jak może chodzić dobrze jak jest od innego silnika a u Ciebie był modyfikowany soft i napewno jest ustawione na max możliwosci. Jak już sie wysypie to lepiej założyć coś lepszego niż serie :)joker66 pisze:A powiedzcie mi panowie czy po zrobionym programie (TDI110)sypnie sie turbo to czy mozna załozyć od 130ASZ i smigać czy trzeba robić korekte programu?? Czy moze lepiej kupić normalne dedykowane do ASV??
Grupowy chiptuning R-Performance Rogalotti 1000zł VI tura
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
81. bogusg
82. lupo1
83. booczeek
84. mewa2002
85. stefan1989
----------------nie wycinać-----------------------------------------
Auta które niedomagają nie będą modyfikowane. Jeśli trzeba - umów się wcześniej na naprawę (MR Motors-510 501 505)
Wszystkie auta będą hamowane przed i po chipie.
Proszę wszystkich o dodanie wyników strojenia...
--------------------------------------------------------------------------
Terminy umawiacie osobiście...
www.mrmotors.pl
MR Motor - W-WA UL. MINERALNA 26 - Rogalotti- 0-694-046-807 (Witek)
(dzwonić po 10 sierpnia)
Jeśli nie odbiera - to znaczy że hamuje auto - spróbuj po godzinie
-----------------nie wycinać-----------------------------------------
86. Matijas Leon ARL
87. alwarro
88. Staszek007
89. bzykacz
90. Defik
91. Broker89/MkIV ASZ
92. tomecc/mkIV AHF
93. sugestia passatb5 1,9 TDI AFN+216+FMIC+turbo AWX
94. ocp123 - Octavia 1,9TDI ASV
95. octavkatdi - 1.9 TDI BXE
96. sylwester.k octavia 1,9 tdi bkc
97. arkoy - Audi A3 1.9 TDI AGR
98. sebek - VW PASSAT B5 1.9TDI
99. joker66 - Leon 1,9 TDI ASV
100. Kuraś - Peugot 207 HDI - kolega Kulona
101. ciner - MKIV ASZ
102. młody - A6 2,5 TDI AFB
103. koptys - GOLF MK5 105KM
104. f16mysliwiec - A4 1.9TDI 90KM 1z
105. sebinHo - VW golf 3 gti 20 jahre TDI 110 KM
106. t26 - Passat 1,9tdi AVF
107. ss-design - vwgolf 1.9 tdi 1z
108. valdeeTDI - Toledo 1.9TDI AHF
109. golciv - skoda octavia asv
110. golciv - Audi a4 130KM
111. patyk77 - Passat 3C - 2.0TDI (170psi)
112. rafixone - octavia 1,9 tdi
113. golciva znajomy - golf V
114. golciva znajomy 2 - golf V
115. mikew_86 - golf IV ASZ
116. Ploza - octavia AGR
117. gelek13 - golf IV ATD
118. laska300 - Ibiza ASZ - 160 KM i 390 NM
119. fr86 - BMW E46 320D 150 km
120. rafalekx - Audi A4 B5 1,9 TDI AFN
121. Demoniq - Golf IV 1.9 TDI AJM 115KM
122. TOMEK40 - passat 110 KM
82. lupo1
83. booczeek
84. mewa2002
85. stefan1989
----------------nie wycinać-----------------------------------------
Auta które niedomagają nie będą modyfikowane. Jeśli trzeba - umów się wcześniej na naprawę (MR Motors-510 501 505)
Wszystkie auta będą hamowane przed i po chipie.
Proszę wszystkich o dodanie wyników strojenia...
--------------------------------------------------------------------------
Terminy umawiacie osobiście...
www.mrmotors.pl
MR Motor - W-WA UL. MINERALNA 26 - Rogalotti- 0-694-046-807 (Witek)
(dzwonić po 10 sierpnia)
Jeśli nie odbiera - to znaczy że hamuje auto - spróbuj po godzinie
-----------------nie wycinać-----------------------------------------
86. Matijas Leon ARL
87. alwarro
88. Staszek007
89. bzykacz
90. Defik
91. Broker89/MkIV ASZ
92. tomecc/mkIV AHF
93. sugestia passatb5 1,9 TDI AFN+216+FMIC+turbo AWX
94. ocp123 - Octavia 1,9TDI ASV
95. octavkatdi - 1.9 TDI BXE
96. sylwester.k octavia 1,9 tdi bkc
97. arkoy - Audi A3 1.9 TDI AGR
98. sebek - VW PASSAT B5 1.9TDI
99. joker66 - Leon 1,9 TDI ASV
100. Kuraś - Peugot 207 HDI - kolega Kulona
101. ciner - MKIV ASZ
102. młody - A6 2,5 TDI AFB
103. koptys - GOLF MK5 105KM
104. f16mysliwiec - A4 1.9TDI 90KM 1z
105. sebinHo - VW golf 3 gti 20 jahre TDI 110 KM
106. t26 - Passat 1,9tdi AVF
107. ss-design - vwgolf 1.9 tdi 1z
108. valdeeTDI - Toledo 1.9TDI AHF
109. golciv - skoda octavia asv
110. golciv - Audi a4 130KM
111. patyk77 - Passat 3C - 2.0TDI (170psi)
112. rafixone - octavia 1,9 tdi
113. golciva znajomy - golf V
114. golciva znajomy 2 - golf V
115. mikew_86 - golf IV ASZ
116. Ploza - octavia AGR
117. gelek13 - golf IV ATD
118. laska300 - Ibiza ASZ - 160 KM i 390 NM
119. fr86 - BMW E46 320D 150 km
120. rafalekx - Audi A4 B5 1,9 TDI AFN
121. Demoniq - Golf IV 1.9 TDI AJM 115KM
122. TOMEK40 - passat 110 KM
Ostatnio zmieniony pn sie 24, 2009 10:16 przez CrocodileReggae, łącznie zmieniany 1 raz.
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
jak na razie to niewesol pisze:216 nie zakladales jak rozumiem?
generalnie jestem w shoku co wyszło z serii w 10 letnim aucie
po pierwszej próbie wyszło ok 135KM i 299Nm ale to z powodu temperatury w dolocie przekraczającej 90*C schłodziliśmy cooler i po kolejnej próbie było już 141,9KM i 315Nm a po ostatniej wyszło optimum czyli to co na wykresie, pewnie cooler sie już nagrzał i wyszło mniej. Gdyby było chłodniej pewnie było by lepiej ale i tak jestem mega zadowolony
Pierwsze odczucia po jeździe mam podobne co kolega laska300 czyli na jedynce nie czuć zbytnio różnicy ale już na 2 a w szczególności 3,4 i 5 to masakra
Witam.
Dziś o 12Witek czarował moje autko
Seria ASV wypluł 117,2 Km i 252,9Nm po modzie 135,9Km i 307,7Nm
Wyszło by wiecej ale ten wlot do Coolera nam na to nie pozwolił.Podopno seaty tak maja.
Co zrobic bo Witek powiedział ze mam 100stopni w pewnym momencie na dolocie
Już usuwam zeberka z kratki chalogena i jutro wytne zderzak za kratką.A i jeszczę dotne to miejsce do konća gdzie wlatuje powietrze.
Czy taka przeróbka wystarczy na ochłodę>??
Dziś o 12Witek czarował moje autko
Seria ASV wypluł 117,2 Km i 252,9Nm po modzie 135,9Km i 307,7Nm
Wyszło by wiecej ale ten wlot do Coolera nam na to nie pozwolił.Podopno seaty tak maja.
Co zrobic bo Witek powiedział ze mam 100stopni w pewnym momencie na dolocie
Już usuwam zeberka z kratki chalogena i jutro wytne zderzak za kratką.A i jeszczę dotne to miejsce do konća gdzie wlatuje powietrze.
Czy taka przeróbka wystarczy na ochłodę>??
to ty byłeś żołtym leonem ? byłem przed tobą swoim toledojoker66 pisze:Dziś o 12Witek czarował moje autko
dużo nie pomoże jeśli wogólejoker66 pisze:Czy taka przeróbka wystarczy na ochłodę>??
u mnie nie ma halogenów więc wyciąłem sobię dziurę w zaślepce ale też miałem ponad 90*C w dolocie, pytałem Witka czy jest sens wstawiać kratkę za IC w nadkolu odpowiedział że nie ma sensu
podobno FMIC przydaje się dopiero przy grubszych modach (wtryski turbo itp) a tu mamy przykład Twój i mój że przy samym sofcie już by się przydał
END OT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 29 gości