Strona 5 z 7

: pn lut 02, 2009 21:25
autor: sagon
jaro4444 pisze:Dorzucę nastepne 500 zł do tych od AW69 jak zamontujesz seryjne graty i shamujesz się na hamowni w Wawie, gdzie logi i manometr pokażą nie więcej jak 1.1 bara, a osiągnięta moc wynosić będzie 160KM.
Podejmujesz zakład?
Ja nie chce ani waszych pieniędzy,ani się zakładać.Nie oto w tym wszystkim chodzi.
Mam na kogo wydawać kasę...ma już trzy latka.

[ Dodano: 02 Lut 2009 20:32 ]
jaro4444 pisze:Sagon powiedz więc wyraźnie: "Miałem programowo ustawione 1.09 a tak naprawdę nie wiem ile było z dolocie" - to ma cechy realizmu.
Dokładnie.Nie sprawdzałem tego na starej turbinie,o czym już pisałem.
Nie widziałem takiej potrzeby,bo te turbiny nie mają tendencji do wielkich przeładowań,więc sobie odpóściłem.I naczej było po wymianie.Dlatego napisałem,co odnotowaliśmy po podłączeniu waga i czujnika doładowania,bo też wydawało nam się to trochę dziwne.
Jednak ładowanie momentami osiągało 1.5,co nie znacz,że dmuchała tyle przez cały czas.

: pn lut 02, 2009 21:34
autor: cowboy
sagon pisze:Ja nie chce ani waszych pieniędzy,ani się zakładać.Nie oto w tym wszystkim chodzi.
dokładnie :)

koledzy nie ma co sie spinac

jak kolega sagon, wystroi auto na 170KM po tych modach to znaczy że ma podatny egzemplarz jaki się trafia jeden na kilkadziesiąt innych które na tym setupie miałyby max 160KM i ani kunia więcej choćby nastawnik "oparł się" o obudowę :P :bigok:

: pn lut 02, 2009 21:47
autor: Matijas
cowboy pisze:musi widać trafiłeś na takiego dzika jak ma masakra... on ma 171KM na seryjnej pompie 10mm i turbinie VNT15... po małych przeróbkach
cowboy pisze:jak kolega sagon, wystroi auto na 170KM po tych modach to znaczy że ma podatny egzemplarz jaki się trafia jeden na kilkadziesiąt innych które na tym setupie miałyby max 160KM i ani kunia więcej choćby nastawnik "oparł się" o obudowę
moj tez byl zdrowy i podatny na poczatku;) graty mial ne wyjezdzone, 150 po samym programie to bylo cos, jednak jezdzilem na takim setupie jakos niecaly rok i sie pompa zesrywała powoli, jak wkladalem 216-tki jeszcze tego nie wiedzialem i po korekcie "tylko" 160km, potem okazalo sie ze zawor w pompie N109 powiedzial papa :green_fuck: :grin:

Jakbym byl wtedy w PL to by siedziala 11-tka, a ze moj tata jest nadopiekunczy za co nie moge miec do niego pretensji mam nowy N109 za kosmiczna kwote z aso;p :green_fuck: :bigok:


Podsumowujac, bezawaryjnej jazdy zycze panowie;)

: pn lut 02, 2009 21:51
autor: jaro4444
sagon pisze:Nie oto w tym wszystkim chodzi.
Chodzi o to by pisać tylko i wyłącznie sprawdzone fakty. Więc jest mała róznica pomiedzy dwoma stwierdzeniami:

" Miałem 160 KM na VNT15 i nie wiem jakie było fizyczne doładowanie" - ok, nie negujemy choć to jest ostry hardcore i nie polecamy robic tego w domu, a szczególnie na dłuższą metę :grin: ,

a pomiędzy stwierdzeniem:

"Miałem 160 KM z VNT15 przy fizycznym 1.09 bara" - nie wierzymy, negujemy i wkładamy pomiedzy bujdy i tuby smalone. Najlepiej od razu przekreślamy, bo jeszcze ktoś uzna to za normę i standard do naśladowania...

: pn lut 02, 2009 22:39
autor: sagon
Na zakończenie dodam,że mój golf shamowany w serii u Daniela w TTC miał równiutkie 120 koni.
Najpierw nie wierzyliście,że mogę mieć 160.Żądaliście wykresu.
Jak wkeiłem wykres,to znów kolegarob555, nie wierzy,że hamownia maha mówi prawdę.(nie znam bardziej wiarygodnych).Błędne koło.Jeszcze się taki nie narodził,który by wszystkim dogodził...
Rozumując w ten sposób,można zakwestionować wszystkie wyniki jakie uzyskują chłopaki na hamowni u Rogala.
Ale po co?

: pn lut 02, 2009 23:09
autor: jaro4444
Ale nie znam wozu, który po modzie Rogala ma 160 KM na takim ciśnieniu ładowania i na takiej turbinie. Witek nie opowiada klientom bajek, a pokazuje na bieżąco jak motor reaguje na kolejne zmiany (szczególnie podczas np. 52 hamowania po korekcie z użyciem symulatora)...
Widocznie różnica w podejściu do tuningu - wycisnąć ile się da nawet po trupach v.s. dać tyle ile można by auto jeździło całe lata...
Nie mieszajmy jednak w to tunerów bo zacznie się znów święta wojna.

Ja tylko podtrzymam swoje zdanie - nie osiągniesz 160 KM na realnym ładowaniu 1.09 bara i koniec.

: wt lut 03, 2009 00:08
autor: adrian25wawa
nie w tracajac sie w rozmowe<niemam o tym zielonego pojecia> proponuje Zalozyc temat pt"160ps-na 1.09 bara CZY TO MOZLIWEEEE" :kac:

: wt lut 03, 2009 00:11
autor: grzegorzp
widziałem ufo czy to możliwe :bigok:

: wt lut 03, 2009 12:00
autor: sagon
Z mojej strony to tyle.Dziękuję za owocną dyskusję.Miałbym prośbę.Może mi ktoś powiedzieć,od jakiego 1.9 tdi są wtryski o takim numerze? DSLA 150 P 520
Z góry dziękuję.

: wt lut 03, 2009 12:10
autor: SToRM
rob555 pisze:Dla porownania na mojej hamowni mialem ostatnio ALH na wtryskach 230 i programie z lekkim kopceniem (turbo ALH czyli GT17) wyszlo 155KM
U mnie 216 , turbo hybryda, 1,45 bara i wogole dymu nie mam zasadzie - niektore seryjne motory bardziej przykapcaja...Tyle ze i wynik nie jakis rewelacyjny - 156 kuca tez

: wt lut 03, 2009 12:27
autor: cowboy
sagon pisze:od jakiego 1.9 tdi są wtryski o takim numerze? DSLA 150 P 520
Z góry dziękuję.
2437010077 (P520) 1,9 TDI SILNIKI AHF,AFN,AVG
SToRM pisze:Tyle ze i wynik nie jakis rewelacyjny - 156 kuca tez
a ile chciałes mieś 170KM na seryjnym SMICu ? :helm:

: wt lut 03, 2009 14:31
autor: SToRM
cowboy pisze:a ile chciałes mieś 170KM na seryjnym SMICu ? :helm:
FMIC na hamowni koni Ci nie doda i ma sie on nijak do wyniku imho

: wt lut 03, 2009 14:37
autor: cowboy
SToRM pisze: FMIC na hamowni koni Ci nie doda i ma sie on nijak do wyniku imho
przy małej spręzarce i mocnym sofcie i długim pomiarze moze juz miec wpływ na wynik.. choć na VTECHu gdzie pomiar na V biegu trwa kilkanaście sekund to rzeczywiście się nie zdąrzy zagotować - ale warto zrobić ze 3,4 pomiary pod rząd :)

ale ja nie o tym, bo gdybyś miał FMIC to moznaby jeszcze np ze 50 mBar dołożyc i jeśli to njuz nie koniec wydajności pompy to jeszcze 160KM jest do złamania...

logowałeś jaką masz temperature w dolocie na końcu przyspieszania na 4 biegu od 60 to 160 km/h ?

w upalny dzień (30 st C) możesz się zdziwić jak bedzie 90 st C w dolocie... albo więcej

duża temp w dolocie - mniej tlenu czyli wieksze EGT i zadymienie i mniejsza moc

: wt lut 03, 2009 14:56
autor: SToRM
cowboy pisze:ale warto zrobić ze 3,4 pomiary pod rząd :)
ze 12 mialem pod rzad? :D
Roznica miedzy pierwszym a ostatnim max 4 KM
cowboy pisze:logowałeś jaką masz temperature w dolocie na końcu przyspieszania na 4 biegu od 60 to 160 km/h ?
NIe, ale z ciekawoscie sprawdze