często zdarza się że pompowtryski są uszkodzone na skutek nieumiejętnego demontazu... kto nie wie jak rozebrać pompowtrysk pewnie zerwie kołeczki i pompka juz nadaje sie na złom
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: sob lip 23, 2011 21:41
Re: pompowtryski / pompowtryskiwacze AL vs ???
W pompkach nic nie uszkodziłem po po za wymianą uszczelek nic nie robiłem.cowboy pisze:Grzesiek244 pisze:Czy przy wymianie końcówek należy coś ustawiać.
trzeba przeprowadzić procedure testową przewidzianą przez boscha, trzeba miec do tego specjalne urządzenie do testów i tabele, reguluje sie cisnienie otwarcia i dawki
inna sprawa że często zdarza się że pompowtryski są uszkodzone na skutek nieumiejętnego demontazu... kto nie wie jak rozebrać pompowtrysk pewnie zerwie kołeczki i pompka juz nadaje sie na złom
Wymieniajac końcówkę nic więcej nie trzeba ruszać więc ciśnienia nie trzeba zmieniać ( chyba )
pompowtryski / pompowtryskiwacze AL vs ???
napisałem Ci wyraźnie co trzeba robić a ty dalej swoje...Grzesiek244 pisze:Wymieniajac końcówkę nic więcej nie trzeba ruszać więc ciśnienia nie trzeba zmieniać ( chyba )
pompowtryski / pompowtryskiwacze AL vs ???
Witam tez jestem zainteresowany kupnem pompo wtryskiwaczów do VW BORY 116 km nie znam dokladnych symboli ale jak ktos by mial to prosze o kontakt kupie 4 sztuki prosze psiac na gg 9068667 lub na kom 508856502
pompowtryski / pompowtryskiwacze AL vs ???
kliper90, od ogłoszeń jest dział kupię w dziale giełda
ps.nie dubluj postów...
ps.nie dubluj postów...
- Quintus
- Użytkownik
- Posty: 345
- Rejestracja: śr lip 04, 2007 18:03
- Lokalizacja: Kolno
- Auto: Dodge Durango SLT
pompowtryski / pompowtryskiwacze AL vs ???
Mam silnik ATD, jaki przyrost mocy wyjdzie po założeniu do tych pompek końcówek 1043? czy trezba będzie modyfikowac program?
pompowtryski / pompowtryskiwacze AL vs ???
nic nie przyrosnie bo trzeba dac duza suszare i program pod to zrobic. W PD jest zapas podlania paliwa wiekszy lub mniejszya ale jest. Brakuje powietrza zeby to szlo.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: pompowtryski / pompowtryskiwacze AL vs ???
ale kolega nie o to pyta czy jest zapaswesol pisze:nic nie przyrosnie bo trzeba dac duza suszare i program pod to zrobic. W PD jest zapas podlania paliwa wiekszy lub mniejszya ale jest. Brakuje powietrza zeby to szlo.
w ATD po założeniu 1043 pojawił sie ostry dym (dużo koksu) auto szło jak dzikie ale dużo dymu i EGT zabiło turbine
po założeniu turbiny od ARL , fmica był program na 170KM i auto jezdziło bezawaryjnie 2 lata cos ponad 60 tys km
czyli odpowiadając w ATD (owtorki 0,17) po założeniu 1043 (0,195) KONIECZNA jest korekta softu !
pompki powinny starczyc pod 200KM
- Quintus
- Użytkownik
- Posty: 345
- Rejestracja: śr lip 04, 2007 18:03
- Lokalizacja: Kolno
- Auto: Dodge Durango SLT
pompowtryski / pompowtryskiwacze AL vs ???
Właśnie interesowało mnie czy ma taki zabieg sens bez zmiany sprężarki. Barzdziej mysłałem o zmianie końcówek jako zabiegu regeneracyjnym, gdzie upiekę 2 pieczenie przy jednym ogniu. wymienie pompki na nowe i zrobię drobny program. Ma to sens?
Robienie programu na straych pompkach, które "nie wiadomo ile jeszcze polatają" jakoś mi sie nie widzi.
Robienie programu na straych pompkach, które "nie wiadomo ile jeszcze polatają" jakoś mi sie nie widzi.
pompowtryski / pompowtryskiwacze AL vs ???
Pytanie podstawowe to czy twoje pompki sa jakies na wykonczeniu? Czy sa jakie sobjawy czy inne pomiary ze stawiasz je juz na wykonczeniu ewnetualnie nalatane z 800 tys km. Powiem Ci tylko ze jak zaczniesz kombinowac z pompkami i jeszcze kupisz gdzies na allegro od jakiegos domowego grzebacza/ dłubacza to zebyś czasem tylko nie zrobił gorzej.
Owszem, wlasnie mi chodzilo oto ze nie trzeba pompek zmieniac jesli zostanie na seryjnej suszarce a zrobi jedynie program bo i tak skonczy sie wydajność szuszarki a nie wydajność paliwowa pompek. Nie ma sensu inwestowac w dość drogie pompki AL jesli nie zalozysz mega suszary oraz program. To ze to bedzie kopcić i zle chodzić to bedzie tez wina nie tyle tego ze otworki sa wieksze w ALkach ale to ze te pompki maja inne ustawienia bo nie sa zamienne miedzy soba nawet jakby mialy te same koncówki założone. W poscie wyzej piszesz ze skłaniasz sie raczej do wymiany koncówek i do tych dwóch pieczeni na jednym ogniu ale w tytule piszesz ze pompki AL a to dwie rozne sprawy.
Moim skromnym zdaniem (jesli pompki masz zdrowe) to ich nie ruszaj. Zaoszczedzoną kase przeznacz na program lub ewnetualnie wieksza suszare i program oczewiscie. Wynik bedzie zadowalajacy. Poza tym pod AL'ki to juz prawie wymóg jest taki by zalozyc wieksze turbo, FMIC, dwumas i sprzeglo do wymiany no i program.
Te seryjne starcza do 200KM?? Myslalem ze tak do 170KM dadza rade.
Owszem, wlasnie mi chodzilo oto ze nie trzeba pompek zmieniac jesli zostanie na seryjnej suszarce a zrobi jedynie program bo i tak skonczy sie wydajność szuszarki a nie wydajność paliwowa pompek. Nie ma sensu inwestowac w dość drogie pompki AL jesli nie zalozysz mega suszary oraz program. To ze to bedzie kopcić i zle chodzić to bedzie tez wina nie tyle tego ze otworki sa wieksze w ALkach ale to ze te pompki maja inne ustawienia bo nie sa zamienne miedzy soba nawet jakby mialy te same koncówki założone. W poscie wyzej piszesz ze skłaniasz sie raczej do wymiany koncówek i do tych dwóch pieczeni na jednym ogniu ale w tytule piszesz ze pompki AL a to dwie rozne sprawy.
Moim skromnym zdaniem (jesli pompki masz zdrowe) to ich nie ruszaj. Zaoszczedzoną kase przeznacz na program lub ewnetualnie wieksza suszare i program oczewiscie. Wynik bedzie zadowalajacy. Poza tym pod AL'ki to juz prawie wymóg jest taki by zalozyc wieksze turbo, FMIC, dwumas i sprzeglo do wymiany no i program.
cowboy pisze:pompki powinny starczyc pod 200KM
Te seryjne starcza do 200KM?? Myslalem ze tak do 170KM dadza rade.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Quintus
- Użytkownik
- Posty: 345
- Rejestracja: śr lip 04, 2007 18:03
- Lokalizacja: Kolno
- Auto: Dodge Durango SLT
pompowtryski / pompowtryskiwacze AL vs ???
No tak. ja wychodze trochę naprzód, nie mają dużo nabiegane, ie ma z nimi problemów. korekcje oscyluja od 0,1; 0,3; do 0,5. bipy 20-40, jedną helmut wymienił i tam jest bliski zeru. No może faktycznie to bez sensu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości