: czw kwie 26, 2007 19:31
Nie moge tego znalezc, w ktore piny wpina sie przy kostce 10 pinowej??
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
mi hamowania pokazala 109KM i 278Nm, czyli 22KM wiecej(seria mi pokazala 87 ). Niedlugo zalacze wykres.....miazga pisze:to ze 20km mu przybylo
Masz katalizator? Jesli tak to go wywal a odzyskasz co utraconeolek256 pisze:mi hamowania pokazala 109KM i 278Nm, czyli 22KM wiecej(seria mi pokazala 87 ). Niedlugo zalacze wykres.....miazga pisze:to ze 20km mu przybylo
Tak samo używasz pinów 2 i 3mikolo pisze:Nie moge tego znalezc, w ktore piny wpina sie przy kostce 10 pinowej??
Nie masz co obawiać sie o silnik. Ale polecam byś zastosował wyłącznik i używał rezystora do wyprzedzania i zabaw na krótkich odcinkach. To że kopci to norma , przecież silnik musi spalić większą dawkę paliwa. Mając potencjometr warto skorygować ustawienia między 390 a 420 ohm sprawdzając kiedy mniej kopci i czy silnik nie "galopuje". Każdy motor inaczej reaguje. Przejechałem już 2500 km i nie wyobrażam sobie wyprzedzania bez rezystora.U mnie potencjometr ustawiłem po kilku próbach na 410 ohm.miazga pisze:Podłączyłem potencjometr 1k i ustawilem na okolo 400 ohm. Efekt wyraznie odczuwalny. 0-300m ze startu wspolnego golf IV 1,6 105 km nie mial szans . Tylko ze strasznie mi kopcil. Troche sie boje o silnik wiec go wypialem, ale wg. mnie to ze 20km mu przybylo:D
tak samo będzie przy 10-ciu pinach opis pin€w jest z boku wtyczkimikolo pisze:Nie moge tego znalezc, w ktore piny wpina sie przy kostce 10 pinowej??
daj większy opornik , małą chmurkę może puścić , ale bez przesady....miazga pisze:Podłączyłem potencjometr 1k i ustawilem na okolo 400 ohm. Efekt wyraznie odczuwalny. 0-300m ze startu wspolnego golf IV 1,6 105 km nie mial szans . Tylko ze strasznie mi kopcil. Troche sie boje o silnik wiec go wypialem, ale wg. mnie to ze 20km mu przybylo:D
tak mam...tylko nie wiem czy ceramiczny czy inny...podobno moge to sproszkowac i sprzedac na zlomie. Tylko nie wiem jaki jest srodek.Gitner pisze:Masz katalizator? Jesli tak to go wywal a odzyskasz co utracone
hehe, mi podczas hamowania przy 4k obr fajnie zadymilo...A w trakcie jazdy na codzien nic nie zauwazam wiec jest gitdamcio151 pisze:małą chmurkę może puścić , ale bez przesady....
No wlasnie a nie mialem wtedy miernika zeby to ustawic. Zrobie sobie teraz na wlacznik w kabinie i ustawie zeby nie dymil.daj większy opornik , małą chmurkę może puścić , ale bez przesady...
lepiej trochę uzbieraj i zapodaj mu virusaolek256 pisze:lub od sharana....ale to jak bede mial kase
Wywalasz srodek i zakladasz z powrotem pusty kat, lub wspawujesz w niego rure, lub sprzedajesz caly kat i wstawiasz rurke.. daruj sobie jakakolwiek strumienice !!!olek256 pisze:tak mam...tylko nie wiem czy ceramiczny czy inny...podobno moge to sproszkowac i sprzedac na zlomie. Tylko nie wiem jaki jest srodek. Mam do wyboru albo wstawic stary pusty albo cos takiego (ciach) czy to dobry pomysl?Gitner pisze:Masz katalizator? Jesli tak to go wywal a odzyskasz co utracone
czy ona jest zla(powoduje skutki uboczne) czy po prostu nieoplacalna?Gitner pisze:daruj sobie jakakolwiek strumienice !!!
Chyba ceramiczny bo mi sie zapchal troche i mialem wibracje chyba od tego. Mam go w garazu calego. W jego miejsce wstawilem strumienice zeby na przegladzie sie nie czepiali a zeby w razie czego wstawic kata spowrotem. Wydaje mi sie ze ze strymienica auto stalo sie bardziej elastyczne, turbinka rozkreca sie troche nizej, ale to moze byc subiektywne odczucie. Jednego jestem pewny wkoncu w przedziale 120-130 nie wpada mi w rezonans :P:Polek256 pisze:Kto mi powie jaki jest srodek kata w 1Z ?
fakt nie ma porównaniaCeglarz pisze:Wg mnie wiruys to lepsze rozwiązanie.