Strona 36 z 93

: sob kwie 14, 2007 12:50
autor: dziechu
Mysle ze po prostu temat oporu kabla i wylacznika nalezy tu odpuscic bo to tylko strata czasu, opornik dobrac z dokladnoscia 10-20 OHm i nie pisac herezji ze przy 392 OHmach silnik szarpie a przy 403 idzie slicznie ;) To DOKLADNIE to samo co pisanie ze jak przy zmianie oleju naleje 3,50 l oleju to kopci i slabo idzie, a kiedy naleje 3,52 l to idzie jak burza ;)

: sob kwie 14, 2007 15:33
autor: bialko1991
olek256, a moze poprostu opornik nie maił dokladnie 390, tylko ok 400, bo przeciez mozliwa jest granica błendu

: sob kwie 14, 2007 16:07
autor: olek256
ja nie mialem opornika tylko potencjometr....ale to i tak niczego nie zmienia :)

: pn kwie 16, 2007 21:11
autor: matnun
Po przeczytaniu całego tematu pewnie bede nastepnym TDI +R.
Rezystor napewno ma jakis negatywny wpływ na silnik (pompe) tylko chcialbym wiedziec w jakim stopniu... Kto najwiecej km przejechał z rezystorem jak czesto był zalaczany, i czy po takich dluzszych przebiegach widac jakies wieksze zuzycie. I jak jest tez z tym wrastajacym cisnieniem doładowania, ktos pisal ze zaobserwowal takie zjawisko na wskazniku doladowania...

: pn kwie 16, 2007 21:16
autor: djtom
to vento z pierwszej strony zrobiło już 15000 używając sporadycznie opornika i oprócz ślizgania sprzęgła nic sie nie dzieje

[ Dodano: Pon 16 Kwi, 2007 21:16 ]
dodam że cały czas lata na opale :bajer:

: pt kwie 20, 2007 00:28
autor: olek256
dzis przy intensywniejszym uzywaniu opornika zauwazylem delikatne spadki mocy, cos jak falujace opory powietrza.... taka lekka sinosuida.To wsyzstko przy obrotach okolo 3500-4000.... Czy to winna przeplywka czy pompa nie wyrabia?a moze wtryski?co sadzicie?

Tak na marginesie. Dzis wlasnie scigalem sie z A6 tdi(chyba 90KM).Gosc nie dal mi rady a widac bylo ze jest chetny na sciganie.Co mi podjechal na ogon to ja mu odchodzilem na jakies 100m.Widzialem w lusterku ze tez cisna mocno.....
Wiem ze A6 wiecej wazy ale jest mlodsze i ma silnik w lepszym stanie...

: pt kwie 20, 2007 23:08
autor: MaReEK
olek256 pisze:A6 tdi(chyba 90KM)
W A6 nie ma takiego silnika, najmniejszy to 1.9 110KM no i 2.5TDI 150KM, ale z tym już byś nie rozmawiał...

: sob kwie 21, 2007 09:05
autor: damcio151
MaReEK pisze:W A6 nie ma takiego silnika
jest :bajer: , a nawet powiem , że to 1z

: sob kwie 21, 2007 10:16
autor: dziechu
To prawda, wg ETKA 1Z byl uzywany w A6:)

[ Dodano: 21 Kwi 2007 10:25 ]
seaseacker pisze:a chcesz wiedzieć jak wygląda sam opornik??
A co sie dziwisz? Nie wszyscy wiedza jak wyglada opornik;)

: sob kwie 21, 2007 19:11
autor: mikolo
olek256 pisze:Gosc nie dal mi rady a widac bylo ze jest chetny na sciganie.
Bora 1,6 tez wysiada w starciu z opornikiem. Scigałem sie z sasiadem. Do 4 odchodzilem ruchem jednostajnie przyspieszonym :P:P:P:P:P ale na 5 biegu juz byo to juz miazdzace bdla Bory. Przy przeskokach miedzy autami to juz wogule nie mial szans. Wlaczyl mi sie jednak system kontroli trakcji w postac dziewczyny :P:P:P:P I skonczyloi sie sciganie :P:P:P:P system nie odzywal sie jeszcze 6 godzin :P:P:P

: sob kwie 21, 2007 19:47
autor: Ceglarz
mikolo, Gratuluje systemu trakcji, ale widac jak każdy system i ten ma swoje błędy... :helm:

: pn kwie 23, 2007 09:51
autor: olek256
damcio151 pisze:
MaReEK pisze:W A6 nie ma takiego silnika
jest :bajer: , a nawet powiem , że to 1z
patrzylem po allegro i ta audica miala chyba 110KM.... Prawdopodobnie mogly byc 1Z ale te starsze.... Ta wygladala na okolo 2002 rocznik..........

: pn kwie 23, 2007 21:33
autor: mikolo
W niedziele cialem sie z A6 2,5 tdi chyba 150KM z polowy lat 90. Robilem go jak chcialem po miescie az na czerwonym jak sie zatrzymalem to zajechal mi droge bo inaczej nie umial mnie wyprzedzic. Jego silnik musial byc chyba w rozsypce bo nie wierze ze z taka latwoscia odstawial bym auto z takim silnikiem nawet o takich gabarytach. Kopcil jak lakomotywa :P:P:P:P

: pn kwie 23, 2007 22:57
autor: covacsxxx
mikolo, zapewne roblies jak chciales 2.5 tdi 115 koni ..audi ogolnie mialo w tych latach max 140 i to rocznikowo jesli sie nie myle '96