Strona 37 z 52

Garrett GTB do TDI PD

: pt maja 11, 2012 21:22
autor: fasd
krystian821 a powiedz mi dzwigienke spawałes na turbinie czy da rade ja jakos zdjąc? czy niema potrzeby zeby ja sciagac do spawania?

Garrett GTB do TDI PD

: pt maja 11, 2012 21:44
autor: krystian821
Ogarnial mi to znajomy ale trzeba to spawac na turbinie bo one sa nitowane na stale,zeby zalozyc inna zeszlifowujesz nit,wybijasz stara dzwigienke zakladasz nowa cykarz spawarka i gitara,ustaw sobie tylko dobrze kierownice wzgledem dzwigienki,bo zauwaz jak ori jest przesunieta w gore ,ta krotsza sobie dasz prawie calkiem w dol (na zamknietych kierownicach)zeby zalozyc ogranicznik,w tym tygodniu bede zmienial na krotsza to postaram sie pstryknac fotki jak to wyszlo.

Garrett GTB do TDI PD

: pt maja 11, 2012 22:38
autor: 7agan
Panowie pozwólcie że podepnę się pod ten ciekawy temat.
Kupiłem GTB1756VK celem montażu w moim aucie A6 AWX.

Obrazek

Turbina po przykręceniu leży po skosie. Na dzień dobry widać że muszę przerobić zasilanie i odpływ oleju. Trzeba też przespawać wydech. Mam też dylemat czy grucha się zmieści.
Czy ktoś ze speców może mi powiedzieć czy idę w dobrym kierunku?

Garrett GTB do TDI PD

: pt maja 11, 2012 22:52
autor: krystian821
musisz dobrze rozwiercic dziury i nawiercic jedna nowa j nagwintowac w kolektore rozwiercic dziure izlapac to sruba imbusowa (chodzi o ta srube na gorze co widac na twoim zdjeciu) wtedy bedzie prosto,u mnie tak to wyglada Obrazek
zasilania nie przerabiasz-da sie to odpowiednio dogiac,na splywie rozcinasz rurke i przedluzasz sobie wezem olejoodpornym na opaskach,grucha sie miesci-u mnie w a4 jest tyle samo miejsca wchodzi na styk ok 1 cm od podluznicy
Obrazek

Garrett GTB do TDI PD

: pt maja 11, 2012 23:40
autor: 7agan
Właśnie tak mam zrobione jak pokazałeś. Mam nawiercony i nagwintowany dodatkowy otwór ze szpilką. Mam też powiększone te dwa pozostałe otwory. Może nie aż w takim stopniu jak twoje i może tutaj jest problem.
Dzięki za info.

Re: Garrett GTB do TDI PD

: sob maja 12, 2012 00:03
autor: grabiec
krystian821 pisze:Jest tak jak mowisz wystarczy przespawac ta dzwigienke i kierownice beda chodzily w calym zakresie,musi byc sporo krotsza,a mocowanie gruszki to nie problem,ja np przykrecilem ja do strony zimnej calkiem odwrotnie niz ori i jest dobrze.tutaj jeszce na ciut za dlugiej dzwigience-obecnie zmieniam na taka z turbo awx/avf
Obrazek
ze sie tak spytam na jednej srobce masz przykrecona gruche czy na 2 bo ja jak mialem w ARL na 1 to za cholere nie szlo tego wysterowac bo sie przestawial kat ciagniecia no i byly tego efekty urwana srobka pozniej 2 i przestawila sie ciepla strona wzgledem zimnej i po wirniku :D ale to byl powod zeby zalozyc GTB2260VK no i jest gitara :D

Garrett GTB do TDI PD

: sob maja 12, 2012 09:33
autor: krystian821
Jest przykrecone na 1 srubke ale z tylu zapiera sie o 2 i nie ma mozliwosci przestawienia sie zreszta z logow wynika ze jest wszystko ok,jak ci sie te srubki urwaly ze ci sie poprzestawialo?musiales miec chyba nieposkrecane turbo

Re: Garrett GTB do TDI PD

: sob maja 12, 2012 17:34
autor: grabiec
krystian821 pisze:Jest przykrecone na 1 srubke ale z tylu zapiera sie o 2 i nie ma mozliwosci przestawienia sie zreszta z logow wynika ze jest wszystko ok,jak ci sie te srubki urwaly ze ci sie poprzestawialo?musiales miec chyba nieposkrecane turbo
jedna sie odkrecila od wibracji i przez baczka bo on ja luzowal a inne 2 srobki poszly jak baczek spadl na poloske i go wybilo w gore no i po turbie ja ci proponuje zrobic na 2 srobkach bo licho nie spi

Garrett GTB do TDI PD

: wt maja 15, 2012 22:16
autor: 7agan
Panowie nowy update moich wypocin.
Nie myślałem że 1 raz będzie taki trudny. Ze 2 dni zajęło mi ogarnięcie tego podłączenia do kolektora aby było w miarę prosto i mocowanie gruchy.
Do tego problemy z podłączeniem spływu oleju.

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Garrett GTB do TDI PD

: wt maja 15, 2012 23:10
autor: eden1992
Od czego jest gruszka i jak bardzo skróciłes ramię kierownic?

Garrett GTB do TDI PD

: wt maja 15, 2012 23:18
autor: 7agan
gruszka to inaczej siłownik podciśnieniowy

Re: Garrett GTB do TDI PD

: wt maja 15, 2012 23:22
autor: eden1992
7agan pisze:gruszka to inaczej siłownik podciśnieniowy
To wiem, chodziło mi o to od jakiej turbiny ona pochodzi.
Masz logi jak wstaje to turbo?

Garrett GTB do TDI PD

: wt maja 15, 2012 23:31
autor: 7agan
pochodzi z ori turbiny z mojego silnika czyli AWX
logów nie mam bo jeszcze nie skończona robota. Zostało mi spawanie wydechu a nie mam możliwości samemu to zrobic

Garrett GTB do TDI PD

: wt maja 15, 2012 23:40
autor: eden1992
To jeszcze powiedz o ile skróciłes ramię.