Strona 40 z 60

Re: Katalizator out

: wt kwie 24, 2012 14:15
autor: RUMBA
piori pisze:Ja akurat szukałem w zakończonych po tym pierwszym numerze i znalazłem np.
http://allegro.pl/katalizator-1-9-tdi-a ... 59283.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/katalizator-vw-golf-1 ... 38777.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/katalizator-vw-audi-s ... 04750.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pierwszy numer identyczny, też DD, ale rzeczywiście potem się różni numer więc pewnie macie rację :pub:
Ceny piękne :grin: Ale te wszystkie z linków są z silników PD i są trochę większe i faktycznie numeracja na pierwszy rzut oka się różni. Na allegro widziałem nawet z PD na kup teraz za 700 i nikt nie rusza więc wyższa cena musiałaby być już hitem :grin: Ogólnie rzecz biorąc to normalnie wystawił bym go na dwa tygodnie i czekał na przebieg aukcji jednak pod koniec miesiąca wyjeżdżam za granicę więc zastanawiałem się czy w ogóle jest sens go wystawiać, ale wszystko udało się lepiej niż tego oczekiwałem :food:

Katalizator out

: wt kwie 24, 2012 15:53
autor: bocian19
Shmatan pisze:bocian19, a przepisy dla Belgii czytałeś?
Czytalem i przechodzi jesli jest "bez" kata tzn najlepiej aby puszka zostala
Wiec chce wybic tylko wnetrznosci a nie wiem czy to ide potem sprzedac??

Re: Katalizator out

: wt kwie 24, 2012 16:41
autor: RUMBA
Czytalem i przechodzi jesli jest "bez" kata tzn najlepiej aby puszka zostala
Wiec chce wybic tylko wnetrznosci a nie wiem czy to ide potem sprzedac??
Owszem, idzie to sprzedać w tym, że za marne grosze już. Kumpel kiedyś z Audi B4 TDI sprzedał bebechy z kata to na licytacji poszły za jakieś 40zł. Wszystko zależy pewnie od ilości tych bebechów, ale jakby nie patrzeć to nie będzie to już tak miła suma

Katalizator out

: sob kwie 28, 2012 18:27
autor: rolmik
pany to norma że po miesiącu przy mocniejszym wciśnięci gazu pojawia się dym (alh + 216 bez virusa)

Re: Katalizator out

: sob kwie 28, 2012 20:11
autor: valdeeTDI
rolmik pisze:pany to norma że po miesiącu przy mocniejszym wciśnięci gazu pojawia się dym (alh + 216 bez virusa)
zrobiło się ciepło więc pewnie dlatego

Katalizator out

: sob kwie 28, 2012 20:23
autor: rolmik
valdeeTDI, głównie rano i jak silnik nie osiągnie 90st potem znacznie mniej kopci

Katalizator out

: sob kwie 28, 2012 23:30
autor: Shmatan
rolmik, dalej mocniej wciskaj jak silnik jest zimny (90 stopni na zegarach to zwykle dopiero koło 40 na oleju) to się nie dymem będziesz przejmował

Katalizator out

: ndz kwie 29, 2012 08:14
autor: wesol
Nie przesadzaj z tym rozgrzewaniem. Nikt nie produkuje ( projektuje) aut by trzeba bylo nagrzewac go 20 km jazdą. Wystarczy jak odpalisz auto pozamykasz garaż, dom itp( jakies 3-4 minuty) i mozesz juz jechać . Owszem moze i nie odrazu ogień na tłoki a na szafie 4500 obr silnika ale 3500 jest spokojnie bezpieczne. Temp oleju az tak mocno nie odbiega od temp plynu- jest wymiennik ciepla miedzy tymi dwoma ustrojami. Temperatura robocza silnika zaczyna sie od 60 stopni- mozesz mi wierzyc bo mialem to na uczelni i według tej granicy jest tez sterowana mapa( optymalizowana) w ECM.
Większa troske o rozgrzewanie stosuje tylko zimą- rozgrzewanie jakies niecale 10 min na postoju ale wiosna to juz odpalam i po 30 sekundach jade normalnie go krecąc. Nic sie nie dzieje z autami bez obaw.

Katalizator out

: ndz kwie 29, 2012 12:12
autor: rolmik
że aż do 4500 nie kręcę go ale tak pod 3000 to czasem podejdzie zwykle to kręcę do 2400 jak zmieniam to mam po zmianie ok 1900 więc od razu turbo załączone i jest małe odejście

Katalizator out

: pn kwie 30, 2012 11:54
autor: Shmatan
wesol pisze:Temp oleju az tak mocno nie odbiega od temp plynu
A jeździłeś kolego z zegarem temp oleju? bo ja Ci napisze że odbiega i to bardzo mocno. Poza tym podobno nie powinno się grzać auta na postoju. Powyzej 2k obr bym na nierozgrzanym silniku (dla mnie rozgrzany to olej na minimum 60-70 stopni) nigdy nie wychodził, tak jak nie wychodze wtedy powyżej 0.5bar.

Katalizator out

: pn kwie 30, 2012 21:16
autor: rolmik
Shmatan, na zimnym przeważnie do 2200 kręce no chyba że mi spieszno to jak napisałem wyżej a co do temp oli to masz racje różnica między płynem a oli to ok 10st na rzecz płynu(przynajmniej ja mam tak w ciągniku)

Katalizator out

: pn kwie 30, 2012 21:37
autor: monopolowy
Shmatan, ja mam (Toledo 1L AFN). Jak temp płynu pokazuje 90 stopni to olej ma 82-84 stopnie. Kiedy wskazówka płynu na zimnym silniku zaczyna się podnosić, to temp oleju pokazuje już ok. 50 stopni. Wg mnie nie odbiega za bardzo jedno od drugiego

Katalizator out

: pt maja 04, 2012 07:05
autor: patryk173
Ja za mojego kata z ALH wzialem 650 zl u jakiegos goscia co skupuje katy :D w jezdzie nie widze roznicy, tylko slychac taki swist przy zmianie biegow, ale to mi sie akurat podoba :D

Katalizator out

: pt maja 04, 2012 09:15
autor: slaww
Ja tez tyle wziolem ze 3h wisial na allegro.Roznicy praktycznie nie ma, lekki swist.