Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
oczywiście że nie będzie pasić konstrukcja koła to wyklucza... ,nie będzie wysprzeglać jak się będzie to dało w ogóle skręcić...a stawiam że nie
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: wt sie 11, 2009 14:24
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
VW 037 105 273C to pasuje na pewno - przeszczepiałem 2 dni temu
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: wt sie 11, 2009 14:24
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: wt sie 11, 2009 14:24
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Przy okazji może komuś potrzebny jest dwumas i docisk z ALH w bdb stanie (zero luzów)
- andrzejr2006
- Ma gadane
- Posty: 219
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
- Lokalizacja: Skierniewice
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Witam,
Panowie założyłem jednomas jakieś 3kkm, od tego czasu skrzynia zaczęła pracować o wiele głośniej niż przed zmianą, hałas jest zarówno podczas jazdy szczególnie przy przyspieszaniu jak i na postoju, hałas pomniejsza się w nie wielkim stopniu po przejechaniu około 20 km. tzn. gdy samochód już zupełnie się rozgrzeje. Myślałem że może się unormuje ale nic z tego. Jest ktoś w stanie mi wytłumaczyć czemu tak się dzieje i co z tym zrobić?
Tak po za tym jestem zadowolony ze zmiany.
Panowie założyłem jednomas jakieś 3kkm, od tego czasu skrzynia zaczęła pracować o wiele głośniej niż przed zmianą, hałas jest zarówno podczas jazdy szczególnie przy przyspieszaniu jak i na postoju, hałas pomniejsza się w nie wielkim stopniu po przejechaniu około 20 km. tzn. gdy samochód już zupełnie się rozgrzeje. Myślałem że może się unormuje ale nic z tego. Jest ktoś w stanie mi wytłumaczyć czemu tak się dzieje i co z tym zrobić?
Tak po za tym jestem zadowolony ze zmiany.
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
trzeba dać głośniej radio i olać to... niestety to jest właśnie jeden z minusów przejścia na sztywne koło a przyczyna tego jest taka że sztywne koło nie ma tzw "luzu jałowego" gdzie w dwumasie jest i nie szarpie tak bebechami w skrzyni (synchronizatorami ) i przez to jest cicho... niestety coś kosztem czegoś...
- andrzejr2006
- Ma gadane
- Posty: 219
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
- Lokalizacja: Skierniewice
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
to kiepawo bo jest na prawdę głośno, chyba będę miał okazję posłuchać skrzyni/sprzęgła w innym samochodzie z jednomasem, zobaczymy, bo mam podejrzenie że łożyska wałka sprzęgłowego nie czują się za dobrze i to jest powodemGMS pisze:niestety to jest właśnie jeden z minusów przejścia na sztywne koło
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: wt sie 11, 2009 14:24
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Ja włożyłem zestaw Sachsa 3000 332 001 jak już mowiłem 3 dni temu wszystko śmiga aż miło cały zestaw za coś koło 380 zeta. Z tego co doszedłem po numerach docisk w tym zestawie taki sam jak do VR6. Jest naprawdę gruby i porządny w porównaniu do tego z ALH to gigant.
Apropos tego co napisał wesol tam w tarczy też wystaje z jednej strony tłumik drgań na oko wygląda tak samo a działa jak mażenie
a zestaw kupiłem na e-autoparts.pl tylko zaznaczyłem im ze wszystkie części muszą być Sachsa - i były.
Apropos tego co napisał wesol tam w tarczy też wystaje z jednej strony tłumik drgań na oko wygląda tak samo a działa jak mażenie
a zestaw kupiłem na e-autoparts.pl tylko zaznaczyłem im ze wszystkie części muszą być Sachsa - i były.
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
dziubalson, miaes jakis rabat?
tarcza a dokładnie obudowa tłumika drgan była metalowa surowa czy malowana?
tarcza a dokładnie obudowa tłumika drgan była metalowa surowa czy malowana?
- andrzejr2006
- Ma gadane
- Posty: 219
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
- Lokalizacja: Skierniewice
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
tak, o przedni lub tylnym...Fahoo pisze:andrzejr2006,mówisz o łozysku w skrzynce?
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
a wcześniej przed zmiana sprzęgła na jednomas miałeś niepokojące dźwięki ?? uszkodzone łożyska dają znać już wcześniej, ja miałem uszkodzone jedno na wałku głównym zaczęło się to od delikatnego gwizdania pod obciążeniem które się nasilało w pewnym momencie było tak głośnie że nie było wyjścia trzeba było stanąć i zrobić... cała sytuacja działa się od pierwszych objawów do momentu naprawy gdzie był już straszny hałas to kilkanaście tyś km, nie było to z dnia na dzień, chociaż każdy przypadek jest inny...
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: wt sie 11, 2009 14:24
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Fahoo nie mam zadnego rabatu powiedzmy ze kupiłem "prosto z ulicy", a co do tarczy a raczej obudowy tłumika to była chyba malowana jakiś taki grafitowy matowy kolor.Z tego co pamiętam na całym zestawie były napisy Sachs i numery seryjne wybite a nie malowane teraz jak mam przed sobą zestaw zdjęty to oznaczenia są naniesione w ten sam sposób
Powiem szczerze że naprawde wyglądało na oryginalne
Powiem szczerze że naprawde wyglądało na oryginalne
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
za ten hajs i z twoim opisem to regenerowane dostałes ...chyba ze sa 2 fabryki sachsa?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości