Garrett GTB do TDI PD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

krystian821
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 22, 2012 01:14

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krystian821 » śr maja 16, 2012 21:02

Wg mnie ramie jest jeszcze ciut za dlugie,nie potrzebnie bawiles sie z tym wezem w oplocie na splyw-wystarczy zwykly waz olejoodporny.


Flansze wydechu pod gtb1756vk,zaslepki egr ze sali kwasoodpornej inne elementy wycinane woda,turbiny gtb1756vk gtb2260vk takze przerobione

Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Ral1n » czw maja 17, 2012 10:14

Nie chcę zakładać nowego tematu (szkoda, że nie mamy wątku: Krótkie pytania, krótkie odpowiedzi), więc zapytam tutaj bo temat dotyczy upgrade'u pod GTB:

Ilu rzędowego (lub jakich wymiarów) Mocala proponujecie założyć do ASZ na moce 250+?

Drugie pytanie dotyczy GTB2260VKLR - to jest turbo z E350 CDI Blue Efficiency tak nawiasem - nie bardzo zrozumiałem - chodzi o to, że VNT również jest łożyskowane w tym przypadku a w VK nie? NIe bardzo rozumiem, co jest łożyskowane w serii B. Sorry za laickie pytanie. :chytry: :bajer:

Pozdrawiam i dzięki.



Awatar użytkownika
MiChAoS
Forum Master
Forum Master
Posty: 1217
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: MiChAoS » czw maja 17, 2012 10:32

Gtb2260V to 3.0 tdi Q7 A6 itp



Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Ral1n » czw maja 17, 2012 10:50

Tak, tak, ale tutaj mowa o jeszcze nowszym wynalazku z MB.
http://www.superturbodiesel.com/std/Thr ... -2260-VKLR" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Dario84 » czw maja 17, 2012 12:05

Zwykłe VK nie jest na kulkach, jeśli na końcu oznaczenia jest R to oznacza że turbo jest na łożyskach kulkowych.

V- zmienna geometria
R- łożyska kulkowe
K- sterowanie elektroniczne
S- ?
Z- ?
L- ? chyba chłodzenie wodą


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Ral1n » czw maja 17, 2012 12:27

Dzięki Dario,

co do L to za pewne masz rację bo to turbo ma kanały do tego przystosowane.

A ja żyłem w świadomości, że GTB są na kulkach. :ass:



Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: grabiec » czw maja 17, 2012 13:28

to znaczy ze gtb2260vk nie jeat na kulkach ???? Czyli jest tak zlozone jak turbo od arl-a ????


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Ral1n » czw maja 17, 2012 13:32

grabiec, Będziemy musieli brać następnym razem te z symbolem R :goof: , najlepiej GT2871R. :bajer:



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Dario84 » czw maja 17, 2012 13:33

Niektóre GTB tylko są na BB, czyli te które mają R na końcu. Wszystkie od Audi są na łożyskach ślizgowych, ale powiem szczerze że dużo GTB mi się przewinęło przez ręce i ani jednej nie widziałem z wywalonym wirnikiem, czy uszkodzonymi uszczelniaczami po stronie ssącej i wydechowej.

Na zachodnim forum widziałem uszkodzoną GTB, ale ładowała 2,7 bara, wirnik strony ssącej nie wytrzymał i pękł na kilka części przy okazji demolując muszlę strony zimnej.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » czw maja 17, 2012 16:50

Dario84 pisze:Zwykłe VK nie jest na kulkach, jeśli na końcu oznaczenia jest R to oznacza że turbo jest na łożyskach kulkowych.

V- zmienna geometria
R- łożyska kulkowe
K- sterowanie elektroniczne
S- ?
Z- ?
L- ? chyba chłodzenie wodą
Ejjjjjjjj.... zepsułes zabawę. A taki piekny mit był.... kazdy z lansujacych sie na znawcow gtb nawet w tym temacie uskutecznial temat lozysk kulkowych jako zasługe wstawania turbo :los2:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: grabiec » czw maja 17, 2012 17:46

evolution pisze:
Dario84 pisze:Zwykłe VK nie jest na kulkach, jeśli na końcu oznaczenia jest R to oznacza że turbo jest na łożyskach kulkowych.

V- zmienna geometria
R- łożyska kulkowe
K- sterowanie elektroniczne
S- ?
Z- ?
L- ? chyba chłodzenie wodą
Ejjjjjjjj.... zepsułes zabawę. A taki piekny mit był.... kazdy z lansujacych sie na znawcow gtb nawet w tym temacie uskutecznial temat lozysk kulkowych jako zasługe wstawania turbo :los2:
tylko ile ludzi zyje z tym przekonaniem ze tak jest
jas tez tak myslalem a nie znam sie na tym i wiekszosc tak pisalo bo nikt mondry nic na ten temat nie napisal no ale nic trzeba cieszyc sie tym co sie ma i mam nadzieje ze nie bede go dlugo zmienial :D


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

krystian821
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 22, 2012 01:14

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krystian821 » czw maja 17, 2012 21:39

Ale odkrycie-ja w momencie kupna swojej juz o tym wiedzialem.


Flansze wydechu pod gtb1756vk,zaslepki egr ze sali kwasoodpornej inne elementy wycinane woda,turbiny gtb1756vk gtb2260vk takze przerobione

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Dario84 » pt maja 18, 2012 00:29

evolution, więcej się to nie powtórzy :-), denerwowalo mnie jak czytałem takie bzdury, jest ich więcej ale o wszystkim nie będę pisał


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

monopolowy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
Lokalizacja: Warszawa

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: monopolowy » pt maja 18, 2012 05:27

A zaczęło się chyba od tego (starszego postu z taką treścią nie znalazłem):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... h#p5042959" onclick="window.open(this.href);return false;


Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 128 gości