Strona 34 z 111

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw lut 28, 2013 23:46
autor: szczuru92
okej tak więc dziękuje za szybką odpowiedź
aaaa...może zna ktoś konkretne oznaczenie T4 2.5 150KM chyba że nie ma znaczenia :)

Pozdrawiam

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw lut 28, 2013 23:48
autor: tomek08
Witam, LT 2.5 ma również różne wtryski, musi być od konkretnego silnika, podejść podejdą bez problemu, chyba? Koledzy w tym samym czasie napisali co ja. Przepraszam.
Pozdrawiam.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt mar 01, 2013 00:11
autor: EnejVW
tomek08, tak ale to są motory merców chyba na connon railu, szczuru92, AXG i AHY

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt mar 01, 2013 01:06
autor: tomek08
Od merców to chyba raczej te nowsze, te starsze powinny być takie same jak w T4np.
Przynajmniej tak mi się wydaje.
Pozdrawiam.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt mar 01, 2013 23:55
autor: vagpumpe
LT 2,5TDI to R5

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob mar 02, 2013 00:33
autor: eden1992
cowboy, Działałeś już coś w sprawie 240-stek Firada do VP?

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob mar 02, 2013 09:21
autor: cowboy
nie, niestety nie mam jeszcze koncówek
choc od pewnego czasu czynie starania o HFy i koncówki do VP

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob mar 02, 2013 17:17
autor: Szatannnn
Niestety nie odnalazłem filmików z naganą pracą silnika. Ale teraz doszedłem do wniosku ze najlepsze ciśnienia 240/320bar gdy ustawiłem 2gie ciśnienie na 360 bar auto wyraźnie traciło moc pow. 3200obr być może było to spowodowane nie najlepszym stanem pompy.

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz mar 03, 2013 10:06
autor: tower
Szatannnn pisze:Niestety nie odnalazłem filmików z naganą pracą silnika. Ale teraz doszedłem do wniosku ze najlepsze ciśnienia 240/320bar gdy ustawiłem 2gie ciśnienie na 360 bar auto wyraźnie traciło moc pow. 3200obr być może było to spowodowane nie najlepszym stanem pompy.
Moim zdaniem mogłeś opóźnić kąt wtrysku przez ustawienie wyższego cisnienia. Jak wiadomo im późniejszy kąt tym silnik cichszy no i może brakować mocy.

Tak w ogóle sam ustawiałeś ciśnienia?

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz mar 03, 2013 11:58
autor: Szatannnn
Też tak myślę. Ciśnienia ustawiam sam za pomocą DIT 31-TC 38 a czasami mam dostęp do EPS 200

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt mar 05, 2013 13:36
autor: cowboy
FIRAD HF 120

dawki na 350KM ;)

Obrazek

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt mar 05, 2013 21:56
autor: souler
350 w 1.9? oczadział?

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: śr mar 06, 2013 12:49
autor: cowboy
taka mniej wiecej wychodzi w teorii wydajnośc tych koncówek

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: śr mar 06, 2013 20:01
autor: alexcrane
No to z tego co widzę po nazwie jpg-a to Dario poszedł po bandzie. Chyba to te same " onclick="window.open(this.href);return false;
Do tego wałek Dbilasa - oj grubo będzie
cowboy - wiadomo coś na temat teoretycznej wydajności tych 240-tek Firada do VP ? Bo mnie znowu kusi żeby po raz kolejny zrobić któryś już tam z kolei setup końcowy,po którym to znowu sobie obiecam że to już koniec wydawania pieniędzy na golfa i modzenia - tym razem 420/220