Strona 5 z 9

: śr gru 10, 2008 17:59
autor: maćkowiak
Rapix, Zgodzę się z tobą kolego a dodam jeszcze wydaje mi się że MK2 to najbardziej udane z wszystkich golfów i na zawsze zostanie autem kultowym

: czw gru 11, 2008 00:58
autor: fasd
Rapix pisze:mało tego MK II miało/ma lepsze blachy...
od 3 to napewno miala lepsze ale to dlaczego jezdzicie trojkami a nie dwojkami bo to juz stare autka i zeby miec dobra 2 to trzeba miec $$$ zeby ja dobrze zrobic!!

: czw gru 11, 2008 09:12
autor: Rapix
Ja np. jeżdżę trójką bo bardzo mi się nie podoba środek w II :bajer: Ale to już takie szukanie dziury w całym... Po prostu kupiłem MK III zacząłem modzić, a teraz już mi szkoda się go pozbywać....

: pt gru 12, 2008 20:15
autor: sagon
To fakt,ze dwójeczka ma lepsze blachy,punkt dla niej,ale takiej dechy jak ma trójka nie ma i nie bedzie miał już zaden golf.

: pt gru 12, 2008 20:19
autor: To_mas
sagon pisze:ale takiej dechy jak ma trójka nie ma i nie bedzie miał już zaden golf.
a co za problem przełożyć deske z mk3 do mk2 :P
poza tym jakoś wole miękką deske z mk2.

: pt gru 12, 2008 21:31
autor: sagon
Mk3 tez ma miekką deske.A taka przekładka to juz nie to samo.Chociaż na allegro jest taka dwójeczka. Efekt fajny ale ja i tak wolę oryginał.

: sob gru 27, 2008 16:30
autor: fasd
a więc tak bylem dzisiaj z kumplem u rob-a555 troszke oswiecił go, zmierzylismy gofrA wyszlo na 128 km i 290 Nm okazalo sie ze byl tylko lekki i bezpieczny program :) ale z suchy juz jest umowiony na wymiane wtrysków na poczatek nowego roku i zobaczymy co dalej napewno to niebedzie koniec :) modów. do tego bardzo milo wyglada wykresik :)

ja natomiast dowiedzialem sie paru istotnych wiadomosci na temat mojego wiosennego zakupu wiem co chce kupic z jakim silnikiem i co chce osiagnac :) takze na wiosne napewno bedzie juz mk4 :) i bede wiedzial co robic i u kogo :)

a przy okazji przyjechal brat suchego swoim nowym audi z ajm i 115 koniami na pokladzie i dowiedzielismy sie ze ma on 148 km i 390 niutkow ale za to tylko miedzy 2300 a ok 3100 obrotów/min :)

: sob gru 27, 2008 16:34
autor: manek271
fasd pisze:bede wiedzial co robic i u kogo :)
:chytry: :chytry: :chytry: :chytry:

: sob gru 27, 2008 16:51
autor: sagon
148 koni i 390 niutow???....Jeszcze nie widzialem takiego polaczenia.I to wszystko na seryjnych...???

: sob gru 27, 2008 17:01
autor: fasd
sagon pisze:148 koni i 390 niutow???....Jeszcze nie widzialem takiego polaczenia.I to wszystko na seryjnych...???

to jest AJM na pompowtryskach :P wiec tak wyszlo jak nie wierzysz to wkleje wykresy i mk3 i a4 tej co mowisz ze niewidziales :P

: sob gru 27, 2008 17:56
autor: sagon
To ze mozna zrobic 148 koni z AJM-a to wiem.Ale taki moment to robia z arl-a.Stad moje zdziwienie.Seryjna turbina nie jest w stanie tyle nadmuchac,pompki tez sa slabsze. Mozesz wkleic te wykresy.Chetnie obejzę.

: sob gru 27, 2008 18:30
autor: fasd
wkleje wkleje tylko od chlopakow wezme

: sob gru 27, 2008 19:31
autor: MZiobro
sagon pisze:148 koni i 390 niutow???
u mnie po założeniu 216 i turbo AWX w 1Z też tyle hamownia pokazała....jednak lysy zjechał z momentem do normalnych wartości...

: sob gru 27, 2008 20:35
autor: sagon
[quote="MZiobro"]u mnie po założeniu 216 i turbo AWX w 1Z też tyle hamownia pokazała....jednak lysy zjechał z momentem do normalnych wartości... Nie wiem dlaczego ale nie moge jakos uwierzyc w te wysokie wartosci momentu.Moc jest jak najbardziej realna,w obu przypadkach.390 niutow w 1Z po 216-ach to bardzo ladny wynik.To az nie moge sie doczekac co wypluje moj afn na pompie 10-tce(1Z z tego co wiem ma 9-tke chyba,ze miales zalozona wieksza),216-tkach,turbinie awx-arl,zmienionych dolotach(i do turbiny i do glowicy) i FMIC-u i ogarnieciu tego wszystkiego softem.400 jak nic.Teraz po dodaniu 216-tek (oczywiscie wczesniej byl soft)mam okolo 160@345.Mowie okolo bo hamowany byl na VNT 15 i seryjnych dolotach,a teraz siedzi hybryda. Gosc u ktorego robilem softa po tych wszystkich modach wycisnie jakies 360-370 niutow jezeli chce miec ladny plaski wykres.Wiec WYBACZCIE ale te 390 niutkow jest dla mnie nie do osiagniecia.