Strona 5 z 5
: czw lut 05, 2009 22:51
autor: cowboy
PinkFloyd pisze:Zastanawia mnie jak mozna osiagnac w ALH na serii 128KM- czy traktować to jako bonus?
po programie ALH się robią własnie około 125-128KM jeśli wszystko jest OK
jesli nie chce przekroczyc 120 kunia to cos niedomaga albo z pompa albo z wtryskami ...
poza tym zdarzają się oporne na moc sztuki i takie które wychodzą lepiej niż srednia krajowa
: czw lut 05, 2009 22:56
autor: PinkFloyd
Cowboy zaryzykował byś wrzucenie do mojej fury 216 bez korekcji softu czy dozbierać i zrobic to kompleksowo z korektą softu? Wolałbym bym juz wrzucic bo mnie korci
bo mam te wtryski kolegi u siebie w garażu
: pt lut 06, 2009 00:06
autor: cowboy
Cowboy zaryzykował byś wrzucenie do mojej fury 216 bez korekcji softu czy dozbierać i zrobic to kompleksowo z korektą softu?
nie, bo pisałes że latasz po autobahnach 200 km/h
zabijesz sprzęgło albo wysadzisz turbine i po co Ci to ?
dopuszczalne jest najpierw 216 na serie, a potem jak komus mało to remap
: pt lut 06, 2009 00:18
autor: PinkFloyd
cowboy pisze:Cowboy zaryzykował byś wrzucenie do mojej fury 216 bez korekcji softu czy dozbierać i zrobic to kompleksowo z korektą softu?
nie, bo pisałes że latasz po autobahnach 200 km/h
zabijesz sprzęgło albo wysadzisz turbine i po co Ci to ?
dopuszczalne jest najpierw 216 na serie, a potem jak komus mało to remap
Na pewno masz racje, dzisiaj był ryzyk fizyk i na autobahnie przy 210km/h ponad 4400 obr dawałem z 2 min i sie nic nie *#cenzura#*
wiec na razie sobie odpuszcze dopuki nie zrobie porzadku ze skrzynia bo za krótkie ma te biegi- a juz myslałem ze dla testu wrzuce w 30 min wtryski i sie przejade jak bedzie ok to kupie od Ciebie - ale lepiej chyba nie bede tego robił na razie
: pt lut 06, 2009 09:53
autor: cowboy
PinkFloyd pisze:juz myslałem ze dla testu wrzuce w 30 min wtryski i sie przejade jak bedzie ok to kupie od Ciebie - ale lepiej chyba nie bede tego robił na razie
tu nie ma co testować, 216 w ALH robią robotę
no chyba że masz duże owłosione cohones żeby bez korekty latać 210 km/h to wtedy OK ale moze wtedy byc tak że nie bedziesz miał kasy na wtryski bo trzeba bedzie turbo zmieniać
zwłaszcza że masz napisany soft (jak pisałeś) który wyciąga moc maks jak najwyzej w okolice 4200-4300 rpm
: pt lut 06, 2009 23:06
autor: PinkFloyd
Cowboy zrobie jak mówisz nie bede jezdził na 216 bez korekcji , ale nie posłuchałem sie w 100%
tylko w 80%, przełozyłem dla próby ale postanowiłem nie przekraczac 160km/h i obrotów 3500 tys. myslac o *#cenzura#* sie turbawki. Po zalożeniu - wrażenia twardsza praca silnikam w środku odgłos silnika jakby miał wiekrza pojemnosc w czasie jazdy- chyba ze to samo sugestja. Miedzy 1900-2300 na pełnum bucie przykopcał ale tylko na 2-3 biegu, powyzej 1900 obr moment obrotowy na pełnum bucie niszczy moje zimówki
, trzeci bieg to samo
elastycznosc - szkoda gadac
ale ja po modzie mam 286Nm teraz na nich nie widziałęm ile ale sprzegło śmierdzi wiec je zdemontowałem
Wiec u mnie nie wypali bez zmiany sprzegła dodatkowo skrzynia z Fabi, wtryski i korekta - ale to juz koszta i w późniejszym planie po kolei. Poza tym na razie mi wystarczy a zona stwierdziła ze bez ASR to ona nie da rady jak na zakrecie na 2 biegu dała gaz do deski to koło odciazane prawie sie spaliło
i autko zniosło na drugi pas
Poza tym po sofcie i tak mam elastycznosc od 80-120 na 5 biegu 9 sek. az niektórzy nie wierza ale jest git
ale na 216 nie a rady sprawdzic w środku smierdzi jajami. Wiec nie wiem jak innym seryjne sprzegło od ALH +216+ soft wytrzymuje taki moment, chyba ze ja bez 216 mam juz wysatrczajaco na pograniczu jego wytrzymałosci. Co innego jak ktos po modzie ma moment do 260Nm , ale u mnie 286Nm i wtryski to pewnie było ponad 300Nmi dlatego chyba sie ślizgało. Wiec tak jak mówiłes najpierw 216+ soft a nie odwrotnie.
: sob lut 07, 2009 16:19
autor: cowboy
PinkFloyd, wytrzyma seria ALH + 216 + remap
ale trzeba bardzo łagodnie poprowadzić moment - tak jak ma npo SToRM
przy zdrowym egzemplarzu łapie się 150-155KM i wtedy juz rzeczywiście ściagą majty przy dodaniu gazu - przynajmniej piewrsze wrażenia są takie
mówiłem ze 216 robią robotę
sam sie przekonałeś...
: sob lut 07, 2009 16:29
autor: mariachi
Żeby nie zakładać nowego tematu, mam pytanie podobne do tego
Ile zniesie fabryczna turbinka w 1Z, Taka w bdb stanie, nie biorąca oleju itp.
Tak żeby trochę pożyła i by było w miarę bezpiecznie,
Tak jak patrzyłem to przy bardzo mocnym sofcie niektórzy w 1Z mają po wirusie 1,2 bara ale to już chyba dość sporo.
Pytam bo zmieniłem wtryski na 216 i jestem przed softem.,
????????????
: sob lut 07, 2009 17:22
autor: bradley
mariachi, IMO 1,1-1,2 bar to jest bezpiecznie maksimum. Nie ma co liczyc na cuda, bezpiecznie przy tym setupie to ok 130KM i ok 280Nm (slabsza pompa od AFNskiej i mniej wydajne turbo przy wyzszych obrotach).
Z reszta nikt z CSu nie dmuchnie tyle, ze turbina przekreci sie na druga strone;)
: sob lut 07, 2009 22:33
autor: mariachi
bradley pisze:mariachi, IMO 1,1-1,2 bar to jest bezpiecznie maksimum. Nie ma co liczyc na cuda, bezpiecznie przy tym setupie to ok 130KM i ok 280Nm (slabsza pompa od AFNskiej i mniej wydajne turbo przy wyzszych obrotach).
Z reszta nikt z CSu nie dmuchnie tyle, ze turbina przekreci sie na druga strone;)
tak tez myślałem, ciekawe ile mi wyjdzie ps, bo coś czuje po kościach, że moja pompa jest jakaś wyjątkowa,
po zmianie na 216 ludziom z reguły dużo na wysłużonych pompach zmienia się kąt wtrysku i dawka a u mnie ledwo co drgnęły, wogóle już bez zmiany softu auto zapina jak wściekłe, ale zobaczymy co pokaże hamownia
: wt cze 15, 2010 20:52
autor: Rossi_PL
Troche maly OT zrobie, ale padaja tu slowa uzytkownikow wskaznikow boostow;) Wiec licze na szybka pomoc.
Mam seryjna serie MK3 AFN. Za monitoring VNT15 odpowiada tani boostomierz AutoGauge.
Jezdze juz z nim ponad poltora roku. Od 2 dni normalnie slysze z niego syczenie gdy wskazowka przekracza ~0.7bara i oczywiscie dalej podczas wedrowki w okolice 1bara.
Wezyk sie rozlazl od tych temperatur na dworze i jest nieszczelny ?
Zegarek puszcza na oringu gdzies ?
: wt cze 15, 2010 21:01
autor: cowboy
Rossi_PL pisze:Wezyk sie rozlazl od tych temperatur na dworze i jest nieszczelny ?
Zegarek puszcza na oringu gdzies ?
myslisz ze jest jakas wrózka na forum ?
odkręc ten zegarek i sprawdź co powoduje syczenie
: wt cze 15, 2010 21:08
autor: Rossi_PL
Faktycznie nie dopisalem - oczywiscie ze go demontowalem.
Wezyk siedzi bardzo ciasno na kroccu zegara i to byl koniec moich ogledzin. Jutro rozsune ten pierscien aluminiowy z przodu i go rozbiore, mam nadzieje, ze nic sie nie popsuje:)