Strona 33 z 52

Garrett GTB do TDI PD

: sob kwie 07, 2012 09:58
autor: wesol
tak masters mial tak w lupo.
Rozwiert cylindrów chyba najgorszy no i koszt tłoków od R5.

Garrett GTB do TDI PD

: wt kwie 10, 2012 13:25
autor: krystian821
Mam pytanko-czy flansze wydechu w gtb 1756vk sa takie same jak w gtb 2260vk?

Garrett GTB do TDI PD

: ndz kwie 15, 2012 11:09
autor: krystian821
Jestem juz na etapie konczenia montazu zostalo poskladac graty.Dzwigienka sterujaca geometria zostala przespawana tak zeby geometria chodzila w calym zakresie (oryginalna dluga tego nie gwarantuje).kilka fotek:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek[/URL

[URL=http://www.fotosik.pl]Obrazek


]

Garrett GTB do TDI PD

: ndz kwie 15, 2012 12:27
autor: grabiec
panowie zamowilem wlasnie GTB2260VK z kolektorem wszystko przerobione pod mk4 ARL 4motion i teraz pytanie bom wiem ze tam bedzie bardzo ciasno na wykonanie downpipe i myslalem nad taki rozwiazaniem ale nie wiem za cholere jak sie za to zabrac jak szukac takiego czegos mozecie pomoc
Obrazek
Obrazek
Obrazek

mi sie wydaje ze to jest dobre rozwiazanie zamiast robic flansze i spawac reszte ??? co wy na to

na foto jest 3'' a mi trzeba 2.75''

Garrett GTB do TDI PD

: ndz kwie 15, 2012 13:01
autor: krystian821
Dla mnie rozwiazanie bez sensu bo i tak spawasz flansze tylko jest na obejme,do tego dochodzi ci spawanie tej flanszy do zeliwa w turbinie,w tradycyjnym rozwiazanie spawasz rure do flanszy i przykrecasz do turbiny,a tu masz wiecej roboty bo masz podwojne flansze.

Garrett GTB do TDI PD

: ndz kwie 15, 2012 13:04
autor: grabiec
nom tak ale gdybys nie mial miejsca na przykrecenie flanszy na 3srubeczki bo nie masz miejsca jak wychodzi rura z turbo ja musze miec odrazu zakret i to ostry i takie rozwiazanie by rozwiazalo wszystko :]

zobacze jak bede mial juz turbo u siebie i bede myslal jak to rozwiazac :]

Garrett GTB do TDI PD

: ndz kwie 15, 2012 13:10
autor: krystian821
No to musialbys dac do wytoczenia,potem musi ci to ktos pospawac do zeliwa a taki zacisk kupisz u tlumikarzy o ile sie nie myle.
Pierwsza lepsza z brzegu http://moto.allegro.pl/196-klamra-opask ... 20825.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Garrett GTB do TDI PD

: ndz kwie 15, 2012 13:37
autor: grabiec
znalazlem cos lepszego ale na 3'' a mi trzeba na 2.75''

http://moto.allegro.pl/v-band-76mm-3-ca ... 11614.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Garrett GTB do TDI PD

: pt kwie 20, 2012 22:04
autor: krystian821
Moje auto juz zap.... powiem ze jest super wydaje mi sie ze wstaje lepiej niz seria,nie zaluje ze zamiast brd wsadzilem gtb.szczegolne podziekowania dla mrozoo za porady on jako jedyny na tym forum nie boi sie bezinteresownej pomocy.

Garrett GTB do TDI PD

: sob kwie 21, 2012 21:50
autor: krzys-jeruzal
krystian821, ja tez nie ukrywam co zrobiłem ,tyle ze nie mam czasu na bieżąco śledzić :) foty powrzucałem tego co wykombinowałem , ale nie zmienia to faktu ze na tym forum trochę ciężko o konkretne info na dany temat

Garrett GTB do TDI PD

: ndz kwie 22, 2012 04:23
autor: grabiec
no pany ja rowniez ogarnolem kwestie montarzu w mk4 4motion ARL teraz tylko kwestia dobrego wyregulowania ale mnie szkoli zaworek wczesniej zamieniony n75 na n18 no i n18 padl przelaczone na n75 ale mam za duzo autko podlane i stasznie kopci na czarno no smoooog no fun :D :D :D jedzie niesamowicie ale do wyregulowania jeszcze grucha jak porobie logi to wrzuce :D :D

Garrett GTB do TDI PD

: pn kwie 23, 2012 21:35
autor: krystian821
U mnie to tak wyglada http://vaglog.rtnet.pl/krystianszepe_82090.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Garrett GTB do TDI PD

: wt kwie 24, 2012 16:21
autor: Ral1n
Sorry, za mało inteligentne pytanie. Kiedyś pytałem kogoś ale już nie wiem czy dobrze zrozumiałem.

Jak już pojadę założyć tzw. graty (tu: 2260) - to czy będę mógł normalnie użytkować auto do czasu strojenia? Generalnie coś tam ludzie zdejmują wężyk od podciśnienia, tak? :chytry:

Moje pytanie dotyczy czy mogę wciskać gaz tak jak do tej pory - bo przypuszczam, że auto będzie zachowywać się gorzej od stanu aktualnego, tj. ASZ plus program?

Pany, to jak to z tym jest? :food:

Dziękuję.

Garrett GTB do TDI PD

: wt kwie 24, 2012 18:11
autor: zgredd
Możesz odłączyć zaworek n75 i auto będzie jeździło bez turbo czyli będzie muł. Ewentualnie wszystko załóż podepnij vaga zrób logi i zobacz jak się zachowuje turbo ile pakuje jeśli to nie będą kosmiczne wartości to myślę ze wszystko będzie ok. Sam miałem program na 140km dołożyłem turbinę Arl i jeździłem tak z 4 miesiące do czasu włożenia pompo wtrysków Al i strojenia.