Strona 4 z 4

ARL robić na 250KM, czy na 270KM ?

: pn gru 18, 2017 17:33
autor: KLICHO
U mnie Sachs VR6 nówka tarcza kevlar prz GT1549s przy 1.5 bara zdechło sprzęgło po roku czasu :)

ARL robić na 250KM, czy na 270KM ?

: pn gru 18, 2017 17:45
autor: wesol
Powiem wam ze mam w dwoch autach jednomasy valeo 240mm i czuc ze trzymaja jak umarlego za serce. W trzecim touranie tez tdi mam tez valeo ale 228 mm i naprawde z zamknietymi oczyma jestem w stanie odroznic taki zestaw. Poprostu widac ze taki 228 mm ma mniejszy uciag. Nie trstowalem nigdy od vr ale tradycyjne od agr czy 1z to wiele razy ujezdzalem.

Zreszta kazdy kimaty wie ze sprzeglo w malej budzie np ibiza to nie to samo co sprzeglo w sgaranie. Skoro w sharanie spokojnie ogarnia taki seryjny jm przy dwustu paru koniach i prawie 450 Nm to w golfie spokojnie bedzie dlugo smigac. A ja dosc czesto jeszcze woze swoja przyczepka drewno z pracy. Czasem bywa tak ze prawie dzien w dzien. Tyle tego mam za darmoche ze nawet biore dla ojca i dla kolegi jeszcze. Na taka przyczepke niby o dmc zaledwie 600 kg laduje po 1500 kg wierzcie mi albo i nie ale ze dwa razy sharanem lecialem na trasie na Miedzyzdroje i na szafie bywalo 180km/h. Wariat nie wariat ale taki juz jestem.

ARL robić na 250KM, czy na 270KM ?

: śr gru 27, 2017 17:27
autor: kiss
Panowie, będę potrzebował uszczelkę co siedzi między turbo gtb2056v z mercedesa a DP. Jaką kupić? Dajcie jakiś namiar, jakiś symbol...

ARL robić na 250KM, czy na 270KM ?

: śr gru 27, 2017 18:06
autor: masakra
kiss, podjedz do tłumikarza z tym gtb i dopasujesz coś z uszczelek aluminiowych(oni mają różne typy), weźmiesz kształt mniej/więcej pasujący a 3 dziury na śruby zrobisz sobie sam. Lub jakiś duży sklep motoryzacyjny.