Strona 32 z 100

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: sob paź 16, 2010 13:45
autor: jaaano
Atu działa :grin: co nie znaczy że tak jeżdze cały czas,chciałem was przekonać jak ładnie klei taki jednomas :hmm:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz paź 17, 2010 14:40
autor: sekator87
mam pytanie, bo w pasacie taty kończy się sprzęgło dwumas. I z tego co widzę, taniej będzie przejśc na jednomas. Czy po przejściu na taki jednomas nie będzie problemu z innymi podzespołami napędowymi? Auto to Passat b5 1.9tdi AFN. I jeżeli jednomas, to zamach od 1z a sprzęgło od czego ?

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz paź 17, 2010 16:02
autor: GMS
zamach 1 z tak ale od silnika wzdłużnego od poprzecznego się nie nada sprzęgło po katalogu sobie dobierzesz w audi b4 takie sprzęgło było razem z sztywnym kołem , chyba gdzieś się przewinęło parę postów w tym temacie... podzespoły bardziej dostają po dupie ale w czym to problem ??

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pn paź 18, 2010 15:52
autor: jaaano
Dział tuning.diesel u góry w przyklejonych,jarucki opisał odA do Z.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt paź 19, 2010 08:04
autor: Fahoo
GMS, nic tam przy normalnej eksploatacji nie dostaje po dupie na 1masie,po co tpisac takie pierdy?
na tarczy jest tłumik drgan a nie na kole i on na tyle skutecznie wytłumia cykl pracy ukł. korbowo-tłokowego ze nic nie siada

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt paź 19, 2010 14:03
autor: GMS
no nie do końca tak jest dwumas lepiej tłumi wszystkie wibracje zobacz ile mogą się ugiąć sprężyny w zwykłej tarczy a ile koło dwumasowe, więcej a co za tym idzie lepiej tłumi , kolejna sprawa to fakt że po zmianie na sztywne koło zaczyna hałasować skrzynia więc wszystko dostaje bardziej po dupie ale jakie to ma znaczenie jakoś wszyscy przerabiają i są zadowoleni więc nie wiem po co pytać "czy inne podzespoły nie będą bardziej dostawać po dupie" tak jak ktoś pytał na poprzedniej stronie a jeszcze by się pewnie parę postów znalazło z takimi zapytaniami...

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt paź 19, 2010 14:52
autor: Fahoo
GMS, wiesz co? trzeba by zapytac kogoś kto przeszedł z 2 masu na 1mas i zrobił ze 50-100kkm
ja twierdze ze nie ma to wpływu na skrzynie i reszte
patrz w agr alh jest 1mas w asv 2 mas a skrzynki takie same

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt paź 19, 2010 19:23
autor: wesol
Fahoo pisze:ja twierdze ze nie ma to wpływu na skrzynie i reszte
Bo to chodzi tylko o kulturę pracy auta. Podobnie sie ma sprawa w oplu. Mialem astre G z silnikiem 2.0 diesel (DTL) Coprawda jedynie 82 konie ale dwumasy nie miala.
Byly tez te same odmiany silnikow ale z IC 101 KM. Jednomas w serii wystepowal w 82 jak i 101 konnych. ALe po roku jakos 2001 czy 2002 dawali juz dwumasy. W viki C/signum tez byly te same silniki i mialy juz dwumas wkladany. skrzynie na JM w zasadzie to tak zadko padaly ze nawet sobie nie przypominam takiego przypadku. To tak jak z EGRem nie ma wplywu na poprawe osiagów itp ale ma wplyw na ekologie i tot sie rozchodzi w jego stosowaniu.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt paź 19, 2010 23:08
autor: Fahoo
temat zostałjuz dawno rozwalony przez starych wyjadaczy ,którzy nic tu nie napisza, tylko sie śmieją z tego co tu piszemy ,wieć odpwiedź nasuwa sie jedna
zmieniac i jeździć,nie wazne czy golf 4 czy 6 czy ibiza aby srednice pasowały :pub:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr paź 20, 2010 13:59
autor: Shmatan
Fahoo, dramatyzujesz...

Co tu jest do "rozwalania"? jest ze 20 postów z pełnym wytłumaczeniem co i jak zakładać, jakie są tego skutki, i jakie koszty - nie wiem czego co niektórzy oczekują...

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr paź 20, 2010 21:01
autor: GMS
może oczekują instrukcji w jakiej kolejności którą śrubę odkręcić i jakim kluczem płaskim czy oczkowym a może nasadowym a na jakiej przedłużce krótkiej czy długiej ?? tyle razy był temat klepany wszystko było podane z numerami śrub i całą resztą ktoś tu powinien zrobić porządek wywalając nie potrzebne posty i blokując temat żeby już nikt bzdur nie pisał w kółko takich samych...

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr paź 20, 2010 22:28
autor: Fahoo
Shmatan, temat rozwalony=rozpracowany tak tak napisał GMS, wszystko podane jest na tacy z numerami włacznie
ja do 150konnego silnika ze skrzynia 6 gang wsadziłem 1mas i skrzynie 5 gang...wszystko działa i działać będzie jak u reszty

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pt paź 22, 2010 08:17
autor: volium1990
witam kupiłem tydzień temu 2 komplety śrub N 902 061 03 i VW N 101 010 01.
I są te śruby do siebie podobne długość grubość ta sama tylko główka się różnią bo jeden na torx a drugi na nasadowa.(i teraz które są do przymocowania kola zamachowego?)
A żadna z nich nie pasuje do przymocowania docisku do zamacha bo są za duże jakie jest nr takich śrub do docisku?
Proszę o szybko pomoc bo chce o 16 do serwisu jechać i kupić pasujące.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pt paź 22, 2010 12:32
autor: golfer_1984
volium1990, zmierz sobie śruby i porównaj z tymi danymi

Sruba docisku: M7X26X15 numer N 10101001
Sruba zamachu: M10X1X19,5 numer N 90206103