Strona 34 z 52

Garrett GTB do TDI PD

: wt kwie 24, 2012 19:09
autor: wesol
Mozesz nawet zalozyc turbo od ciezarowki i mozna smigac. Poporstu mocy nie przybedzie wiecej jak bylo. Dopiero jak tuner uwolni turbo- zapoda wiecej powietrza to bedzie mozna i podlac paliwem a wtedy mocy przybywaj.

Garrett GTB do TDI PD

: wt kwie 24, 2012 21:32
autor: krystian821
Auto bedzie jezdzilo tak samo (o ile wszystko bedzie dobrze zrobione) u mnie po zalozeniu gtb1756vk jest nawet lepiej niz na seryjnej turbawce ktora padla.poprostu turbo napompuje tyle ile ma zadane w programie wiec smialo zakladaj i sie nie przejmuj.

Garrett GTB do TDI PD

: wt kwie 24, 2012 23:01
autor: zgredd
Wszystko fajnie ale u kolegi w programie było ustawione 1,72b sprężarka gt2256v później był rozwiert i przy tym samym programie ładowało do końca zakresu map sensora, podpięciu wskaźnika podchodziło pod 2,5 bara.

Garrett GTB do TDI PD

: śr kwie 25, 2012 22:45
autor: monopolowy
zgredd ma rację. Po dołożeniu gruchy do GTB mogą pojawić się spore overboosty (ustawienie sztangi), trzeba porządnie zlogować auto i wtedy podkorygować sztangę tak, żeby chociaż było ciśnienie jak na serii :)

Re: Garrett GTB do TDI PD

: czw kwie 26, 2012 16:16
autor: krystian821
monopolowy pisze:zgredd ma rację. Po dołożeniu gruchy do GTB mogą pojawić się spore overboosty (ustawienie sztangi), trzeba porządnie zlogować auto i wtedy podkorygować sztangę tak, żeby chociaż było ciśnienie jak na serii :)
przeciez to normalne ze trzeba ustawic sztange ale jak bedzie dobrze ustawiona to nie dmuchnie wiecej niz ma zadane

Garrett GTB do TDI PD

: czw kwie 26, 2012 18:15
autor: wesol
Sztange to sobie mozna ustawic prawie idealnie majac nawet turbo na stole bez zakladania do auta. Ja tam nie widz eproblemu. Jest zakres w jakim pracuje grcha i jest zakres pracy łopatek. Chyba to zgrac to nie wielka filozofia. Zreszta zawsze sie raczje daje sztange nieco dluzsza by nie bostowało i jak cos to bedzie widac w logach co i jak.

Garrett GTB do TDI PD

: czw kwie 26, 2012 19:00
autor: monopolowy
krystian821, wesol, macie rację. Chodzi mi o to że po założeniu turbo lepiej profilaktycznie zlogować auto i zobaczyć jak chodzi turbo, żeby nie było niespodzianek

Garrett GTB do TDI PD

: ndz kwie 29, 2012 21:42
autor: krystian821
Dokladnie ja logow to chyba z 20 robilem zeby to dobrze ustawic,nie wiem jak w innych silnikach ale u mnie jest to tak ustawione zeby kierownice nie zamykaly sie do konca-musi zostac dosyc duza przerwa.

Garrett GTB do TDI PD

: pn kwie 30, 2012 06:45
autor: wesol
Jest srubka na korpusie korasa ktora ogranicza wychylenie tej łapki od geo. Ona powinna byc ograniczeniem fabrycznie ustawionym. Dostosowujesz jedynie dlugosc sztangi by byla zakres caly do wysterowania geo.

Garrett GTB do TDI PD

: pn kwie 30, 2012 11:20
autor: Fahoo
wesol, w gtb22 nie ma ogranicznika trzeba go dorobić

Garrett GTB do TDI PD

: pn kwie 30, 2012 17:18
autor: wesol
No to migomacik i jechana. Zadna wielka filozofia by to wykonac.

Re: Garrett GTB do TDI PD

: pn kwie 30, 2012 21:00
autor: krystian821
wesol pisze:No to migomacik i jechana. Zadna wielka filozofia by to wykonac.
chyba wiertarka i gwintownik :grin: i lapke tez przydalo by sie przespawac na krotsza

Garrett GTB do TDI PD

: pn kwie 30, 2012 22:39
autor: grabiec
panowie a bez tego ogranicznika mozna dobrze wyregulowac turbo bo ja mam tak wyregulowane jezdzi elegancko ale czy nie bedzie zadnych klopotow w przyszlosci ???

Garrett GTB do TDI PD

: wt maja 01, 2012 10:05
autor: Fahoo
grabiec, lepiej zeby był ze wzgledu na to że:
lepiej było by aby ramie opierało sie na kołku niż odległość pracy vnt w połozeniu max "zamkniete" ustalana była przez wewnętrzne elementy aktuatora czyt. gruszki