Strona 40 z 100

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt gru 07, 2010 10:46
autor: dziubalson
a jaki zestaw kupiles -Sachsa czy inny? Podaj numer zestawu

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt gru 07, 2010 14:43
autor: makopoz
Sachs 3000 332 001 tak jak bo opisane śruby w serwisie i koło 1z od golfa 3

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr gru 08, 2010 15:55
autor: makopoz
Więc po 2 dniach użytkowania moim zdaniem jest ok, może sie coś ułożyło albo odpowietrzyło w każdym razie oprócz niepokoju mojego mechanika że zbyt nisko brało to wszytko dobrze działa lekko chodzi pedał nic nie szarpie biegi wchodzą bez problemów dzięki wszystkim za pomoc.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr gru 08, 2010 20:03
autor: dziubalson
a jak z odgłosami czy tak powyzej 2600 obrotów słychac trochę inaczej?

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pt gru 17, 2010 21:17
autor: Artur Gaska
Koledzy dziś wpadło mi w ręce koło zamachowe zdjęta z octavi I TDI ma numer 037 105 277C nie wiem czy będzie takie same jak od 1Z 037 105 273C wygląda tak samo, ale nie wiem czy jest identyczne, nie ma koła z 1Z, zeby porównać. Podpowiecie coś?

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pt gru 17, 2010 23:52
autor: Fahoo
Artur Gaska, daj foto
moze byc inna wagaale im mniej tym lepiej

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: sob gru 18, 2010 00:38
autor: Artur Gaska
dodam fotki poźniej

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: sob gru 18, 2010 09:01
autor: wesol
Fahoo pisze:Artur Gaska, daj foto
moze byc inna wagaale im mniej tym lepiej
Nie wiem czemu takie stwierdzenie ze im mniej tym lepiej. Mniejszy niuton na dole i to znacznie- trzeba silnik krecic wyzej. Zreszta liczy sie masa wirujaca niestatyczna. Inaczje mowiac zalezy gdzie ta masa jest rolozona na kole. Druga spraw jest tez fakt taki ze kiedys zaglebialem sie juz w te oznaczenia zamachow i pamietam ze troszke rozszyfrowalem co i jak. Ostatnie oznaczenie czyli ta litarka oznacza wlasnie mase kola a pewne oznacenia cyfrowe mowia jakiej srednicy jest tarcza sprzeglowa a inne jakie jest mocowanie kola do walu(rozstaw srób i liczba). Dokladnie nie pamieam ale wiem ze tak bylo- gdzies mialem na dysku katalog z opisami ale nie moge teraz znaleźć.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: sob gru 18, 2010 13:35
autor: Fahoo
wesol, juz dywagowaliśmy nad waga 2masów i 1 masów i przyjęiśmy ze lepszy lżejszy fabryczny 1mas iż fabryczny 2mas
nie mówie tam o toczonych zamachach bo to kiszkowate rozwiazanie w dieslu

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: sob gru 18, 2010 17:03
autor: --Andree--
Fahoo pisze:wesol, juz dywagowaliśmy nad waga 2masów i 1 masów i przyjęiśmy ze lepszy lżejszy fabryczny 1mas iż fabryczny 2mas
nie mówie tam o toczonych zamachach bo to kiszkowate rozwiazanie w dieslu
no tylko jaka jest granica tej masy? Od jakiej wagi jest kiszkowata a do jakiej nie.
Najrozsądniej to by było zatrudnić tokarza, autem pojechać na hamownie i staczać koło a co jakiś czas robić pomiary na hamowni. Wtedy okazało by się na jakie partie obrotów na to wpływ i konkretne przyrosty byłyby widoczne....
A do tego czasu to wszystko trochę niej jest do końca jasne...

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: sob gru 18, 2010 22:18
autor: wesol
Fahoo pisze:wesol, juz dywagowaliśmy nad waga 2masów i 1 masów i przyjęiśmy ze lepszy lżejszy fabryczny 1mas iż fabryczny 2mas
nie mówie tam o toczonych zamachach bo to kiszkowate rozwiazanie w dieslu
Tak pamietam. Myslałem ze rozchodzi sie o odelżenie jakiegos zamachu. Tak to rozumiem. Dwumas jest faktycznie ciezki i ta mase ma rozlokowana tez na zewnetrzym obwodzie ( duza masa wirujaca) i przejscie na jednomas ktory jest sporo lzejszy jest juz wystarcajacym zmneijszeniem masy. Nie wyobrazam sobie przejscia na stoczone kolo. Zamach od 1Z ma cos kolo 9 czy 9,5 kg ( musialbym zwazyc bo ma w garazu tak jak zamach od AUY) porownac mimo ze inne sprzegla sa.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz gru 19, 2010 11:29
autor: Fahoo
wesol, był tu na forum tez facet co miał paska i miał ostro stoczone koło i mówił ze wbrew opiniom sprawuje sie to u niego wyśmienicie :bigok:
Ja tam jestem nawet przeciwnikiem zabielania na tokarce bo potem moze zle trzymac
Osobiscie zawsze szukam w dobrym stanie zamachu nie zabielanego i lece go leciutko na klocku papierem

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz gru 19, 2010 20:53
autor: wesol
kazdy co dlubnie cos w aucie to bedzie chwalił takze to czy ma lepiej czy gorzej to tylko jego opinia. Co do zbielania to mam dokladnie ta sama opinie.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz gru 19, 2010 21:04
autor: m1chal
Fahoo pisze:Ja tam jestem nawet przeciwnikiem zabielania na tokarce bo potem moze zle trzymac
ja kupilem uzywane kolo jednomasowe... tak patrze w dobrym stanie, zreszta co kawałkowi żelastwa może się stać...ale jednak pojechałem delikatnie zabielić koło... przylożył sumiarke i mowi, ze nie jest idealne to koło (ja młody bez wad wzroku a gosciu w wieku 70 lat cos tam widział jeszcze z denkami na oczach :) ) a te zabielanie to są naprawde jakies cyfry po przecinku.... i co sie okazalo, kolo bylo tak jakby krzywo zjechane w poprzednim aucie... jak gosciu ustawil maszyne zeby od srodka jechala zbierać materiał do strony zewnetrznej...to w 1/3 drogi ostrze przestalo w ogole zbierac... znowu ustawil na nowo od poczatku, ciutke wiecej zeby zbieralo jeszcze i znowu w 2/3 drogi przestalo zbierać i znowu i w koncu sie udało za trzecim razem... wiec mialem juz mega rowną powierzchnię tam gdzie styka się tarcza z kołem...a uskoku pod paznokiem zadnego prawie nie czulem po tym zabielaniu w porownaniu do nietknietego materiału