Strona 37 z 93

: czw kwie 26, 2007 19:31
autor: mikolo
Nie moge tego znalezc, w ktore piny wpina sie przy kostce 10 pinowej??

: pt kwie 27, 2007 08:48
autor: miazga
Podłączyłem potencjometr 1k i ustawilem na okolo 400 ohm. Efekt wyraznie odczuwalny. 0-300m ze startu wspolnego golf IV 1,6 105 km nie mial szans :hmm: . Tylko ze strasznie mi kopcil. Troche sie boje o silnik wiec go wypialem, ale wg. mnie to ze 20km mu przybylo:D :bigok:

: pt kwie 27, 2007 09:03
autor: olek256
miazga pisze:to ze 20km mu przybylo
mi hamowania pokazala 109KM i 278Nm, czyli 22KM wiecej(seria mi pokazala 87 :( ). Niedlugo zalacze wykres..... :bigok:

: pt kwie 27, 2007 11:02
autor: Gitner
olek256 pisze:
miazga pisze:to ze 20km mu przybylo
mi hamowania pokazala 109KM i 278Nm, czyli 22KM wiecej(seria mi pokazala 87 :( ). Niedlugo zalacze wykres..... :bigok:
Masz katalizator? Jesli tak to go wywal a odzyskasz co utracone ;)

Pozdro
Gitner

: pt kwie 27, 2007 13:27
autor: jacekr
mikolo pisze:Nie moge tego znalezc, w ktore piny wpina sie przy kostce 10 pinowej??
Tak samo używasz pinów 2 i 3 :bigok:

[ Dodano: 27 Kwi 2007 13:37 ]
miazga pisze:Podłączyłem potencjometr 1k i ustawilem na okolo 400 ohm. Efekt wyraznie odczuwalny. 0-300m ze startu wspolnego golf IV 1,6 105 km nie mial szans :hmm: . Tylko ze strasznie mi kopcil. Troche sie boje o silnik wiec go wypialem, ale wg. mnie to ze 20km mu przybylo:D :bigok:
Nie masz co obawiać sie o silnik. Ale polecam byś zastosował wyłącznik i używał rezystora do wyprzedzania i zabaw na krótkich odcinkach. To że kopci to norma , przecież silnik musi spalić większą dawkę paliwa. Mając potencjometr warto skorygować ustawienia między 390 a 420 ohm sprawdzając kiedy mniej kopci i czy silnik nie "galopuje". Każdy motor inaczej reaguje. Przejechałem już 2500 km i nie wyobrażam sobie wyprzedzania bez rezystora.U mnie potencjometr ustawiłem po kilku próbach na 410 ohm. :grin: :grin:

[ Dodano: 27 Kwi 2007 13:45 ]
mikolo pisze:Nie moge tego znalezc, w ktore piny wpina sie przy kostce 10 pinowej??
tak samo będzie przy 10-ciu pinach opis pin€w jest z boku wtyczki

: pt kwie 27, 2007 13:54
autor: damcio151
miazga pisze:Podłączyłem potencjometr 1k i ustawilem na okolo 400 ohm. Efekt wyraznie odczuwalny. 0-300m ze startu wspolnego golf IV 1,6 105 km nie mial szans :hmm: . Tylko ze strasznie mi kopcil. Troche sie boje o silnik wiec go wypialem, ale wg. mnie to ze 20km mu przybylo:D :bigok:
daj większy opornik , małą chmurkę może puścić , ale bez przesady....

: pt kwie 27, 2007 17:02
autor: olek256
Gitner pisze:Masz katalizator? Jesli tak to go wywal a odzyskasz co utracone
tak mam...tylko nie wiem czy ceramiczny czy inny...podobno moge to sproszkowac i sprzedac na zlomie. Tylko nie wiem jaki jest srodek.
Mam do wyboru albo wstawic stary pusty albo cos takiego:
http://moto.allegro.pl/item186641583_st ... ocja_.html
czy to dobry pomysl?
damcio151 pisze:małą chmurkę może puścić , ale bez przesady....
hehe, mi podczas hamowania przy 4k obr fajnie zadymilo...A w trakcie jazdy na codzien nic nie zauwazam wiec jest git :bigok:

W dalekiej przyszlosci zamierzam wstawic FMIC:
http://moto.allegro.pl/item185712061_fo ... ooler.html
lub od sharana....ale to jak bede mial kase :D

: pt kwie 27, 2007 17:05
autor: miazga
daj większy opornik , małą chmurkę może puścić , ale bez przesady...
.
No wlasnie a nie mialem wtedy miernika zeby to ustawic. Zrobie sobie teraz na wlacznik w kabinie i ustawie zeby nie dymil :bajer:

: pt kwie 27, 2007 17:10
autor: damcio151
olek256 pisze:lub od sharana....ale to jak bede mial kase :D
lepiej trochę uzbieraj i zapodaj mu virusa :bigok:

: pt kwie 27, 2007 20:23
autor: Gitner
olek256 pisze:
Gitner pisze:Masz katalizator? Jesli tak to go wywal a odzyskasz co utracone
tak mam...tylko nie wiem czy ceramiczny czy inny...podobno moge to sproszkowac i sprzedac na zlomie. Tylko nie wiem jaki jest srodek. Mam do wyboru albo wstawic stary pusty albo cos takiego (ciach) czy to dobry pomysl?
Wywalasz srodek i zakladasz z powrotem pusty kat, lub wspawujesz w niego rure, lub sprzedajesz caly kat i wstawiasz rurke.. daruj sobie jakakolwiek strumienice !!!

Pozdro
Gitner

: pt kwie 27, 2007 20:44
autor: olek256
Gitner, to wszystko zalezy od tego co jest w srodku... chyba nie skupuja ceramiki na zlomie...? Wogole to mialem albo do wyboru pusty kat albo to z allegro.Chyba wybiore opcje z pustym katem.
Gitner pisze:daruj sobie jakakolwiek strumienice !!!
czy ona jest zla(powoduje skutki uboczne) czy po prostu nieoplacalna?


Kto mi powie jaki jest srodek kata w 1Z ?

: pt kwie 27, 2007 21:24
autor: mikolo
olek256 pisze:Kto mi powie jaki jest srodek kata w 1Z ?
Chyba ceramiczny bo mi sie zapchal troche i mialem wibracje chyba od tego. Mam go w garazu calego. W jego miejsce wstawilem strumienice zeby na przegladzie sie nie czepiali a zeby w razie czego wstawic kata spowrotem. Wydaje mi sie ze ze strymienica auto stalo sie bardziej elastyczne, turbinka rozkreca sie troche nizej, ale to moze byc subiektywne odczucie. Jednego jestem pewny wkoncu w przedziale 120-130 nie wpada mi w rezonans :P:P:P

[ Dodano: 27 Kwi 2007 21:25 ]
Zagladalem do srodka i wyglada na ceramiczny na 90 % jak cos to moge fote walnac.

: pt kwie 27, 2007 22:36
autor: Ceglarz
damcio151, Popieram Cie w pełni. Ja też próbowałem rezystorka i było super, Dziś otrzymalem na 10 dni na testy komp z lekkim wiruskiem, i moge powiedzieć że jest całkiem inna sprawa np na resytorku zbiera sie juz od 1600rpm a na wirusie jak ma 2000rpm to jest nagły strzał i tak ma do konca. Starszy ma wiruska z inna charakterystyka w pasku B4 i tam sie zbiera od 1600rpm. Wg mnie wiruys to lepsze rozwiązanie.

: pt kwie 27, 2007 22:47
autor: damcio151
Ceglarz pisze:Wg mnie wiruys to lepsze rozwiązanie.
fakt nie ma porównania :)