Strona 5 z 6

zmiana na wieksze turbo

: pt paź 23, 2015 19:10
autor: -michau-
gtb1756 chyba trzeba przerobić na podciśnienie?

narazie mam kilka rzeczy do ogarnięcia, począwszy od fmic, potem turbo i program

nie mam raczej ani zdolności ani narzędzi, żeby samemu dłubać, przerabiać, dopasowywać, więc pewnie będę szukał co się trafi szybciej w dobrej cenie 1756 lub 2056, ale na gotowo zrobione już do zamontowania

zmiana na wieksze turbo

: pt paź 23, 2015 20:35
autor: dawid13132
trzeba przerabiac zarowno 17 jak i 20. Dobre zestawy sprzedaje Fiodor z forum ibizy, sam bralem od niego to nowsze 2056vk , swietnie wstawalo i pasowalo p&p.

zmiana na wieksze turbo

: pt paź 23, 2015 20:57
autor: wesol
Tak Fiodor jest i unas na golfie. Znamy sie i widziale jego arsenal w Gdansku. Tak ma dobre takie turbiny i dopracowane tez polecam. Chyba wszystkie GTB sa sterowane serwomotorem. Z tym ze taka przeróbka nie jest jakas mega trudna. bez przesady. Tak wstaja tak jak pisalem bardzo fajnie. Wstawanie GTB2056 mam takie jak serie auta z ASZ czy ARL.

zmiana na wieksze turbo

: pt paź 23, 2015 22:19
autor: -michau-
tak już jestem po rozmowie z nim, 200 zł różnicy między 1756 a 2056,

może nie jest tanio, ale ma dobrą renomę więc po ogarnięciu tematu, na początek fmic, pewnie zdecyduje się na którąś loszkę od niego :)

po 2 pchnę ori turbo arl i elementy dolotu, zawsze coś grosza wróci

zmiana na wieksze turbo

: ndz paź 25, 2015 12:40
autor: -michau-
mam takie pytanie,
jakiego łącznika silikonowego użyć, żeby połączyć wyjście od turbo arl z kwasówką 50,8 mm, zamiast tego ori czerwonego węża

zmiana na wieksze turbo

: wt lis 10, 2015 09:42
autor: palio
Panowie proszę trzymać się tematu. Temat dotyczy turbosprężarek a nie pompowtrysków.

zmiana na wieksze turbo

: czw lis 19, 2015 18:26
autor: pomocnik
Pany, czy ori dolot z asza/arla (alu) podejdzie pod gtb17 do vp'ka p&p, czy trzeba przerabiać (słyszałem różne wersje)?

zmiana na wieksze turbo

: czw lis 19, 2015 19:47
autor: wesol
ciort wie ale wydaje mi sie ze nie podejdzie.

zmiana na wieksze turbo

: sob lis 21, 2015 10:09
autor: spawacz
nie podejdzie p&p , ale po niewielkich przerobkach tak.

zmiana na wieksze turbo

: sob lis 21, 2015 17:53
autor: wesol
Ja u siebie odcialem ten kawalek co w oryginale nachodzi na muszle. Nalozylem kawalek rury takiej dolotowej jak idzie do IC i pasowalu mnie i na ta rure plastikowa i na muszle zimną. Opaski dalem i po sprawie. Tle z eja mam GTB2056 i nei wiem czy tam czasem nie jest wieksza ta muszla a przynajmniej ta czesc wlotowa powietrza.

zmiana na wieksze turbo

: wt gru 15, 2015 11:42
autor: -michau-
Myśląc przyszłościowo, jakbym chciał na wiosnę włożyć gtb do mojego arl'a, to zostawić fmic który jest 550x180x65 czy zrobić podmiankę na 550x230x65?

zmiana na wieksze turbo

: wt gru 15, 2015 12:25
autor: wesol
Jeśli nie celujesz w300 koni to zostaw.

zmiana na wieksze turbo

: wt gru 15, 2015 12:27
autor: -michau-
wesol, dzięki :pub: okolice 230/450 wystarczy.

zmiana na wieksze turbo

: wt gru 15, 2015 18:21
autor: wesol
Samo to ze frontowy juz duzo daje no i to ze nie jest maly. Gotowac sie nie bedzie. Taki wynik mozliwy do osiagniecia na GTB17 pod warunkiem z epompki zdorwe masz ale to juz zadkosc.