Strona 36 z 52

Garrett GTB do TDI PD

: śr maja 02, 2012 01:26
autor: Fahoo
jaki...skromnis w d.. j...
ps zadnej nie miałeś w rece turbiny którą przerobiłem wiec skończ insynuacje


i nie odwaracj kota ogonem..albo pokazujesz ogranicznik albo zamilcz i sie nie przechwalaj i dowidzenia

Garrett GTB do TDI PD

: śr maja 02, 2012 13:02
autor: Adamm
Panowie SPOKOJ !! temat nie jest o tym co kto i jak potrafi. to nie temat do oceny kompetencji poszczegolnych osob

Re: Garrett GTB do TDI PD

: śr maja 02, 2012 20:37
autor: evolution
eden1992 pisze:
evolution pisze:juz w 2007 roku maczalem lapki w nowatorskim i opatentowanym w 2009 silniku o ktorym wzmianke zamiescilem na tym forum nawet:

No to super, ale fajnie bylo by jakbys pokazał albo opisał swoje rozwiązanie ogranicznika sztangi w gtb, Bo przecież o tym jest ten temat.
powtarzalem nie raz.. nie jestem caritas zeby na lewo i prawo pokazywac rozwiazania dzialajace lepiej niz u innych.
dwa jesli ja na to wpadlem/ wymyslilem to nie widze zadnego powodu by ktokolwiek nie mial sam wymyslec takiego lub lepszego rozwiazania. i to szczegolnie tyczy sie kolegi FAHOO, zamiast plakac ze nie pokaze ci jak przerabiam gtb - a to wiemy wsyscy nie od dzis- zacznij myslec i przerabiac wlasciwie dmuchawy, albo sprzedawaj jako nieprzerobione lub do wlasnej przerobki, bo na chwile obecna przerobka slabo ci to wychodzi :ass: .

Garrett GTB do TDI PD

: śr maja 02, 2012 21:08
autor: eden1992
Jeśli nie skonfrontujecie swoich pomysłów to nie możecie mówić że jeden jest lepszy od drugiego, musiało by to obejrzeć więcej osób, bo wiadomo, że FAHOO i evolution bedą uważali swoje pomysły za najlepsze.

Re: Garrett GTB do TDI PD

: śr maja 02, 2012 21:41
autor: evolution
eden1992 pisze:Jeśli nie skonfrontujecie swoich pomysłów to nie możecie mówić że jeden jest lepszy od drugiego, musiało by to obejrzeć więcej osób, bo wiadomo, że FAHOO i evolution bedą uważali swoje pomysły za najlepsze.
Dazysz do tego by komus pokazac jak przerabiam... starego misia na sztuczny miod chcesz wziac???:>
Wystarczy skonfrontowac wykresy ktore sa dostepne tu i owdzie. regularne duze 4xx niuta przy 2krpm niektore 5xx niuta z mojej reki kontra 2xx moze male 3xx z innych.. Ba zeby bylo ciekawiej konfrontacje fahoo i moich przerobek byly robione na autach - wyniki sa jednoznaczne, ale jak sie twierdzi ze nie da sie tego lepiej zrobic liczac az ktos pokaze jak zrobic... Ponadto ja nie uwazam swojego rozwiazania za zupelnie najlepsze, uwazam je za niepodwazalnie najlepsze w tej chwili, zreszta nie tylko ja skoro czesc firm europejskich poniekad korzysta z moich przerobek uzyskujac regularne doladowania rzedu 1,5..2 bar przy 2krpm a cala krzyczaca reszta chce sie dowiedziec jak montuje ograniczniki i jak przerabiam. Mam swiadomosc ze ktos moze wpasc wkoncu na pomysl przerobki ktora bedzie lepsza od mojej,( na nieszczescie czyjes pewnym osobom z tego forum to nie grozi). Ja na chwile obecna skonczylem rozwijanie sposobu przerobki gtb22, zajmuje sie juz inna dmuchawa w testach, domyslam sie ze "znawcy" tematu znow widzac rozwiazanie stwierdza "Hmm -Za duza" zupelnie jak prawie 3 lata temu z gtb 2260 bylo we wrocku :)

Garrett GTB do TDI PD

: śr maja 02, 2012 21:47
autor: monopolowy
evo, wiesz że Cię szanuję za wiedzę, ale:
- na każdego "kozaka" jest zawsze jeszcze większy kozak, nawet jak się jest bardzo biegłym w pewnej dziedzinie. Moje produkty (które robię sam w 100%) kupują m.in. służby mundurowe jako lepszą alternatywę od zawodowych, wojskowych rozwiązań, ale nie krzyczę z tego powodu że jestem najlepszy w Europie. Po prostu.

- jeśli masz namacalny dowód że robisz lepiej od kolegi Fahoo - wrzuć to tu na forum. Nie mówię o sposobie montażu czy strojeniu, tylko prosta sprawa - to samo auto, te same graty, 2 różne wykresy. I tyle wystarczy.

Garrett GTB do TDI PD

: śr maja 02, 2012 22:05
autor: evolution
Widzisz, namacalny dowod jest juz na tym forum:) wystarczy poszukac. a co do kozaka, nie czytasz uwaznie, Ja wrecz chce zeby ktokolwiek dal rade pobic to co ja zrobilem. Na forum jest dowod ze moge uzyskac 2 bar ponizej 2krpm, a na youtubie znajdziesz nastepny ze udalo mi sie zejsc ponizej 1800 rpm z obudzeniem gtb22 do 2 bar jak i film porownywalny dwoch przerobek mojej i kolegi po "fachu". to zasadniczo sa namacalne dowody jak wstaja gtb po przerobce na jednym zestawie i sofcie po roznych przerobkach.
Co do krzyczenia,,, ty nie krzyczysz, ja stwierdzam niepodwazalny na chwile obecna fakt. jak sie trafi kozak bede mowil ze jestem drugi. A ze przewidujacy jestem wchodze w testy innej dmuchawy, rozwine modyfikacje na swiezynce w czasie gdy byc moze znajdzie sie kozak na gtb22 i znow bede mial powody na powiedzenie ze zrobilem cos szybciej i lepiej od innych :helm:

Garrett GTB do TDI PD

: pt maja 04, 2012 10:38
autor: Muszka.d
grabiec, nie potrzebujesz ogranicznika. :bigok: Turbo nie wybuchnie i nic się nie stanie.

Re: Garrett GTB do TDI PD

: wt maja 08, 2012 15:55
autor: bvw08
muszka dawaj foty twojej i będzie po sprawie :bigok:

Garrett GTB do TDI PD

: wt maja 08, 2012 16:42
autor: evolution
Nie da bo Ja ja robilem. I PO SPRAWIE :bajer: . Myśleć Panie nad swoim rozwiazaniem a nie na siłe "kraść" cudze :helm:

Garrett GTB do TDI PD

: pt maja 11, 2012 02:06
autor: Muszka.d
Dawać nic nie będę, mi nikt nic nie dał.... W życiu nie ma nic za darmo.... a szkoda...


niech padną opinie osób które mają coś do powiedzenia w temacie GTB - kto twierdzi że to cudeńko oferowane w pewnych mediach jest prawidłowo przerobione ?

Zastanawia mnie również jak stwórca tego dzieła zasadzi to cudeńko pod maskę gdzie mamy do popisu od 19 cm do 25 cm miejsca :)
Z tego ujęcia zbytnio tego nie widać, aczkolwiek chętni mogą odszukać inne ujęcia i sami stwierdzić.

Obrazek

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d8b ... 2644e.html

Garrett GTB do TDI PD

: pt maja 11, 2012 08:36
autor: Dario84
kąty kąty :)

Garrett GTB do TDI PD

: pt maja 11, 2012 18:47
autor: fasd
Panowie mnie jeszcze jedno zastanawia... bo samo mocowanie gruchy to raczej nie jest problemem. Tu chodzi aby cięgno pracowało w całym zakresie pracy łopatek. A z tego co mi wiadomo to grucha od 1.9 ma około 1,2 cm zakres ruchu, gdzie w turbie ruch ramienia od łopatek to ponad 2 cm. Chyba ze damy gruszke od turbin KKK gdzie ruch sztangi ponoć jest dłuższy, pisze ponoć bo ja sam nie miałem do czynienia z taką gruszka. Według mnie najpierw trzeba skrócić ramie od sterowania łopatek. Aktualnie jestem na etapie własnie takiej przeróbki. Jeżeli sie z czymś myle prosze o wyprostowanie mojej wypowiedzi, z miłą checią posłucham jakiś uwag bądź porad.

Pany a macie może do załatwienia takiego mocowania gruchy jak pokazał muszka.d ?? bo nigdzie nie moge tego dostać. Jedynie na darkside ale 25 funtów za kawałek blaszki to lekkie przegiecie pały.

Garrett GTB do TDI PD

: pt maja 11, 2012 21:06
autor: krystian821
Jest tak jak mowisz wystarczy przespawac ta dzwigienke i kierownice beda chodzily w calym zakresie,musi byc sporo krotsza,a mocowanie gruszki to nie problem,ja np przykrecilem ja do strony zimnej calkiem odwrotnie niz ori i jest dobrze.tutaj jeszce na ciut za dlugiej dzwigience-obecnie zmieniam na taka z turbo awx/avf
Obrazek