Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » wt gru 16, 2008 12:16

_mumin_ pisze:
Szumal pisze:W roverach sdi 105 ps są pompy boscha VP 37 i one ponoc tez mają tloczki 11mm.
Haaa :chytry: to może kolega wsadzi tłoczek z głowiczką z pompy z ROVER'a i sprawdzi czy działa a potem pisze na forum :jezor:

Powiem jedno .... jeśli ktoś chce mieć wydajną pompę musi szukać ori 11mm z Vaga koniec kropka.

Ale ja niegdzie nie napisalem ze da sie to przelozyc - nie mam pojecia czy jest to wykonalne. Ale skoro koledzy kombinuja z pompami vp37 z innch samochodow to podsunalem pomysl i temat do dalszej dyskusji :)
Ostatnio zmieniony wt gru 16, 2008 12:16 przez Szumal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt gru 16, 2008 12:24

sagon, w nadarzynie robią przeróbke na profesjonalnie regenerowanej głowiczce z pompy 11mm boscha z DTI - koszty około 1000 PLN w tym robią cały przegląd pompy

można jeszcze załozyć 12mm z pompy od transita :P



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt gru 16, 2008 15:24

Z muminem mamy duze doswaidczenie w pompach, testowailismy rozne kombinacje, glowiczki dti z falami 110, glowiczki 11VW z falami 110, ogolnie kilkanascie(dziesiat) kombinacji, powiem jedno: glowiczki z dti dosyc znacznie sie roznia z glowiczkami VW, oraz daja duzo mniej mocy, glowiczki rovera nie da sie przelozyc do pompy VW, sprawdzone.

Fala w dti jest znacznie inna iz w VW.

[ Dodano: 16 Gru 2008 14:25 ]
Z 12 mm tez probowalismy ale nie wyszlo :P


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » wt gru 16, 2008 15:34

hehe, :bajer: a Daro ma zdolności składania takich pomp ;)



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt gru 16, 2008 15:37

Rapix, sam widziales :bigok:


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt gru 16, 2008 15:41

Dario84 pisze:glowiczki z dti dosyc znacznie sie roznia z glowiczkami VW, oraz daja duzo mniej mocy
a ile taka głowiczka z DTI wyda z 216 - bedzie 180KM ?

albo o ile mniej mocy daje niż głowiczka 11mm z pompy do VAGowskiego silnika ?

zakładając że fala zostaje oryginalna z pompy ASV ?



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt gru 16, 2008 15:50

cowboy pisze:a ile taka głowiczka z DTI wyda z 216 - bedzie 180KM ?
Watpie

[ Dodano: 16 Gru 2008 14:50 ]
Zeby dac 180KM z 216 potrzeba dobrej pompy 11


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » wt gru 16, 2008 17:05

Cowboy wyslij mi na PW namiary do tego Nadarzyna.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr gru 17, 2008 11:17

Cowboy wyslij mi na PW namiary do tego Nadarzyna.
hehe

wpisz w forumową wyszukiwarke Bogdan Podkowiński i daj opcję wyszukaj jako posty

tyle że juz nie ma warsztatu przy Granicznej tylko jak sie jedzie z Nadarzyna na Pruszków obok warsztatu Chojnackiego, koło reklamy Castrola trza skręcic w uliczke - nie pamietam nazwy teraz

uwaga: cieżko sie czasem dodzwonić i przygotuj sie na długi termin :)



Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » śr gru 17, 2008 11:48

chyba najbardziej znany pompiarz w powiacie. wiekszosc zakladow ktora mowi ze robi pompy i takie tam to tylko wymontowuja podzespoly i zawoża do slynnego Pana z nadarzyna :D



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr gru 17, 2008 14:40

Jak by ktos chcial przerobic swoja pompe 10mm na 11mm to moge zrobic bez problemu :bigok: , jak cos to tez oferuje swoje uslugi w zakresie remontow pomp itp.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr gru 17, 2008 14:49

Szumal pisze:chyba najbardziej znany pompiarz w powiacie
no podobno :)


ale teraz ma super warunki, nowa siedziba robi mega wrażenie, stanowisko na kila aut, kilka pomieszczeń ze stanowsiakmi do testowania pomp... full wypas , oswietlenie, wyciągi, bajery rowery - nowiutkie budynki i w ogóle teraz jest pełna profeska
Szumal pisze:wiekszosc zakladow ktora mowi ze robi pompy i takie tam to tylko wymontowuja podzespoly i zawoża do slynnego Pana z nadarzyna :D
heh tego nie wiedziałem :P



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » wt mar 03, 2009 08:22

Niedługo będzie u mnie ori 11 i mam pytanko czy jak bym kupił łoze od pomp z nowszych VP czy je przykręce czy lepiej roztoczyc to co jest
2 pytanko czy przewody wysokiego cisnienia będą pasowały czy trzeba bedzie kombinowac???



Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » wt mar 03, 2009 11:33

Jeśli roztoczysz swoją łapę to przewody wysokiego ciśnienia będą pasować.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości