no nic decyzja nalezy do Ciebie aj jezdze juz jakos ponad rok na FMIC`u i jedyne co mi sie stalo to ostatnio przy turbo rure zsadzilo, zmienilem opaske i smiga jak ta lalaSzumal pisze:no widzisz matijas - tak sie sklada ze zderzaka od r32 nie chce, a w seryjny bez mocnego wyciecia malo co wejdzie. do tego dochodzi caly dzien roboty i znaajc zycie drugi dzien poprawek - zawsze cos bedzie nieszczelne, cos gdzies bedzie uderzac ocierac, a to opaska spadnie od cisnienia. Dobrze wiem ze to wcale nie takie proste bo montowalem z kolega FMICa od ARLa w ibizie ASV i szczerze mowiac nie chcialbym tego przechodzic na swoim autku...
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
-
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Mozna w MK4 zamontowac ori FMIC z ARLa, potrzeba ori rury, ori mocowania IC do pasa, trzeba troche przyciac pas przedni tak zeby weszly rury.
IC montujemy miedzy chlodnica cieczy a klimy przesuwajac chlodnice cieczy razem z wentylatorami do tylu.
Na wiosne bede robil u siebie to zapodam foty.
P.S. Tego rozwiazania nie ma jeszcze tu w poradzie.
Pozdr
IC montujemy miedzy chlodnica cieczy a klimy przesuwajac chlodnice cieczy razem z wentylatorami do tylu.
Na wiosne bede robil u siebie to zapodam foty.
P.S. Tego rozwiazania nie ma jeszcze tu w poradzie.
Pozdr
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
- Lokalizacja: warszawa - rembertów
koledzy, mam golfa IV tdi z klimą i chciałbym wsadzić tam FMIC-a, do tej pory chciałem tego uniknąć bo kupiłem SMIC-a by Ali i liczyłem że się nada, niestety mam spryski reflektorów i coś tam jeszcze przez co cooler nie pasuje. przeczytałem cały temat i nie znalazłem odpowiedzi jaki IC wybrać żeby było najmniej cięcia.
prośba do tych co już rzeźbili w Golfie IV z klimą , żeby podpowiedzieli który IC wybrać, ewentualnie zaproponowali jakiś inny. moc docelowa do 180-190KM
1
http://www.allegro.pl/item471865797_int ... er_t5.html
2
http://www.allegro.pl/item456196657_chl ... 9_dci.html
3
http://www.allegro.pl/item464634626_ope ... ooler.html
4
http://www.allegro.pl/item469321335_int ... er_vw.html
5
http://www.allegro.pl/item463586068_bmw ... ooler.html
6
http://www.allegro.pl/item470990049_ren ... 5_rok.html
7
http://www.allegro.pl/item468974711_int ... ovano.html
8
http://www.allegro.pl/item470286468_oka ... ivaro.html
dodam, że zależy mi na seryjnym wyglądzie samochodu, oraz na tym by nie ciąć za bardzo zderzaka i by pozostał seryjny.
prośba do tych co już rzeźbili w Golfie IV z klimą , żeby podpowiedzieli który IC wybrać, ewentualnie zaproponowali jakiś inny. moc docelowa do 180-190KM
1
http://www.allegro.pl/item471865797_int ... er_t5.html
2
http://www.allegro.pl/item456196657_chl ... 9_dci.html
3
http://www.allegro.pl/item464634626_ope ... ooler.html
4
http://www.allegro.pl/item469321335_int ... er_vw.html
5
http://www.allegro.pl/item463586068_bmw ... ooler.html
6
http://www.allegro.pl/item470990049_ren ... 5_rok.html
7
http://www.allegro.pl/item468974711_int ... ovano.html
8
http://www.allegro.pl/item470286468_oka ... ivaro.html
dodam, że zależy mi na seryjnym wyglądzie samochodu, oraz na tym by nie ciąć za bardzo zderzaka i by pozostał seryjny.
Ostatnio zmieniony czw paź 30, 2008 22:56 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
odp masz post wyzej
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
nie ma w tym nic drastyczneg;) ja mam baaardzo mocno podciety i juz rok tak smigam ponad. Wszystko okdla niektorych ( w tym tez dla mnie ) podcinanie pasa pzredniego to zbyt drastyczne srodki...
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Musisz wybrac albo lekkie podciecie pasa przedniego, przesuniecie chlodnicy wody z went do przodu i zamontowanie ic z ARL, albo wymiana zderzaka na R32 i FMIC customowy.
Jest jeszcze jedno wyjscie: bardzo mocne podciecie ori zderzaka i fmic z renault megane lub czegos podobnego.
Moim zdaniem najlepsze wyjscie to IC z ARL, bo jest najbardziej wydajny.
Jest jeszcze jedno wyjscie: bardzo mocne podciecie ori zderzaka i fmic z renault megane lub czegos podobnego.
Moim zdaniem najlepsze wyjscie to IC z ARL, bo jest najbardziej wydajny.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
- Lokalizacja: warszawa - rembertów
dzięki
będę próbował tak jak mówisz, czy ktoś mógłby wkleić w tym miejscu schemat z ETKI
jak to wygląda w seri 150KM? czy IC w seri 150KM jest pomiędzy chłodnicami?
czy taki pas przedni wejdzie P&P (nie licząć rur)?
http://www.allegro.pl/item469708987_pas ... 50_km.html
ewentualnie które części potrzebuje?
wolałbym wymienić ten plastikowy pas przedni na ten z ARL(jeżeli podejdzie P&P) niż rzeźbić w seri 90km
będę próbował tak jak mówisz, czy ktoś mógłby wkleić w tym miejscu schemat z ETKI
jak to wygląda w seri 150KM? czy IC w seri 150KM jest pomiędzy chłodnicami?
czy taki pas przedni wejdzie P&P (nie licząć rur)?
http://www.allegro.pl/item469708987_pas ... 50_km.html
ewentualnie które części potrzebuje?
wolałbym wymienić ten plastikowy pas przedni na ten z ARL(jeżeli podejdzie P&P) niż rzeźbić w seri 90km
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Ja bym nie wymienial pasa bo to dodatkowy koszt ok 1-1,5k pln.
IC w ARL jest miedzy chlodnica wody a klimy.
Potrzebujesz: IC z ARL, kompletne orurowanie cisnieniowe miedzy tiurbo a ic, i ic a kolektorem, ori mocowania dolne IC.
Ten pas powinien podejsc pnp, tylko nie wiem czy klima w 90km jest taj samo jak w pd.
IC w ARL jest miedzy chlodnica wody a klimy.
Potrzebujesz: IC z ARL, kompletne orurowanie cisnieniowe miedzy tiurbo a ic, i ic a kolektorem, ori mocowania dolne IC.
Ten pas powinien podejsc pnp, tylko nie wiem czy klima w 90km jest taj samo jak w pd.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
podlacze sie pod pytanie :
mam axr po virusie i planuje wiecej mocy i moge kupic ic z orurowaniem od arl'a z tym ze od leona czy te rury podejda bez prblemu?? co jeszcze musze kupic ??
jaka moc ten IC ogarnie??
mam axr po virusie i planuje wiecej mocy i moge kupic ic z orurowaniem od arl'a z tym ze od leona czy te rury podejda bez prblemu?? co jeszcze musze kupic ??
jaka moc ten IC ogarnie??
Ostatnio zmieniony śr lis 05, 2008 21:42 przez andy_czarny, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości