zmiana na wieksze turbo

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
-michau-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1013
Rejestracja: ndz paź 20, 2013 23:22
Lokalizacja: mazowieckie

zmiana na wieksze turbo

Post autor: -michau- » pt paź 23, 2015 19:10

gtb1756 chyba trzeba przerobić na podciśnienie?

narazie mam kilka rzeczy do ogarnięcia, począwszy od fmic, potem turbo i program

nie mam raczej ani zdolności ani narzędzi, żeby samemu dłubać, przerabiać, dopasowywać, więc pewnie będę szukał co się trafi szybciej w dobrej cenie 1756 lub 2056, ale na gotowo zrobione już do zamontowania


GTB... :satan:

Awatar użytkownika
dawid13132
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
Lokalizacja: Kępa Chot/lbn

zmiana na wieksze turbo

Post autor: dawid13132 » pt paź 23, 2015 20:35

trzeba przerabiac zarowno 17 jak i 20. Dobre zestawy sprzedaje Fiodor z forum ibizy, sam bralem od niego to nowsze 2056vk , swietnie wstawalo i pasowalo p&p.


Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

zmiana na wieksze turbo

Post autor: wesol » pt paź 23, 2015 20:57

Tak Fiodor jest i unas na golfie. Znamy sie i widziale jego arsenal w Gdansku. Tak ma dobre takie turbiny i dopracowane tez polecam. Chyba wszystkie GTB sa sterowane serwomotorem. Z tym ze taka przeróbka nie jest jakas mega trudna. bez przesady. Tak wstaja tak jak pisalem bardzo fajnie. Wstawanie GTB2056 mam takie jak serie auta z ASZ czy ARL.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
-michau-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1013
Rejestracja: ndz paź 20, 2013 23:22
Lokalizacja: mazowieckie

zmiana na wieksze turbo

Post autor: -michau- » pt paź 23, 2015 22:19

tak już jestem po rozmowie z nim, 200 zł różnicy między 1756 a 2056,

może nie jest tanio, ale ma dobrą renomę więc po ogarnięciu tematu, na początek fmic, pewnie zdecyduje się na którąś loszkę od niego :)

po 2 pchnę ori turbo arl i elementy dolotu, zawsze coś grosza wróci


GTB... :satan:

Awatar użytkownika
-michau-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1013
Rejestracja: ndz paź 20, 2013 23:22
Lokalizacja: mazowieckie

zmiana na wieksze turbo

Post autor: -michau- » ndz paź 25, 2015 12:40

mam takie pytanie,
jakiego łącznika silikonowego użyć, żeby połączyć wyjście od turbo arl z kwasówką 50,8 mm, zamiast tego ori czerwonego węża


GTB... :satan:

Awatar użytkownika
palio
_
_
Posty: 2897
Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
Auto: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0
Kontakt:

zmiana na wieksze turbo

Post autor: palio » wt lis 10, 2015 09:42

Panowie proszę trzymać się tematu. Temat dotyczy turbosprężarek a nie pompowtrysków.



pomocnik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt lis 06, 2015 01:30

zmiana na wieksze turbo

Post autor: pomocnik » czw lis 19, 2015 18:26

Pany, czy ori dolot z asza/arla (alu) podejdzie pod gtb17 do vp'ka p&p, czy trzeba przerabiać (słyszałem różne wersje)?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

zmiana na wieksze turbo

Post autor: wesol » czw lis 19, 2015 19:47

ciort wie ale wydaje mi sie ze nie podejdzie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

zmiana na wieksze turbo

Post autor: spawacz » sob lis 21, 2015 10:09

nie podejdzie p&p , ale po niewielkich przerobkach tak.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

zmiana na wieksze turbo

Post autor: wesol » sob lis 21, 2015 17:53

Ja u siebie odcialem ten kawalek co w oryginale nachodzi na muszle. Nalozylem kawalek rury takiej dolotowej jak idzie do IC i pasowalu mnie i na ta rure plastikowa i na muszle zimną. Opaski dalem i po sprawie. Tle z eja mam GTB2056 i nei wiem czy tam czasem nie jest wieksza ta muszla a przynajmniej ta czesc wlotowa powietrza.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
-michau-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1013
Rejestracja: ndz paź 20, 2013 23:22
Lokalizacja: mazowieckie

zmiana na wieksze turbo

Post autor: -michau- » wt gru 15, 2015 11:42

Myśląc przyszłościowo, jakbym chciał na wiosnę włożyć gtb do mojego arl'a, to zostawić fmic który jest 550x180x65 czy zrobić podmiankę na 550x230x65?


GTB... :satan:

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

zmiana na wieksze turbo

Post autor: wesol » wt gru 15, 2015 12:25

Jeśli nie celujesz w300 koni to zostaw.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
-michau-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1013
Rejestracja: ndz paź 20, 2013 23:22
Lokalizacja: mazowieckie

zmiana na wieksze turbo

Post autor: -michau- » wt gru 15, 2015 12:27

wesol, dzięki :pub: okolice 230/450 wystarczy.


GTB... :satan:

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

zmiana na wieksze turbo

Post autor: wesol » wt gru 15, 2015 18:21

Samo to ze frontowy juz duzo daje no i to ze nie jest maly. Gotowac sie nie bedzie. Taki wynik mozliwy do osiagniecia na GTB17 pod warunkiem z epompki zdorwe masz ale to juz zadkosc.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości