Garrett GTB do TDI PD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kris-krzysztof
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: śr lut 24, 2010 20:16
Lokalizacja: Borki
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: kris-krzysztof » ndz mar 25, 2012 19:01

Ad4m3k pisze:fasd, i w wersji 4motion również ?
Ale Ty kombinujesz...
Jedź tam gdzie robiłeś program to Ci doradzi i dowiesz jakie są koszta.
Inna T niż ARL dochodzą koszta Cena BRD/GTB +1000zł (minimum) i Wątpie że ktoś za tyle zrobi (program + montaż-nie pasują P&P)


Obrazek

zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: zgredd » ndz mar 25, 2012 23:57

Brd wsadzić w silnik arl lub asz to nie jest to samo samo co zamienić turbo w Passacie awx na brd. Duzo rzeczy trzeba zmieniać. Wiec lepiej pakować jakieś gtb2260 lub gt2256, przynajmniej coś góra będzie jechać.



Awatar użytkownika
Ad4m3k
Forum Master
Forum Master
Posty: 1261
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 15:21
Lokalizacja: Ostrowiec / Kielce
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Ad4m3k » pn mar 26, 2012 00:17

czy to turbo to jest Garrett GTB1756VK ? http://allegro.pl/show_item.php?item=21 ... d00be2ff62" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » pn mar 26, 2012 07:32

zgredd, jakie duzo rzeczy? pod brd?
kolektor awx afn
spływ i podgiąc dopływ
dostosować siliconem str kompresora
obrócić flansze wydechu i pospawać


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: eden1992 » pn mar 26, 2012 10:28

czy to turbo to jest Garrett GTB1756VK ? http://allegro.pl/show_item.php?item=21" onclick="window.open(this.href);return false; ... d00be2ff62
Na tabliczce wyraźnie widać KKK.

A jaka jest różnca w wydajności tej kkk i gtb17?


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: zgredd » pn mar 26, 2012 22:55

Ja to wszystko bardzo dobrze wiem, dochodzi jeszcze zaślepienie egr i dorobienie flanszy do kolektora ssącego. Tak więc jak na takie mody które nie są p@p lepiej już dać gt22v wszystko to samo do zrobienie plus delikatna modyfikacja wydechu ale góra jest niesamowicie lepsza.



Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Ral1n » śr mar 28, 2012 19:38

Nie wiem czy prawda czy fake, ale załóżmy, że ten automat wytrzyma - to: :los2: :los2: :los2:

to musi dech zapierać. 2x GTB 2260VK??

" onclick="window.open(this.href);return false;



eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: eden1992 » śr mar 28, 2012 20:45

2x GTB 2260VK??
W opisie filmu pisze ze turbiny to gt a nie gtb


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

leszek1970
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lip 24, 2010 18:13
Lokalizacja: POMORSKIE KAMIEŃ

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: leszek1970 » sob mar 31, 2012 15:19

krzys-jeruzal
Kolektor najlepiej spawać metodom tig , do kolektora najlepiej użyć zwykłej stali 304 której nie trzeba wyżarzać a kształtki odlewane a nie gięte , no i odpowiednio dobrze ustawiony sprzęt bo jak pociapiesz to wiadomo że nie będzie trzymać . Zresztą teorii jest tyle co spawaczy , a tylko praktyka czyni MISTRZEM .



Awatar użytkownika
hugo00
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: hugo00 » pn kwie 02, 2012 08:40

co myslicie o takim wyniku na gtb 2260
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 22&page=26" onclick="window.open(this.href);return false;


Pomiary G-tech
Obrazek
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Ral1n » czw kwie 05, 2012 13:59

zabba88,

Jeżeli to nie tajemnica - czy mógłbyś wyjaśnić wesprzeć swój pogląd jakoby 3 calowy wydech był sprawniejszy od 2,5 tudzież 2,75"?

Generalnie przyjmuje się, że 2,5 ma potencjał do 350PS. Jeżeli chodzi o o efekt lepszego flow'u to jestem w stanie zrozumieć aczkolwiek aż 3"? O ile się nie mylę większy nie znaczy efektywniejszy. Większa waga :food: tylko... :pub:

Acha, w darksidedevelopment - wyczytałem, że montując Rosten rods http://www.rosten-performance.com/" onclick="window.open(this.href);return false; (korby ale nie wiem, czy to kucizna?) można do 1.9TDI zamontować tłoki z BHW i mieć 2 litry po rozwierceniu.

Pytanie - jak to się ma w praktyce - na ile taki zabieg (rozwiert) jest wyceniany. Pytam w myśl hasła przewodniego "No replacement for displacement". :goof:



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: wesol » czw kwie 05, 2012 17:37

mozna rozwiercic i wstawic tloki od 2.5 tdi R5. Tez bedzie nawet lekko ponad 2 litry.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Ral1n » sob kwie 07, 2012 09:18

wesol pisze:mozna rozwiercic i wstawic tloki od 2.5 tdi R5. Tez bedzie nawet lekko ponad 2 litry.
Thx za odpowiedź.
Mówimy może o 2,15l ?? :food:

wesol, to Marek St. w swoim lupo tak miał? :hmm:

Reasumując (czysto spekulacyjnie) - mając 1.9TDI - można kupić głowicę po regeneracji lub nową, np. w moto szlifie - dać im od razu do rozwiertu i portingu i zlecić założenie mocniejszego osprzętu. :bajer: Potem podmienić nakrycie głowy z tłokami od R5 i cieszyć się większym potencjałem. :kac: EDIT: Oczywiście po lekkich modyfikacjach.

Bardzo ciekawy pomysł.
:P



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości