
bede dzis wieczorem na gg
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Oszukuje, ale w sposob 'ciagly', nie ma powodu do szarpania. Przynajmniej u mnie nic nie szarpalo, jezdzilem z opornikiem 3 miesiace, delikatnie i ostro i nigdy nic nie szarpalo, obroty jalowe zawsze dokladnie 903, zero dymienia, lekki wzrost zuzycia paliwa (w koncu wieksze dawki). Teraz z chipem i dosc 'ostrymi' mapami tez zero dymienia.Adamm pisze:norma dla opornika i nawet nie wiem czy to mozna norma nazwac, ale nie dziwcie sie sie takie jaja sa, w koncu sie auto oszukuje
olek256 pisze:pwiedzy ze jade sobie na autostradzie.mam wylaczony opornik. powiedzmy ze dochodze do 190km/h i dalej juz nie chce isc. czy moge wtedy wlaczyc opornik? Jak dlugo moge na nim jechac?
Generalnie chodzi mi o to ze jak dlugo mozna jednorazowo jezdzic z wlaczonym opornikiem w zakresiie 3000-4500obr? Jak czesto moge to powtarzac?
jak jedziesz 190 to auto chodzi na wysokich obrotach a wtedy jak wlaczysz opornik to pompa jeszcze strasznego kopa dostanie, wiec dlugo Ci tak nie pociagnie.to ja sie przypomne...zna ktos odpowiedz na to pytanie?
olek256 napisał/a:
pwiedzy ze jade sobie na autostradzie.mam wylaczony opornik. powiedzmy ze dochodze do 190km/h i dalej juz nie chce isc. czy moge wtedy wlaczyc opornik? Jak dlugo moge na nim jechac?
Generalnie chodzi mi o to ze jak dlugo mozna jednorazowo jezdzic z wlaczonym opornikiem w zakresiie 3000-4500obr? Jak czesto moge to powtarzac?
wiem juz ze nie wolno wlaczac podczas butowania tylko na wolnych obrotach, wnioskue tez ze jak bez opornika dojade 180km/h i bede go chcial wlaczyc to moze sie cos uszkodzic...(?), a gdyby od zera na wlaczonym oporniku jechac i do tych 200km/h?wtedy nic sie nei stanie? Ktos wczesniej pisal o osiagach ze bez opornika idzie mu 180 a z opornikiem kolo 200....Generalnie chyba chodzi o to ze nie wolno wlaczac podczas jazdy na wysokich obrotach?Adamm pisze:wlaczaj na wolnych na rozgrzanym silniku jak chcesz sie scignac (jesli juz chcesz uzywac opornika)
czyli po prostu maly kill i wylaczam? a nastepna proba dopiero po nastu kilometrach?Adamm pisze:ja nie polecam dlugich jazd na tym
hehe padlem jak to przeczytalemolek256 pisze:No i sedno sprawy.Skoro opornik "zastepuje" chip ECU, to dlaczego mozna z virusem jezdzic caly czas a z opornikiem jest to szkodliwe?
na to tez bym bardzo nie liczyl jesli kat nie jest zabity, wywalenie kata nie dodaje KM co najwyzej je przywracaolek256 pisze:p.s. zabieram sie za usuniecie katalizatora.mam nadzieje ze da to pare KM...
Adamm pisze:kto Ci takich glupot nagadal??
kurczedjtom pisze:chyba na onecie tego sie dowiedziałeś
nie rozumiem.piszez ze opornik zwieksza(!) dawke paliwa ze standartowych 4 na 1mg? Z tego wynika ze zmniejsza...A wogole jest jakis przelicznik na ohmy i wartosc mg?To ile przy 400ohm bedzie wynosila dawka?Adamm pisze:opornik oszukuje ECU i zwieksza dawke paliwa !! (przy standardowej 4 mg opornik 440 ohm robi 1mg!!! a to juz bardzo duzo (ja maks ustawiam 3mg)
tego tez nie rozumiem....myslalem ze jak go wywale i wspawam tlumnik kato podobny to go sprzedam i wlasnie w ten sposob zarobie....o to Ci chyba chodzilo ?Adamm pisze:pamietaj tylko ze na kacie mozna zarobic wiec go nikomu nie oddawaj
im mniejsza wartosc mg to wieksza dawkaolek256 pisze:nie rozumiem.piszez ze opornik zwieksza(!) dawke paliwa ze standartowych 4 na 1mg? Z tego wynika ze zmniejsza...A wogole jest jakis przelicznik na ohmy i wartosc mg?To ile przy 400ohm bedzie wynosila dawka?
no chodzilo mi o to ze kata wycinasz i sprzedajeszolek256 pisze: tego tez nie rozumiem....myslalem ze jak go wywale i wspawam tlumnik kato podobny to go sprzedam i wlasnie w ten sposob zarobie....o to Ci chyba chodzilo ?
Opornik nie zastepuje tylko oszukuje:) Mozna jezdzic z jednym i drugim stale (firmy niemieckie produkujace rozne chipboxy, w tym takie z opornikiem, produkuja tylko w wersji do stalego zamontowania, a niektore maja wieloletnie doswiadczenie). Szkodliwosc obu rozwiazan jest taka sama i polega wylacznie na zwiekszeniu mocy - a przez to zwiekszeniu zuzycia roznych elementow, nie tylko silnika ale i calego przeniesienia napedu (sprzeglo, przeguby, skrzynia itd.) To prosta fizyka - wieksze sily to wieksze zuzycie i wieksze ryzyko gwaltownej awarii (zlamanie, zerwanie itp). Poza tym nie ma innych szkodliwych efektow, chyba ze przesadzisz z opornikiem i dawki beda tak duze ze wiekszosc paliwa poleci niespalona do rury wydechowej:) Wtedy moze stac sie kilka rzeczy. Oczywiscie ze opornik bardziej zuzywa pompe, turbo itd. ale chip tak samo.olek256 pisze:Skoro opornik "zastepuje" chip ECU, to dlaczego mozna z virusem jezdzic caly czas a z opornikiem jest to szkodliwe?
dokladnie ale z opornikiemn mozna to jeszcze jakos kontrolowacdziechu pisze:Oczywiscie ze opornik bardziej zuzywa pompe, turbo itd. ale chip tak samo.
czyli klania sie VAG?Adamm pisze:duzo zalezy od tego jaka masz obecnie dawke
Mysle, ze z oporniczkiem wlasnie nie da sie tego kontrolowac bo program sterowania silnikiem jest napisany pod konkretna dawke paliwa i cisnienie turbo itd. Jak masz opornik to nie wiadomo jakie temperatury osiagaja komory spalania a napewni wyzsze gdyz przy tej samej dawce powietrza musi sie spalic wiecej paliwa. Stosujac chip dawki te sa dobierane w miare bezpiecznie i program jest modyfikowany a nie oszukiwany.olek256 pisze:dokladnie ale z opornikiemn mozna to jeszcze jakos kontrolowac
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości